منوی محصولات


نمایندگی پمپ آب ابارا

نمایندگی پمپ آب ابارا

شرکت پمپ آب آبارا در ابتدای تاسیس شرکت خود در ژاپن, توانست سرمایه گذار های معتبربین المللی را به عنوان سرمایه گذار محصولات خود جذب کند, که این موضوع یکی از امتیازات برتر محصولات این شرکت می باشد و اما این شرکت علاوه بر کیفیت مورد تایید پمپ های آبی که دارد, کاهش هزینه ی پمپ آب ابارا از دیگر ویژگی های این پمپ می باشد.  نمایندگی پمپ آب ابارا انواع متنوعی ازپمپ های آب با استاندارد های بالا را به بازار های روز جهانی معرفی و عرضه می کند.

خرید پمپ آب از نمایندگی ابارا

 امروزه پمپ آب آبارا با نمایندگی نوین پمپ به بازار و مشتریان معرفی وعرضه می شود. هنگام خرید اغلب خریداران به دنبال خرید پمپ آبی با کیفیت بالا و قیمتی مناسب می باشند, نمایندگی پمپ آب ابارا به عنوان یک نمایندگی بزرگ ورسمی در داخل و خارج از کشور این نگرانی را به طور کامل از بین برده است به طوری که افراد با خرید از نمایندگی پمپ آب ابارا با خیال راحت یک پمپ با کیفیت و قیمت مناسب را خریداری کرده اند.

قیمت پمپ آب ابارا در نمایندگی

به دلیل نوسان هایی که امروزه در بازار موجود است نمی توان قیمت دقیق و ثابتی را برای پمپ آب ابارا تعیین کرد, شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت پمپ های آب ابارا با نمایندگی پمپ آب ابارا تماس بگیرید و از قیمت انواع پمپ آب ابارا مطلع شوید.

آدرس نمایندگی پمپ آب ابارا

 پمپ آب ابارا به دلیل اعتبار ومحبوبیتی که دارد در ایران نمایندگی های متعددی دارد و یکی از این نمایندگی پمپ آب ابارا نوین پمپ می باشد. که در استان تهران، خیابان سعدی شمالی، کوچه امین زاده، پاساژ پردیس، طبقه سوم، پلاک دوازدهم قرار دارد.

پمپ آب ابارا

همانطور که پیش تر گفته شد از مارک های معتبر و خوب در میان پمپ های آب, پمپ آب ابارا می باشد این شرکت فعالیت خود را در زمینه تولید و فروش انواع پمپ های آب در انواع و اقسام  و سری  های مختلفی آغاز کرده است که محبوب ترین  و پر فروش ترین آنها پمپ های آب خانگی ابارا می باشد که خود نیز انواعی دارد, که در ادامه این مطلب به بررسی و معرفی انواع آنها می پردازیم. برای خرید پمپ آب با کیفیت از شرکت پمپ آب ابارا باید نکاتی را ازجمله متراژ واحد های ساختمان، تعداد طبقه هایی که در ساختمان وجود دارد را در نظر بگیرید.

انواع پمپ آب ابارا

پمپ آب ابارا انواع و مدل های گوناگونی دارد که در ادامه به ذکر این انواع می پردازیم:

پمپ آب خانگی ابارا سری  CMA

این نوع پمپ آب اغلب به عنوان پمپ بشقابی نیز شناخته می شود که از برند های پر طرفدار این شرکت می باشد. ازمشحصات بارز این پمپ آب می توان به کیفیت بالا، کم صدا بودن و همچنین در صورت خراب شدن قابل تعمیر بودن اشاره نمود اما نکته قابل به ذکر این است که این نوع پمپ ها به دلیل اینکه نسبت به سایر پمپ های آب آبدهی یا دبی بیشتری دارند معروف و پرطرفدار شده اند.

پمپ آب خانگی ابارا سری PRA

 این پمپ آب که به نام پمپ محیطی نیز شناخته می شود دارای ویژگی هایی منحصر به فرد که منجر به فروش بالا تر آن شده است. از جمله این ویژگی ها می توان به ابعاد کوچک، نصب آسان و قیمت بسیار مناسب آن اشاره کرد.

پمپ آب خانگی ابارا سری AGA

این نوع پمپ آب که در دسته بندی بعدی پمپ ها قرار گرفته است معمولا به نام پمپ جتی نیز شناخته می شود تفاوت های زیادی با دیگر انواع پمپ های خانگی اعم از بشقابی و محیطی دارد ازجمله این تفاوت ها می توان به فشار بیشتر و دبی کمتر اشاره نمود. از بارز ترین مزیت این پمپ ها این است که میزان آبدهی بالایی دارند.

پمپ آب طبقاتی ابارا

اغلب پمپ های طبقاتی با وجود پروانه ای که در آنها وجود دارد به طبقات دو و یا بیشتری تقسیم بندی می شوند که به واسطه فشار و قدرت بالایی که دارند بیشتر اوقات در مصارف تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند و کاربرد دارند.

پمپ آب زمینی ابارا

به عنوان آخرین مدل پمپ از پمپ های ابارا, پمپ آب زمینی یا تک پروانه ای را به شما معرفی می کنیم که این نوع پمپ ها به دلیل قیمت و شرایط نگهداری مناسبی که دارند بسیار معروف و پر طرفدار هستند. 

کاربرد های پمپ آب آبارا

 اکثر پمپ آب ابارا در ساختمان های مسکونی برای افزایش فشار یا دبی آب مورد مصرف قرر می گیرد و در امر صنعت و تجارت نیز کاربرد های فراوانی دارند.

 اما می توان از آنها در موارد دیگری نیز استفاده نمود:

  • آبیاری های کوچک
  • فواره ها
  • آبنما ها
  • مجتمع های اداری
  • آب رسانی ویلا ها
  • تنظیم فشار آب در مصارف خانگی
  • تنظیم فشار آب در مصارف صنعتی
  • پمپاژ آب در ماشین آلات

مزایای استفاده از پمپ های آب آبارا

  • استفاده ازشبکه ی گسترده در تولید و خدمات فروش
  • استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا در هنگام تولید
  • تنوع بالای محصولات پمپ آب
  • استفاده از انواع مهندسی ها در مقاطع تولید
  • استفاده از شبکه گسترده در خدمات پس از فروش
  • قیمت مناسب و کیفیت بالای پمپ ها

طرز کار پمپ آب آبارا

این پمپ ها که برای انتقال مایعات با فشار و دبی یا آبدهی بیشترهستند, سیال از طریق ورودی پمپ وارد چشمی پروانه می شوند و با شروع حرکت پروانه به صورت چرخشی که موجب افزایش سرعت مایع می شود به سمت خروجی هدایت می شود. در ادامه با تخلیه مایع از محفظه خروجی فشار تخلیه مایع افزایش پیدا می کند و این عمل موجب عملکرد هرچه بهتر این پمپ آب می شود.

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم شما عزیزان و همراهان همیشگی را با پمپ آب ابارا، انواع آن و نمایندگی پمپ آب ابارا آشنا کنیم, عزیزانی که قصد خرید پمپ آب با کیفیت و مناسب را دارند پیشنهاد ما به آنها خرید از نمایندگی های معتبر پمپ آب آبارا همانند نوین پمپ می باشد تا محصول مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کنند.

مقاله پمپ ها

مقاله انواع پمپ های سانتریفیوژ و پمپ هایی با ویژگی انتقال سیالاتی با ویسگوزیته بالا مثل اسکرو پمپ ها پمپ های دنده ای ...

صفحه از