منوی محصولات


بوستر پمپ های آتش نشانی

بوستر پمپ های آتش نشانی

پمپ های تقویت کننده به پمپی اشاره دارد که فشار آب بالایی برخوردار است ، این پمپ ها کاملاً قدرت بالایی برای تولید فشار زیاد آب دارند.

پمپ های تقویت کننده کامیون های ضد آتش دقیقاً مانند پمپ های نگهدارنده خانه کار می کنند. پمپ ها دارای فشار آب به تأمین فشار آب مورد نیاز بر اساس دستگاه هیدرولیک کمک می کنند.

سیستم های پمپ هیدرنت آتش نشانی (همچنین به عنوان پمپ های آتش نشانی ، تقویت کننده های هیدرنت ، پمپ های آتش نشانی شناخته می شوند) پمپ های آبی با فشار بالا هستند که برای افزایش ظرفیت اطفاء حریق یک ساختمان با افزایش فشار در سرویس هیدرنت در هنگام کافی نبودن جریان ، یا هنگام مخزن طراحی شده اند. تغذیه شده آنها همچنین می توانند در کاربردهای انتقال آب و آبیاری مورد استفاده قرار گیرند.

تأمین حجم و فشار مناسب آب مناسب برای اطفاء حریق از محل اتصال آب ، خدماتی است که معمولاً توسط شرکت آب ، در یک ملک خصوصی ارائه می شود ، حجم و فشار آب بر عهده مالک یا مدیر املاک است.

پمپ آتش بخشی از منبع آب سیستم آبپاش آتش است و از برق ، دیزل یا بخار تغذیه می شود. ورودی پمپ یا به لوله کشی آبرسانی زیرزمینی عمومی وصل شده است ، یا منبع آب ایستا (به عنوان مثال مخزن ، مخزن ، دریاچه). پمپ جریان آب را با فشار بیشتری به سیستم بلند شدن سیستم آبپاش و استوانه های شیلنگ فراهم می کند.

پمپ های آتش سوزی یا توسط یک موتور الکتریکی یا یک موتور دیزل یا گاهی اوقات یک توربین بخار کار می کنند. اگر کد ساختمان محلی مستقل از شبکه برق محلی باشد ، یک پمپ با استفاده از یک موتور الکتریکی می تواند هنگام اتصال از طریق سوئیچ انتقال انتقال از نصب یک ژنراتور اضطراری استفاده کند.

پمپ آتش سوزی هنگامی شروع می شود که فشار در سیستم آب پاش آتش نشانی زیر آستانه کاهش یابد. فشار سیستم آبپاش هنگامی که یک یا چند آبگرمکن در معرض حرارت بالاتر از دمای طراحی خود قرار می گیرند ، به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و آب آزاد می شود. از طرف دیگر ، دیگر قرقره های شیلنگ آتش نشانی یا سایر اتصالات آتش نشانی باز شده و باعث افت فشار در اصلی آتش نشانی می شوند.

پمپ های آتش سوزی زمانی مورد نیاز است که سیستم آب محلی محلی نتواند فشار کافی برای تأمین نیازهای طراحی هیدرولیک سیستم سیستم های آتش نشانی آتش فراهم کند. این حالت معمولاً در صورتی صورت می گیرد که ساختمان بسیار بلند باشد ، مانند ساختمانهای مرتفع یا در سیستمهایی که به آنها نیاز به فشار ترمینال نسبتاً زیاد در آبشار آتش دارد تا بتواند حجم زیادی از آب مانند انبارهای انبار را تأمین کند. پمپ های آتش نشانی نیز در صورت تأمین آب حفاظت از آتش از مخزن ذخیره آب در سطح زمین مورد نیاز هستند.

 

مقاله پمپ ها

مقاله انواع پمپ های سانتریفیوژ و پمپ هایی با ویژگی انتقال سیالاتی با ویسگوزیته بالا مثل اسکرو پمپ ها پمپ های دنده ای ...

صفحه از