منوی محصولات


لیست قیمت پمپ استخری ایماکس EMAUX مدل SB

 لطفا جهت استعلام قیمت و سفارش محصول با شماره های ذیل تماس حاصل بفرمایید

021-33948025___021-77588037

مدل

قدرت

اینچ

M3Hدبی پمپ

قیمت ریال

 

8

12

16

18

هد ارتفاع==>

SB 100

1

2

22

16

7

 

?

SB150

1.5

2

28

23

12

 

?

SB 200

2

2

28

22

14

10

?

SB 300

3

2

30

26

22

14

?

 

 

لطفا جهت استعلام قیمت و سفارش محصول با شماره های ذیل تماس حاصل بفرمایید

021-33948025___021-77588037

مدل

قدرت

اینچ

M3Hدبی پمپ

قیمت ریال

 

8

12

16

18

هد ارتفاع==>

SB 100

1

2

22

16

7

 

?

SB150

1.5

2

28

23

12

 

?

SB 200

2

2

28

22

14

10

?

SB 300

3

2

30

26

22

14

?

 یکی از مهم ترین محصولاتی در صنایع به کار برده می شود، پمپ ها می باشند. پمپ ها در انواع مختلفی طراحی و ساخته می شوند که یکی از پرمصرف این پمپ ها، پمپ استخری می باشد. برندهای زیادی در تولید این پمپ نقش دارند، که یکی از آن ها ایماکس می باشد. بهتر است به لیست قیمت پمپ استخری ایماکس EMAUX مدل SB قبل از خرید این محصول مراجعه کنید.

درباره شرکت ایماکس

ایماکس یکی از برندهای ایتالیایی مطرح است که به عنوان یک شرکت بین المللی شناخته شده در زمینه تولید تجهیزات استخری می باشد. این برند سال ها فعالیت کرده تا توانسته کیفیت ایده آلی را در تولید محصولات خود پیاده کند. این شرکت دارای 35 سال سابقه درخشان می باشد و توانسته پروژه های زیادی را در سر تا سر دنیا به سرانجام برساند. این شرکت با مشاورین و مهندسین خبره ای در این حیطه فعالیت می کند و توانسته تکنولوژی نوین و فناوری به روزی را در تولید انواع پمپ های استخری به کار ببرد.

یکی از پرمصرف ترین محصولات این برند، همانطور که ذکر شد، پمپ استخری است با متریال عالی تولید شده است. این محصول خاص و ویژه دارای ویژگی ها و مشخصات فنی ایده آلی می باشد که بهتر است قبل از مراجعه برای خرید آن، ابتدا از ویژگی های آن اطلاع کسب کنید. برای این کار باید به لیست قیمت پمپ استخری ایماکس EMAUX مدل SB مراجعه کنید تا بتوانید یک خرید ایده آل داشته باشید. این محصول در استخرها بسیار کاربرد ویژه ای دارد که مورد استفاده واقع می شود.

پمپ استخری ایماکس EMAUX مدل SB

ایماکس یک برند ایتالیایی است که در زمینه تجهیزات استخر، سونا و جکوزی فعالیت گسترده ای دارد. این برند از سری محصولات فوق العاده با کیفیت ایماکس است که در انواع مختلفی طراحی و روانه بازار شده است. از این محصول می توان در انواع استخرهای خصوصی، عمومی و حتی جکوزی ها استفاده کرد. بدنه این پمپ از متریال فایبر گلاس ساخته شده است که از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. همچنین باعث می شود تا دچار زنگ زدگی و خوردگی نشود و بتواند عمر طولانی مدتی داشته باشد. این محصول با کیفیت بازدهی بالا، دارای مشخصات فنی عالی است.

این مشخصات فنی یک محصول هستند که آن را کامل می کنند. بنابراین از جمله مهم ترین مشخصات فنی این پمپ می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

  • دارای قدرت موتور پمپ های SB از  1 تا 3 اسب بخار
  • تولید شده در نوع تک فاز
  • قابل استفاده در استخرهای عمومی، خصوصی، جکوزی، حوضچه های آب سرد
  • دارای محدوده دبی 7 تا 30 متر مکعب در ساعت
  • دارای سایز اتصالات 2 اینچ
  • دارای شفت و مکانیکال سیل از جنس استیل 316
  • دارای درب استرینر برای تشخیص تمیزی سبد شفاف
  • ساخت کشور چین و تحت لیسانس ایتالیا
  • دارای یک سال گارانتی

پمپ استخری چیست؟

پمپ استخری تولید شده در این برند، از جمله مهم ترین تجهیزات آبی است که در استخرها به کار برده می شود. در اصل وجود این پمپ در استخرها یک امر لازم و ضروری است. همچنین لازم به ذکر است که این پمپ وظیفه دارد تا آلاینده هایی را که با چشم قابل دیدن هستند را جمع آوری کند و باعث تمیز شدن استخر شود. از جمله مهم  ترین اجزای تشکیل دهنده این پمپ، می توان به سطل یا کاسه، پروانه و موتور اشاره کرد. هر یک از این اجزا وظیفه مهمی را در پمپ به عهده دارند و باعث عملکرد بهتر در پمپ آب می شوند. بهتر است قبل از خرید این محصول، راجع به لیست قیمت پمپ استخری ایماکس EMAUX مدل SB اطلاع کسب کنید.

نحوه کار کردن این پمپ به این شکل است که گریل ها و اسکیمرهای آب موجود در استخر را از طریق دریچه کف استخر می کشد و آب را به سمت دستگاه های تصفیه آب می برد. به این صورت آب از آن رد شده و تصفیه می شود و آبی تمیز از سمت دیگر پمپ خارج می شود. این پمپ از چندین قطع تشکیل شده است که به آن موگیر گفته می شوند. به این صورت در جلوی پمپ نصب شده و وظیطفه دارد تا ذرات معلق در آب را که قابل دیدن هستند، مانند گیره، مو، اشیاء ریز، زیورآلات، دماغ گیرها و موارد این چنینی را درون خود بکشد. این پمپ از پلاستیک نیز ساخته شده است که هرگز دچار آسیب نمی شود.

نکات مهم در نصب پمپ استخری ایماکس

زمانی که قرار است برای نصب پمپ استخری ایماکس اقدام کنید، ابتدا باید کف استخر یا کف موتورخانه حداقل 2 متر فاصله داشته باشد تا فشار آب به روی پمپ استخری وارد شود. همچنین این پمپ باید به صورت تراز نصب شود و این به این دلیل است که آب موجود در موتورخانه نباید تماسی با پمپ داشته باشد.  برای محدود کردن صدای ناشی از ارتعاشات پمپ نیز می توان از بالشتک و یا چوب پنبه در نصب پمپ استفاده کرد. لازم به ذکر است که این پمپ باید به گونه ای نصب شود که تمام ضایعات آب به سمت آن و به سمت دهانه مکش پمپ هدایت شوند.

خرید پمپ استخری ایماکس EMAUX مدل SB

این محصول یکی از مهم ترین تجیهزاتی است که باید در انواع استخرها برای حفظ نظافت محیط و سلامتی مراجعه کنندگان نصب و راه اندازی شود. بنابراین باید پمپ استخری را در کیفیت ایده آلی خریداری کنید. زمانی که برای خرید این محصول مراجعه می کنید، باید به پارامترهای مهمی توجه کنید که بتوانید یک خرید عالی داشته باشید. این پارامترهای مهم شامل دقت در نوع هد، دبی مناسب، و تصفیه مناسب این پمپ اشاره کرد.

در این زمان به دلیل نوسانات قیمت و شرایط اقتصادی قادر به ارائه قیمت نیستیم. بنابراین می توانید در زمان خرید، به کارشناسان این نمایندگی تماس بگیرید و باز به روزترین قیمتی که در لیست قیمت پمپ استخری ایماکس EMAUX مدل SB ثبت شده است، اطلاع کسب کنید. همچنین می توانید به سایت های مطرح مراجعه کنید. در این صورت می توانید یک خرید آگاهانه داشته باشید و پروژه خود را به موفقیت مدیریت کنید تا با مشکلی رو به رو نشوید.


صفحه از