منوی محصولات


بهترین برند پمپ آب خانگی

 

بهترین برند پمپ آب خانگی

در این مقاله ما قصد داریم با ارائه ی اطلاعاتی به بررسی و آشنایی با بهترین برند پمپ آب خانگی موجود در بازار ایران بپردازیم:

یکی از مهم ترین تجهیزات ساختمان پمپ آب خانگی می باشد. پمپ آب برای انتقال آب از مخزن ذخیره آب و چاه به حمام، سرویس های بهداشتی و آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد.  همچنین از پمپ آب خانگی برای افزایش حجم آب ساختمان یا آپارتمان و همچنین تقویت فشار آب منزل استفاده می شود.

هنگام خرید پمپ آب خانگی باید به عوامل مختلفی توجه داشت تا بهترین انتخاب را داشت برخی از این عوامل عبارتند از: تعداد طبقات ساختمان، تعداد واحد ها در هر طبقه، متراژ هر واحد، تعداد شیر های آب ساختمان و میزان مصرف آب. توجه نکردن به این عوامل خسارت های مالی را به دنبال خواهد داشت.

وظیفه ی پمپ آب خانگی انتقال و جا به جایی مایعات و سیالات مختلف می باشد. پمپ آب خانگی در ساختمان ها و پروژه های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. پمپ آب های خانگی امروزه در زندگی بشر نقش مهمی را ایفا می کند. به دلیل بالا رفتن میزان جمعیت دسترسی به آب در ساختمان ها و آپارتمان های مرتفع در شهرهای پرجمعیت با مشکل کمبود فشار آب مواجه می شود. این مشکل را با بهره گیری از بهترین برند پمپ آب خانگی می توان حل کرد تا فشار و حجم آب را افزایش داد.

معرفی بهترین برند پمپ آب خانگی

در این بخش از مقاله قصد داریم به بهترین برند پمپ آب خانگی بپردازیم.

پمپ آب خانگی پنتاکس

نوین پمپ یکی از نمایندگی پمپ آب خانگی پنتاکس شناخته می شود که می توان این پمپ را به عنوان بهترین برند پمپ آب خانگی معرفی کرد.

شرکت سازنده پمپ پنتاکس در ایتالیا می باشد اما تجهیزات پمپ آب خانگی در کشور چین و زیر نظر متخصصان با کیفیت تولید و به بازار عرضه می شود البته قابل به ذکر است که نمایندگی نوین پمپ در تهران قرار دارد که محصولات پنتاکس را با گارانتی ۱۲ ماهه و خدمات پس از فروش به بازار عرضه می کند. شرکت پنتاکس در سال 1990 میلادی با مدیریت جیانلویجی پدرولو تاسیس شد که از بهترین برند پمپ آب خانگی شناخته می شود.

خرید پمپ آب پنتاکس از نمایندگی

برای خرید پمپ آب پنتاکس شما می توانید با مراجعه حضوری به نمایندگی نوین پمپ و پمپ آب خانگی پنتاکس را خریداری کنید اما اگر امکان خرید حضوری را ندارید می توانید با پرسنل این نمایندگی تماس گرفته و محصول مورد نظر را سفارش دهید.

قیمت پمپ آب خانگی پنتاکس

پمپ آب خانگی پنتاکس مدل های گوناگونی دارد که هر یک از این مدل ها قیمت مختص به خود را دارد امروزه به دلیل نوسانات موجود در بازار نمی توان قیمت دقیق محصول را بیان کرد بنابراین برای اطلاع دقیق از قیمت پمپ آب خانگی برند پنتاکس می توانید با مشاورین شرکت نوین پمپ تماس گرفته و اطلاعات لازم را به دست آورید.

آدرس نمایندگی پمپ آب خانگی پنتاکس

نمایندگی نوین پمپ به عنوان یکی از نمایندگی های پنتاکس در تهران قرار وارد. این نمایندگی در استان تهران، خیابان سعدی شمالی، کوچه امین زاده، پاساژ پردیس، طبقه سوم و پلاک دوازده واقع شده است.

پمپ آب خانگی لئو

یکی دیگر از بهترین برند پمپ آب خانگی برند لئو می باشد. این شرکت در زمینه تولید انواع پمپ آب خصوصا پمپ آب خانگی توانسته است با رعایت استاندارد ها و تکنولوژی به روز دنیا محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه کند و به عنوان یکی از بهترین برند پمپ آب خانگی شناخته شود.

شرکت پمپ لئو در سال 1995 میلادی در کشور چین تاسیس شد و امروزه نمایندگی های بسیاری در جهان دارد یکی از این نمایندگی ها نمایندگی نوین پمپ است که در پایتخت کشور عزیزمان قرار دارد که از مزایای خرید از این نمایندگی داشتن 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

خرید پمپ آب خانگی لئو از نمایندگی

کسانی که قصد خرید پمپ آب لئو را دارند می توانند با مراجعه به نمایندگی نوین پمپ که از نمایندگی های پمپ لئو در کشور می باشد خرید خود را انجام دهند. لازم به ذکر است که برای خرید از این نمایندگی می توانید با شرکت نوین پمپ تماس گرفته و پمپ آب خانگی لئو را سفارش دهید.

قیمت پمپ آب خانگی لئو

امروزه بازار کشور ایران نوسانات قیمتی دارد که این نوسان باعث می شود نتوان قیمت دقیق را بیان کرد برای پی بردن به قیمت دقیق این محصول با شرکت نوین پمپ تماس بگیرید و با مشاوره گرفتن از مشاورین این شرکت از قیمت پمپ آب لئو آگاه شوید.

آدرس نمایندگی پمپ آب خانگی لئو

نمایندگی نوین پمپ در استان تهران خیابان سعدی شمالی کوچه امین زاده پاساژ پردیس طبقه سوم و پلاک دوازده قرار دارد.

 پمپ آب خانگی ابارا

پمپ آب خانگی ابارا را می توان به عنوان یکی از بهترین برند پمپ آب خانگی معرفی کرد. شرکت ابارا در سال 1912 میلادی در کشور ژاپن تاسیس شد و سپس با گسترش تقاضای مشتریان در کشور ایتالیا تولید شده و سپس به بازار عرضه می شود.

برند ابارا در هفده کشور جهان از جمله ایران نمایندگی دارد که نوین پمپ یکی از این نمایندگی ها می باشد که پمپ آب ابارا را با 12 ماه گارانتی و همچنین خدمات پس از فروش این پمپ آب را به بازار عرضه می کند.

خرید پمپ آب خانگی ابارا از نمایندگی

برای خرید پمپ اب ابارا از نوین پمپ تنها لازم است به این نمایندگی مراجعه کرده و اقدام به خرید محصول مورد نظر کنید اما اگر در شهری غیر از تهران زندگی می کنید می توانید با تماس گرفتن با پرسنل این شرکت پمپ آب ابارا را خریداری و سفارش دهید. 

قیمت پمپ آب خانگی ابارا

امروزه بازار ایران از نوسان قیمتی برخوردار است بنابراین نمی توان قیمت به روز و دقیقی را بیان کرد برای آگاهی از قیمت دقیق پمپ آب می توانید با مشاوران شرکت نوین پمپ تماس گرفته و از قیمت پمپ آب ابارا مطلع شوید.

آدرس نمایندگی پمپ آب خانگی ابارا

نمایندگی پمپ آب ابارا در استان تهران خیابان سعدی شمالی کوچه امین زاده پاساژ پردیس طبقه سوم و پلاک دوازده واقع شده است.

مقاله پمپ ها

مقاله انواع پمپ های سانتریفیوژ و پمپ هایی با ویژگی انتقال سیالاتی با ویسگوزیته بالا مثل اسکرو پمپ ها پمپ های دنده ای ...

صفحه از