منوی محصولات


نمایندگی پمپ آب داب

نمایندگی پمپ آب داب

در این مقاله قصد داریم درمورد نمایندگی پمپ آب داب اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی در زمینه ی نمایندگی پمپ آب داب در ایران را برای شما بیان کنیم.

معرفی شرکت پمپ آب داب

شرکت پمپ آب داب فعالیت خود را در سال 1975 میلادی در ایتالیا آغاز کرد و در مدت کوتاهی این شرکت توسعه یافت و توانست به یکی از برند های معروف در تولید پمپ آب در سر تا سر جهان  تبدیل شود و در چندین کشور نمایندگی داشته باشد. این شرکت در ایران نیز نمایندگی دارد نوین پمپ یکی از نمایندگی پمپ آب داب در ایران مشغول فعالیت است.

شرکت پمپ آب داب یک شرکت تولید کننده پمپ آب می باشد که سازنده انواع پمپ های آب رسانی، آتش نشانی و آبیاری می باشد. این شرکت با سابقه بیش از چهل سال در زمینه تولید محصولات فعالیت می‌ کند. محصولات شرکت پمپ داب از کیفیت عالی، طول عمر بالا، بازده و ایمنی بسیار برخودار است که توانسته اعتماد مهندسین و متخصصان را در سراسر جهان جلب کند.

پمپ های تولید شده توسط شرکت پمپ آب داب دارای قابلیت کاهش مصرف انرژی بوده و در حوزه صنعت، کشاورزی و ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرند.

محصولات این شرکت امکان نصب سریع و آسان را داشته و به طور گسترده در صنایع شیمیایی، معدنی، تصفیه آب، انتقال آب و صنایع غذایی کاربرد دارد.

پمپ آب داب یکی از پمپ های مقرون به صرفه می باشد که در مصارف صنعتی و خانگی کاربرد دارد.

خرید پمپ آب داب از نمایندگی

در حال حاضر شرکت نوین پمپ فعالیت در زمینه ی عرضه ی پمپ آب داب فعالیت می کند. این نمایندگی تعمیرات، تامین قطعات یدکی و خرید پمپ آب داب انجام می دهد.

برای خرید پمپ آب داب از نمایندگی می توانید با پرسنل این شرکت تماس گرفته و با مشاوره گرفتن از این افراد محصول مورد نیاز خود را انتخاب کرده و به صورت حضوری و غیر حضوری محصول را خریداری کنید.

قیمت پمپ آب داب

در حال حاضر در بازار ایران نوسان وجود دارد بنابراین نمی توان قیمت  پمپ آب داب به روز و دقیق را بیان کرد. اما می توانید با تماس گرفتن با مشاورین نمایندگی پمپ آب داب از قیمت به روز انواع پمپ آب داب مطلع شوید.

آدرس نمایندگی پمپ آب داب

نوین پمپ که به عنوان یکی از نمایندگی پمپ آب داب در ایران مشغول فعالیت می باشد. شرکت نوین پمپ در استان تهران، خیابان سعدی شمالی، کوچه امین زاده، پاساژ پردیس، طبقه سوم، پلاک دوازده واقع شده است.

انواع مدل های پمپ آب داب

پمپ آب برند داب مدل های مختلفی دارد که نوین پمپ به عنوان نمایندگی پمپ آب داب این مدل ها را دارا می باشد در این قسمت از مقاله به معرفی این مدل ها می پردازیم.

پمپ آب داب مدل k

این پمپ در دو نوع تک پروانه ای و دو پروانه ای است.

پمپ تک پروانه ای را اغلب به عنوان پمپ یک بشقابی می شناسند. از این پمپ آب داب برای مصارف خانگی، صنعتی و کشاورزی استفاده می شود.

کاربرد این پمپ در آبیاری، مصارف صنعتی و کشاورزی، افزایش فشار آب در ادارات، مجتمع های مسکونی و بیمارستان ها می باشد.

پمپ آب داب مدل دو پروانه ای وظیفه ی افزایش فشار سیستم های آب رسانی و مخازن را برعهده دارد. از این مدل پمپ آب داب برای مصارف صنعتی و کشاورزی، تامین آب داخلی مجتمع های مسکونی استفاده می شود.

توان این پمپ 0.5 تا 15 اسب بخار می باشد. ارتفاع قابل پشتیبانی آن تا  نود و هفت متر بوده و جنس بدنه این پمپ از چدن می باشد.

پمپ داب مدل JET COM

این مدل پمپ آب داب از پمپ های خود مکش بوده و با قابلیت مکش فوق العاده قادر است که حتی با وجود حباب در آب در جریان سیال ورودی، پمپاژ آب را حتی با وجود ناخالصی شنی در سطوح پایین پمپاژ کند.

این مدل از پمپ آب داخلی ساختمان های مسکونی و اداری را تامین می کند و برای مزارع کوچک و باغداری، مصارف صنعتی در مقیاس های کوچک مناسب بوده و مورد استفاده قرار می گیرد.

این مدل از پمپ تا ارتفاع 53.8 متر را پشتیبانی می کند. حداکثر عمق مکش آن هشت متر بوده و دارای سنسور حرارتی می باشد.

پمپ داب مدل NKV

این الکترو پمپ از نوع سانتریفیوژ بوده که برای سیستم های پمپاژ آب کاربرد دارد و دارای مجوز استفاده در بریتانیا است.

این پمپ برای سیستم های آتش نشانی، سیستم های پمپاژ، سیرکولاسیون گرم و سرد، تامین فشار سیستم های آب رسانی، تامین آب داخلی مجتمع های مسکونی، آبیاری و مصارف کشاورزی و دامداری کاربرد دارد.

پمپ داب مدل CS4

این مدل از پمپ داب برای کارهایی مانند پر کردن مخازن، آبیاری، پمپاژ و توزیع آب در سیستم هلی عمرانی و صنعتی کاربرد دارد.

ارتفاع قابل پشتیبانی این مدل از پمپ داب تا دویست و سی متر است. جنس پمپ استیل بوره و قدرت خنک کنندگی سیال آن هشت سانتی متر می باشد.

پمپ داب مدل DIVER6 (کف کش)

این پمپ به پمپ چند پروانه ای معروف است. از این پمپ در مصارفی که نیاز به فشار بالا دارند مانند پمپاژ آب تمیز و زلال از مخازن و چاه ها و استخر استفاده می شود.

کاربرد این پمپ در استخرها، چاه های کشاورزی، مخازن، مصارف خانگی، باغبانی و صنعتی می باشد.

این مدل از پمپ داب تا ارتفاع چهل و شش متر را پشتیبانی می کند. قطر این پمپ صد و پنجاه میلی متر می باشد.

پمپ داب مدل BOOSTER SILENT (بی صدا)

از این مدل پمپ به عنوان پمپ بی صدای داب یاد می کنند. این مدل از پمپ داب برای مصارف خانگی، ساختمان های اداری، کشاورزی، باغبانی، گلخانه ای، درمانگاهی و آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد.

سخن آخر

ما در این مقاله سعی کردیم در مورد نمایندگی پمپ آب داب اطلاعاتی را برای شما ارائه دهیم. برای اطلاعات بیشتر در زمینه ی عرضه ی پمپ آب توسط نمایندگی پمپ آب داب می توانید با مشاورین شرکت نوین پمپ تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را با مشاوره گرفتن از آنها به دست آورده و یک پمپ متناسب با نیاز خود خریداری کنید.

مقاله پمپ ها

مقاله انواع پمپ های سانتریفیوژ و پمپ هایی با ویژگی انتقال سیالاتی با ویسگوزیته بالا مثل اسکرو پمپ ها پمپ های دنده ای ...

صفحه از