منوی محصولات


لیست قیمت فیلتر شنی و پمپ ایماکس EMAUX سری FSP

مدل

فیلتر

پمپ

ابدهی

سایز لوله

سیلیس مورد نیاز

قیمت

GPM

M3h

FSP500-4W

P 500

SS 075

48.9

11.10

1.5

85

?

FSP650-4W        

P 650

SS 100

68.7

15.60

1.5

145

?

لطفا جهت استعلام قیمت و سفارش محصول با شماره های ذیل تماس حاصل بفرمایید

021-33948025___021-77588037

 


مدل

فیلتر

پمپ

ابدهی

سایز لوله

سیلیس مورد نیاز

قیمت

GPM

M3h

FSP500-4W

P 500

SS 075

48.9

11.10

1.5

85

?

FSP650-4W        

P 650

SS 100

68.7

15.60

1.5

145

?

لطفا جهت استعلام قیمت و سفارش محصول با شماره های ذیل تماس حاصل بفرمایید

021-33948025___021-77588037

در این مطلب قصد بررسی لیست قیمت فیلتر شنی و پمپ ایماکس EMAUX سری FSP را داریم. در صورتی که شما نیز قصد خرید این نوع از فیلتر شنی و پمپ را دارید و می خواهید با عوامل تاثیر گذار روی لیست قیمت فیلتر شنی و پمپ ایماکس EMAUX سری FSP آشنا شوید، پیشنهاد می گردد به مطلب زیر توجه فرمایید.

معرفی فیلتر شنی وپمپ ایماکس EMAUX سری FSP

پیش از بررسی لیست قیمت فیلتر شنی و پمپ ایماکس EMAUX سری FSP لازم است ابتدا با تعریف و کاربرد فیلتر شنی و پ ایماکس آشنا شوید. کاربرد فیلترهای شنی در تصفیه آب و فاضلاب و می باشد. فرآيند فيلتراسيون از جمله مهمترين و متداول ترين روش ها در تصفيه ی آب و فاضلاب به شمار می رود. اساس كار فیلترهای شنی تصفيه نمودن فيزيكي آب با روش به دام انداختن ذره های معلق در لايه هاي فیلترهای شنی است. فاضلاب از قسمت بالایی دستگاه وارد و بعد از عبور از لايه هاي فیلترهای شنی و صورت گرفتن فرآيند تصفیه از قسمت پایین فيلتر خارج مي گردد.

فیلتر شنی همه ی ذرات معلق بزرگ تر از 50 میکرون را جذب می نماید مخزن های فيلترهاي تحت فشار از ورق فولادي با ضخامت مناسب ساخته می شود و با پوشش هاي ضدخوردگي اپوكسي، رنگ آميزي مي گردند. هر فيلتر حاوی شبكه های لوله كشي همراه با اتصالات و شير آلات برای دسترسي به داخل فيلتر است. فیلتر های شنی در برند های مختلفی تولید می گردند که یکی از آن ها برند ایماکس می باشد. فیلتر های شنی برند ایماکس نیز دارای مدل های مختلفی می باشند که از نمونه ی آن ها فیلتر شنی ایماکس سری FSP می باشد.

در رابطه با پمپ های ایماکس نیز می توان اشاره نمود که پمپ های تصفیه استخر ایماکس در سری های مختلفی ساخته می شوند. این پمپ ها قابل استفاده برای استخر و هم چنین جکوزی می باشد. پمپ های تصویر استخر ایمکس استرینر و برگ گیر دارند و همچنین بسیار اقتصادی و پرکاربرد می باشند. افزون بر این توان آبدهی بالایی در انواع ظرفیت ها دارا می باشند.

آشنایی با لیست قیمت فیلتر شنی و پمپ ایماکس EMAUX سری FSP

عوامل فراوانی بر روی لیست قیمت فیلتر شنی و پمپ ایماکس EMAUX سری FSP تاثیر گذار می باشند که از جمله ی آن ها می توان به موارد ابعاد، سطح فیلتراسیون، آبدهی و ... می باشد. در رابطه با ابعاد می توان بیان نمود که هر شب با بزرگتر باشد مسلماً هزینه فیلتر شنی و یا پمپ نیز بیشتر خواهد بود و همچنین هر چقدر که آبدهی و فیلتراسیون نیست بیشتر باشد به تبع قیمت افزایش خواهد یافت. با توجه به وجود تنوع در لیست قیمت فیلتر شنی و پمپ ایماکس EMAUX سری FSP می توان ابتدا از طریق وب سایت هایی که این نوع از فیلتر شنی و پمپ را فروش می نمایند و اطلاعات جامعی در این رابطه بیان نموده اند، بررسی نمایید و سپس نسبت به انتخاب نوع مناسب آن بر حسب ویژگی ها و هزینه ی ان ها اقدام فرمایید.

خرید فیلتر شنی و پمپ ایماکس EMAUX سری FSP

در خرید یک فیلتر شنی لازم است به چند فاکتور از جمله آبدهی، سطح فیلتراسیون، ابعاد استخر، دقت فرمایید و مناسب ترین فیلتر شنی را تهیه نمایید. پیش خرید ایماکس EMAUX سری FSP لازم است بررسی دقیق ویژگی ها و هم چنین لیست قیمت فیلتر شنی و پمپ ایماکس EMAUX سری FSP را انجام دهید. لازم به ذکر می باشد که بررسی این موارد از طریق مراجعه به سایت های معتبر فروشگاهی امکان پذیر می باشد. جهت خرید این نوع از فیلتر شنی و پمپ می توانید از طرق مختلفی اقدام نمایید که عبارت اند از موارد زیر می باشند:

_ خرید حضوری
_ خرید انلاین
_ خرید تلفنی
_ خرید از نمایندگی

در رابطه با خرید حضوری لازم است دقت داشته باشید که محصول شما از اصالت لازم را دارا باشد چراکه به جهت کیفیت بالای محصولات ایماکس شرکت های کلاهبردار زیادی دست به کپی کردن این محصولات زده اند از آنجایی که محصولات کپی شده دارای کیفیتی مشابه محصولات اصیل برند ایماکس نمی باشند در صورت خرید آن ها بدیهی است که در هزینه و وقت خود اتلاف نموده اید. در رابطه با مزایای خرید حضوری می توان به مشاهده محصولات از نزدیک و همچنین دریافت راهنمایی از فروشنده نیز اشاره نمود که در رابطه با خرید تلفنی می توان بیان نمود که برخی از فروشنده ها درون سایت‌های خود شماره تلفنی را ثبت می‌کنند که می توانید با آن تماس حاصل نموده و سفارش خود را در آن ثبت نمایید در این صورت نیز علیرغم مکالمه تلفنی لازم و ضروری از حتما از معتبر بودن شماره تماس و صاحبان اطمینان حاصل نمایید.

در روش غیر حضوری نیز علی رغم و صرفه جویی در هزینه ی رفت و آمد و وقت شما ممکن است در دام سایت‌های کلاهبرداری افتاده و علی رغم عدم خرید محصول هزینه خود را نیز از دست بدهید البته از جمله مزیت های خرید حضوری می توان به کاهش میزان آلودگی هوا، دارا بودن آرامش در حین خرید و همچنین امکان بررسی ویژگی‌های موجود از جمله لیست قیمت فیلتر شنی و پمپ ایماکس EMAUX سری FSP اشاره نمود. جهت جلوگیری از خرید محصولات تقلبی و غیر اورجینال می توانید بهترین روش خرید یعنی خرید از نمایندگی ایماکس را انتخاب نمایید.

نمایندگی ایماکس

همانطور که اشاره شد بهترین روش خرید فیلتر های و پمپ‌های ایماکس مراجعه به نمایندگی ایماکس می باشد از آنجایی که محصولات در نمایندگی بدون هیچ واسطه ای به عرض شما می رسند بدیهی می باشد که هزینه ای پایین‌تر از سایر مراکز فروش این برند از محصولات داشته باشند افزون بر این همان طور که ذکر شد اطمینان از اصالت محصول دارای اهمیت بالایی میباشد که در صورت خرید از نمایندگی ای ماکس می توانید از این موضوع خاطرجمع شوید. لازم است بدانید که می توانید از نمایندگی ها روش‌های مختلف حضوری و غیرحضوری خرید نمایید چرا که اغلب نمایندگی ها دارای سایت‌های فروش بوده و افزون بر ثبت اطلاعات و ویژگی های انواع محصولات ایماکس امکان فروش غیرحضوری آن ها را نیز فراهم نموده اند.


صفحه از