منوی محصولات


نمایندگی پمپ آب پنتاکس

نمایندگی پمپ آب پنتاکس

در این مقاله اطلاعاتی را در زمینه ی نمایندگی پمپ آب پنتاکس در اختیار شما قرار می دهیم.پس با همراه باشید تا تمامی مواردی که باید در مورد پمپ آب پنتاکس بدانید را به شما معرفی کنیم.

معرفی شرکت پنتاکس

شرکت پنتاکس در سال 1990 توسط جانلوئیجی پدرولو در کشور ایتالیا تاسیس شد. این شرکت با بیش از بیست و پنج سال فعالیت در زمینه ی تولید پمپ آب و عرضه آن به سراسر کشور های دنیا توانست خود را به عنوان یکی از برند های مطرح دنیا در تولید پمپ آب تبدیل کند.

به مرور زمان به دلیل کیفیت خوب پمپ های آب و افزایش میزان تقاضا باعث توسعه و پیشرفت این شرکت شد. امروزه این شرکت توانسته در بازار های سراسر جهان مانند ایران از پر فروش ترین پمپ های آب باشد و طرفداران بسیاری را داشته باشد.

این شرکت در کشور های مختلفی نظیر کشور ایران نمایندگی دارد که نوین پمپ از نمایندگی پمپ آب پنتاکس در کشور ایران می باشد.

خرید پمپ آب پنتاکس از نمایندگی نوین پمپ

نمایندگی نوین پمپ امروزه به عرضه پمپ آب پنتاکس مشغول می باشد. این نمایندگی در تعمیرات، تامین قطعات یدکی و خرید پمپ های آب پنتاکس آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

برای خرید از نمایندگی نوین پمپ با مراجعه حضوری به این نمایندگی می توانید با مشاوره گرفتن از پرسنل محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید اما اگر در شهری غیر از تهران زندگی می کنید می توانید با تماس گرفتن با مشاورین این شرکت به صورت غیر حضوری محصول را سفارش داده و خریداری کنید.

نمایندگی پمپ آب پنتاکس

قیمت پمپ آب پنتاکس

امروزه به دلیل نوسانات موجود در بازار نمی توان قیمت دقیق پمپ آب های پنتاکس را ارائه داد بنابراین شما می توانید با مشاورین نمایندگی پمپ آب پنتاکس تماس گرفته تا از قیمت های روز پمپ آب پنتاکس آگاه شوید.

آدرس نمایندگی پمپ اب پنتاکس

نوین پمپ به عنوان یکی از نمایندگی پمپ آب پنتاکس در ایران مشغول عرضه ی پمپ آب می باشد این نمایندگی در استان تهران، خیابان سعدی شمالی، کوچه امین زاده، پاساژ پردیس، طبقه سوم، پلاک دوازدهم قرار دارد.

علت محبوبیت و فروش بالای پمپ پنتاکس

شرکت پنتاکس بر اساس سیاست رضایت مشتری عمل می کند. در واقع این شرکت با توجه به پیشرفت های تکنولوژی موجود محصولات مورد نظر خود را با هدف جلب رضایت مشتریان به بازار عرضه می کند و در این زمینه بسیار موفق می باشد.

دلیل اصلی محبوبیت این برند کیفیت بالای محصولات آن می باشد. کنترل کیفیت و عملکرد محصولات در شرکت پنتاکس با حرفه ای ترین روش ها انجام می شود که نمونه ای از این روش ها شامل: اخذ گواهینامه استاندارد، کنترل خطوط تولید و کنترل آزمایشگاه می باشند.

قیمت مناسب پمپ پنتاکس یکی دیگر از دلایل فروش بالای پمپ پنتاکس می باشد که باعث استقبال زیاد مردم جهان از این برند شده است.

پمپ های آب پنتاکس به دلیل برخورد داری از به روز ترین تکنولوژی‌ طراحی هیدرولیکی از راندمان و بازده بالا برخوردار است.

یکی از ویژگی های بارز پمپ پنتاکس دوام و طول عمر بالای آن و همچنین اندازه و ابعاد کوچک آن می باشد.

این پمپ از مصرف برق پایین تو و همچین موتور کوچیک تر بوده که عملکردی بدون صدا و آرام دارد.

نمایندگی پمپ آب پنتاکس خدماتی مانند گارانتی و تامین قطعات یدکی توسط نماینده انحصاری پمپ آب در ایران را ارائه می دهد.

انواع پمپ آب پنتاکس

پمپ آب پنتاکس برای مصارف خانگی، صنعتی و کشاورزی به صورت گسترده پمپ آب را تولید و به بازار عرضه می کند. پمپ آب پنتاکس دارای دسته بندی می باشد که شامل: پمپ آب سانتریفیوژ، پمپ طبقاتی، پمپ کف کش، پمپ لجن کش، پمپ خانگی، پمپ شناور و بوستر پمپ می شود.

یکی از مشخصه های شناخته شده پمپ پنتاکس در بازار ایمنی بالای آن می باشد. پمپ پنتاکس در اولویت تولید انواع پمپ آب نیاز مصرف کنندگان را قرار داده است. بنابراین با توجه به کیفیت پمپ پنتاکس باعث آرامش خاطر برای مصرف کنندگان شده است که شما می توانید با خیالی راحت پمپ آب برند پنتاکس را خریداری کرده و برای مصارف طولانی مدت از آن استفاده کنید.

پمپ پنتاکس مدل های مختلفی دارد که در این بخش به معرفی چند مورد از این مدل ها آنها می پردازیم.

پمپ پنتاکس مدل PM

از این مدل پمپ پنتاکس برای مصارف خانگی و در کاربردهای ساده صنعتی استفاده می شود. این پمپ برای افزایش فشار آب گرم و سرد مناسب می باشد. 

پمپ پنتاکس مدل MD

پمپ مدل MD دارای دو پروانه به شکل ستاره می باشد که موجب می شود قدرت مکش افزایش یابد. این مدل از پمپ پنتاکس برای انتقال مایعاتی مانند گازوئیل مناسب می باشد.

پمپ پنتاکس مدل CAM

این مدل از پمپ برای الکترو سانتریفیوژی مناسب بوده و خود مکش می باشد. از این مدل برای جا به جایی آب و تخلیه مخازن باغبانی و تخلیه استخر ها استفاده می شود. 

پمپ پنتاکس مدل CAB

این مدل از پمپ های سانتریفیوژ به علت ویژگی خود مکش بودن می تواند پمپاژ سیال مخلوط به گاز را انجام دهد‌.

از کاربرد های این مدل می توان به افزایش فشار سیستم های آبرسانی، صنعتی، خانگی و باغی اشاره کرد.

پمپ پنتاکس مدل JMC

این مدل نیز به دلیل داشتن ویژگی خود مکش قادر به پمپاژ سیال مخلوط با گاز است. از این مدل برای جا به جایی و تخلیه آب از مخازن، باغ ها و استخر استفاده می شود.

پمپ پنتاکس مدل INOX

این مدل نیز می تواند پمپاژ آب را حتی اگر با گاز مخلوط باشد انجام دهد. این مدل پمپ پنتاکس برای افزایش فشار در صنایع غذایی، خانگی، باغبانی و بهداشتی کاربرد دارد.

پمپ پنتاکس مدل CB

این نوع پمپ دارای هد بالایی می باشد و در ساختمان کاربرد دارد و به پمپ بشقابی دو پروانه ای شهرت دارد. از این مدل در صنایع ساختمانی، عمومی و بوستر پمپ ها استفاده می شود. 

پمپ پنتاکس مدل AP

این پمپ قادر است پمپاژ آب را حتی اگر با گاز و حباب مخلوط باشد انجام دهد. این پمپ برای افزایش فشار و آبیاری کاربرد دارد.

پمپ پنتاکس مدل CM

این مدل پمپ از نوع تک پروانه ای می باشد که برای مصارف خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. این پمپ بی صدا و آرام می باشد.

سخن پایانی

نوین پمپ به عنوان نمایندگی پمپ آب پنتاکس در ایران مشغول ارائه خدمت به شما عزیزان می باشد برای خرید پمپ آب پنتاکس می توانید با نمایندگی پمپ آب پنتاکس نوین پمپ تماس گرفته و با مشاوره پمپ مورد نیاز خود را خریداری کنید.

 

مقاله پمپ ها

مقاله انواع پمپ های سانتریفیوژ و پمپ هایی با ویژگی انتقال سیالاتی با ویسگوزیته بالا مثل اسکرو پمپ ها پمپ های دنده ای ...

صفحه از