منوی محصولات


لیست قیمت رادیاتور لورچ مدل آذر

به روز رسانی 98/07/29 ،  قیمت ها دارای تخفیف می باشد

لطفا جهت سارش محصول با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید

021-33948025__021-77588037

رادیاتور پنلی آذر با 1700 کیلوکالوری انرژی

قیمت ریال

معادل تعداد پره

(CMطول(

1/980/000

11

60

2/600/000

14

80

3/300/000

17

100

3/960/000

21

120

 

 

به روز رسانی 98/07/29 ،  قیمت ها دارای تخفیف می باشد

 

لطفا جهت سارش محصول با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید

021-33948025__021-77588037

رادیاتور پنلی آذر با 1700 کیلوکالوری انرژی

قیمت ریال

معادل تعداد پره

(CMطول(

1/980/000

11

60

2/600/000

14

80

3/300/000

17

100

3/960/000

21

120

سیستم های گرمایشی یکی از مهم ترین تجهیزاتی هستند که نمی توان اهمیت آن ها را در زندگی انکار کرد. همچنین این سیستم ها قرار است سال ها عمر کنند و مورد استفاده واقع شوند. به همین دلیل باید در ایده آل ترین کیفیت و کارایی تهیه و خریداری شوند. یکی از محبوب ترین این رادیاتورها، رادیاتور لورچ است که در مدل های مختلفی طراحی شده است. بهتر است مدل آذر این سیستم را با مراجعه به لیست قیمت رادیاتور لورچ مدل آذر تهیه کنید.

شرکت رادیاتور لورچ

بدون شک همه شما نام برند لورچ به گوشتان خورده است و یا حتی رادیاتورهای این برند را در خانه های خود دارید. لورچ به خودی خود به شهرت نرسیده است و این نتیجه سال ها تلاش برای جلب اعتماد مشتری می باشد. این شرکت در سال 1356 در شهر زیبای اصفهان فعالیت چشم گیری را در این حیطه آغاز کرد و با هدف اشتغال زایی و کارآفرینی در این مجموعه مشغول به فعالیت شد. لورچ به دلیل آنکه به فکر سلیقه مشتری و هچنین اقتصاد روز دنیا می باشد، انواع این رادیاتورها را در کیفیت ایده آل و در نازل ترین قیمت در لیست قیمت رادیاتور لورچ مدل آذر عرضه می کند. بنابراین با خیال آسوده می توانید برای تهیه این سیستم اقدام کنید.

لورچ به کمک متخصصن زبده و نیروهای کار ماهر در این حیطه به تولید انواع محصولات لوازم خانگی برای سهولت بخشیدن به زندگی افراد و مصرف کنندگان پرداخت. همچنین این برند با راه اندازی نمایندگی های معتبر به فروش و عرضه انواع محصولات خود با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش پرداخت. این برند با رعایت کنترل کیفی محصولات، توانست به محبوبیت زیادی دست پیدا کند و جای خود را در بین مخاطبین باز کند. در بین تولیدات این برند، مدل آذر در رادیاتور لورچ، از دسته پرفروش ترین ها قرار دارد که می توانید به راحتی آن را خریداری کنید.

رادیاتور لورچ مدل آذر

لورچ سال ها زحمت کشیده تا توانسته بهترین و با کیفیت ترین انواع رادیاتورها را روانه بازار کند. بنابراین می تواید بدون نگرانی این محصول را برای گرمایش زندگی خود تهیه کنید. رادیاتور لورچ مدل آذر، یک محصول اقتصادی تولید شده توسط این برند است که از لحاظ کیفیت به عنوان یک مدل با کارایی خاص، تفاوت چندانی با مدل های پر بازده ندارد. تنها تفاوت آن، در طراحی آن می باشد که رادیاتور مدل آذر دارای ارتفاع کنوکتور وسط رادیاتور چند سانتی متر کوتاه تر می باشد که باعث کاهش راندمان سیستم نخواهد شد. این طراحی در برند لورچ در استانداردهای ویژه ای تولید شده است که می توانید آن را از نمایندگی های این برند، با توجه به به روزترین لیست قیمت رادیاتور لورچ مدل آذر  با یک بسته بندی جذاب در رنگ زرد تهیه کنید.

این رادیاتور در طراحی و مدل آذر، در دسته رادیاتورهای پنلی قرار دارد که به راحتی می تواند فشار کاری 13 بار را تحمل کند. این رادیاتور در برابر خوردگی، پوسیدگی و زنگ زدگی مقاومت بالایی دارد و به هیچ عنوان دچار خرابی و آسیب نمی شود. در اصل راندمان و حرارت دهی بالای این محصول است که آن را محبوب کرده است. این محصول زیبا و با دوام، دارای عالی ترین پوشش دهی اپوکسی می باشد که آن را خاص جلوه می دهد. این مجموعه تولیدی عالی ترین مزایا را در زمان خریداری این محصول در اختیار شما قرار می دهد. همانطور که ذکر شد، اگر به دنبال یک محصول با دوام و مقاوم هستید که سال های سال، عمر کند، بدون شک رادیاتور لورچ آذر بهترین طراحی است که به همه پکیج ها به راحتی می خورد.

مزایای خریداری رادیاتور لورچ مدل آذر

رادیاتور لورچ آذر، با ظرفیت حرارتی 1880به عنوان بهترین انتخاب شناخته شده است. همچنین در آن از جنس آلیاژ فولاد بهره برده شده است که با رنگ سفید، طراحی خاصی از آن عرضه کرده است. به راحتی می توان از این رادیاتورها، در سیستم های گرمایشی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری بهره مند شد. این رادیاتور پنلی یکپارچه است که آب گرم با گردش از کونوکتورها باعث ایجاد گرما و انتقال حرارت می شود. از جمله مهم ترین مزایای این رادیاتور می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

  • قابل تهیه در ابعاد 60 الی 180 سانتی متر
  • قابل تهیه با تمام تجهیزات نصب از جمله بست نگهدارنده، مهره و ماسوره و شیر هوا و شر زانو
  • بازده حرارتی بالا نسبت به رادیاتورهای پره ای
  • یکنواختی بیشتر در گرمایش محیط
  • زیبایی و ایمنی بیشتر برای کودکان
  • دارای طول عمر بالا در مقایسه با انواع آلومینیومی ها
  • سهولت در نظافت آن
  • بهره مندی از 12 سال گارانتی طلایی و خدمات پس از فروش
  • امکان نصب به تمام پکیج ها
  • مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی
  • دارای مناسب ترین قیمت در برابر کیفیت ایده آل

خرید رادیاتور لورچ مدل آذر

رادیاتورها از جمله مهم ترین تجهیزاتی هستند که قرار است سال های سال با آن ها زندگی کنیم. بنابراین بهتر است که در خرید آن ها دقت کافی داشته باشید و آن ها را در عالی ترین کارایی تهیه کنید. البته هماهنگی و کارایی پمپ آب خانگی نیز در عماکرد رادیاتورها نقش زیادی دارد. پس می توانید با مراجعه کردن به لیست قیمت رادیاتور لورچ مدل آذر این محصول را در به روزترین کیفیت و قیمت از آن خود کنید و میحطی گرم و صمیمی داشته باشید. رادیاتور لورچ در مدل آذر، نه تنها نصب سختی ندارد، بلکه در هر جایی به راحتی می توانید آن را نصب و راه اندازی کنید و از آن ها استفاده بهینه ای داشته باشید.

در واقع داشتن یک خرید موفقیت آمیز، نتیجه یک عمر خانه گرم و نرم و محیطی شاد و سرزنده است. پس باید یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید و در انتخاب خود دقت کافی داشته باشید. با توجه به نوسانات قیمت، نمی توان قیمت دقیقی برای این محصول در نظر گرفت. ولی می توایند با تماس به کارشناسان این برند، از به روزترین قیمت این محصولات اطلاع کسب کنید و بدانید که این بهترین انتخابی است که می توانید در زندگی خود داشته باشید و هرگز از آن پشیمان نخواهید شد. لورچ این محصول را در عالی ترین قیمت برای عزیزان در نظر گرفته است.


صفحه از