منوی محصولات


بوستر پمپ های آبرسانی

 

 

بوستر پمپ آبرسانی

پمپ  های تقویت کننده آب به افزایش فشار و حجم آبی که از شیر آب یا سر دوش شما جاری می شود کمک می کند. زندگی با فشار کم آب دشوار است. فشار کم فشار آب می تواند کارهای ساده ای مانند استحمام یا مسواک زدن شما را به دردسر بیاندازد ، اما ممکن است یک پمپ تقویت کننده بهترین گزینه باشد.

بوستر پمپ آبرسانی  یا پمپ تقویت کننده آب چیست؟

یک پمپ تقویت کننده فشار و جریان کم آب را افزایش می دهد. یک پمپ تقویت کننده آب فشار لازم را برای انتقال آب از یک مخزن ذخیره سازی یا در کل خانه یا یک مرکز تجاری فراهم می کند. پمپ های تقویت کننده جریان کم آب در سیستم های آب یا تجهیزات صنعتی را افزایش می دهند و آب را از یک دریاچه ، حوضچه یا مخزن ذخیره برای استفاده در یک خانه یا ساختمان تجاری حمل می کنند. خانمی که فشار کافی از آب شهر دریافت نمی کند ، برای افزایش فشار آب به پمپ احتیاج دارد. یک هتل به یک پمپ تقویت کننده بزرگ تجاری احتیاج دارد تا آب را به تمام داستان منتقل کند.

همچنین از پمپ تقویت کننده برای فشار دادن مجدد آب از مخزن ذخیره سازی و ارسال آن به شیر آب یا در سراسر خانه استفاده می شود. به عنوان مثال در یک سیستم برداشت باران ، آب در یک مخزن ذخیره سازی جمع می شود. برای استفاده از آن برای شستن توالت ها یا شستشوی لباس های شسته شده ، آب باید از مخزن و داخل خانه پمپ شود. برای انتقال آب از پمپ تقویت کننده استفاده می کنید.

پمپ تقویت کننده خانه

یک پمپ تقویت کننده آب می تواند فشار آب را در کل خانه تقویت کند. بعضی اوقات ، مصرف کنندگان چاه می خواهند جریان یک چاه کم آب به خانه خود را افزایش دهند. چاههای با ریکاوری کم ، آب کافی برای مطابقت با تقاضای خانوار تولید نمی کنند. یک تقویت کننده فشار آب ، آب را از مخزن ذخیره آب چاه بیرون می آورد تا آب خانه را تحت فشار قرار دهد.

یک چاه خصوصی که آب کافی برای تأمین نیاز ندارد ، نیاز به مخزن ذخیره سازی چاه دارد تا به مرور زمان پر شود و یک پمپ تقویت کننده خانه از مخزن برای رفع نیاز روزانه خود استفاده کند.

پمپ تقویت کننده با مخزن انبساط

مخزن انبساط یا هیدرو پنوماتیک می تواند یک سیستم تقویت شده را تقویت کند. مخزن در صورت انبساط فضای اضافی به شما می دهد و مانع از خاموش و خاموش شدن پمپ تقویت کننده در هر بار فعال کردن شیر آب می شود. پمپ های فعال شده با سوئیچ جریان ممکن است در راه اندازی تردید کنند. یک مخزن انبساط کوچک مانع از این تردید می شود. مخزن بزرگتر دارای حجم آب است که به آن به عنوان کسری گفته می شود. این مقدار آب قبل از روشن شدن پمپ از مخزن خارج می شود. مخزن بزرگتر می تواند حجم کمبود را در یک سیستم چاه خصوصی برای کاهش قابل توجه چرخه پمپ فراهم کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

\

 

 

 

 

سؤالاتی که باید هنگام خرید پمپ تقویت کننده بپرسید:
سرعت جریان آب من چقدر است؟ با در نظر گرفتن تمام وسایل ثابت ، چند گالن آب در دقیقه بدست آورید. یاد بگیرید که چگونه نرخ جریان را محاسبه کنید.
به چه مقدار آب نیاز دارم؟ در نظر بگیرید که چقدر آب خانگی یا شغل شما از آب استفاده می کند.
آیا منبع آب در بالا یا پایین پمپ است؟ به این فکر کنید که آیا آب شما باید از بالا و یا چندین داستان حرکت کند.
چقدر فشار لازم دارم؟ بسیاری از افراد هنگام دوش گرفتن فشار زیاد آب را ترجیح می دهند ، اما فشار بیش از حد بالا می تواند لوله کشی ، اتصالات و وسایل را از بین ببرد. بیشتر خانه ها دارای شیر كاهش فشار هستند كه خط آب برای حفظ فشار آب وارد خانه می شود. فشار بیش از 60 psi سیستم لوله کشی خانگی را می پوشاند.
کدام پمپ تقویت کننده مورد نیاز شما بستگی به میزان مصرف آب ، فشار مورد نظر و محل منبع آب شما دارد. به عنوان مثال اگر خانه بزرگی دارید ، ممکن است به پمپ تقویت کننده ای نیاز داشته باشید که بتواند فشار به طبقه دوم یا سوم وارد کند.

مقاله پمپ ها

مقاله انواع پمپ های سانتریفیوژ و پمپ هایی با ویژگی انتقال سیالاتی با ویسگوزیته بالا مثل اسکرو پمپ ها پمپ های دنده ای ...

صفحه از