منوی محصولات


نمایندگی پمپ لئو LEO


پمپ لئوLEO

کمپانی پمپ لئو در کشور چین واقع شده و در بیش از ۱۵۰ کشور از نقاط مختلف جهان نمایندگی مجاز داره که ایران هم جزء این کشورهاست.شرکت لئو در ایران، با نام پمپ لئو بیشتر شناخته میشه. کیفیت بالا و طراحی خاص و منحصر به فرد محصولات شرکت لئو از عوامل موفقیت این کمپانی به حساب می‌آیند.

کاربرد و مزایای پمپ لئو

همه‌ی پمپ های لئو چین گواهینامه اتحادیه اروپا و استاندارد های روز دنیا را کسب کردند. پمپ های لئودر سال های گذشته قدم بزرگی به سمت آینده برداشته و برای هرگونه کاربرد و مصرفی، محصولات خاص خود را وارد بازار کرده. طراحی مدرن، راندمان بالا و مصرف انرژی کمتر، لئو را از بقیه کمپانی های چینی جدا کرده. برند لئو امروزه در تمام بازار های جهان وارد شده.

پمپ های لئو به خاطر تنوع گسترده ای که دارند میتونند تمام نیازهای بازار را برطرف کنند. شاید قیمت برخی از این پمپ ها بالاتر از بقیه مدل ها باشه، اما عملکرد آنها در مقابل قیمتی که دارند، با ارزشه.

از ویژگی های مثبت پمپ لئو می‌شه به صدای پایین آنها موقع فعالیت اشاره کرد،. علاوه بر این نصب آن و حتی نصب ادوات آن بسیار ساده‌ست.

محصولات پمپ لئو LEO

محصولات لئو شامل پمپ هاییه که در مصارف صنعتی، کشاورزی، خانگی، تصفیه آب و فاضلاب و تهویه مطبوع مورد استفاده قرار می‌گیرند. شرکت لئو به تازگی یک واحد جدید راه اندازی کرده به نام dalian که تولید پمپ های کاربردی در نیروگاه ها و پالایشگاه های نفت و گاز را بر عهده دارد. پمپ هایی که در واحد dalian تولید می‌شوند به خاطر متریال خاص خود، در مقابل خوردگی مواد شیمیایی مختلف، مقاومند. در ادامه این مقاله به در مورد پمپ هایی که در بازار طرفدار و مصرف کننده‌ی بیشتری دارند، بحث می‌کنیم .

پمپ لئو

پمپ آب خانگی لئو LEO

پمپ های خانگی لئو را با توان ۵/۰ اسب تا ۵/۵ اسب بخار تولید می‌کنند. از نمونه های این پمپ میشه به مدل های جتی، بشقابی، محیطی و دو پروانه اشاره کرد. عملکرد این پمپ ها از نوع سانتریفیوژ است. این پمپ ها در سایز ۴/٣ تا ۲/۱-۱ اینچ موجود و از جنس چدن، استیل ضد زنگ و برنج تولید می‌شوند. برق مصرفی پمپ لئو در توان های گوناگون، متفاوته، تا توان ۲/۲ کیلووات تک فاز و در توان های بالاتر سه فاز می‌باشد.

پمپ طبقاتی لئوLEO

پمپ های طبقاتی لئو در دو مدل چند پروانه عمودی و چند پروانه افقی تولید میشن که از نوع پمپ های چند پروانه‌ی سانتریفیوژ هستند. جنس پمپ های طبقاتی لئو از جنس استنلس استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ هست که برای آب های با TDS بالا مناسب‌اند. از پمپ های طبقاتی لئو استفاده های زیادی میشه، از نمونه آنها میشه به، افزایش فشار آب در ساختمان‌های بلند و آپارتمان ها، آبیاری تحت فشار در باغبانی یا کشاورزی، سیستم های تصفیه آب صنعتی و سیستم های آتش‌نشانی اشاره کرد. پمپ های طبقاتی لئو گزینه‌ی مناسبی هستن برای کاربرد در بوستر پمپ ها به دلیل رنج وسیع دبی و فشار این پمپ ها.

پمپ سیرکولاتور لئو LEO

پمپ های سیرکولاتور لئو در دو مدل سه دور و تک دور طراحی میشه. معمولا از مدل های سه دور برای ظرفیت های کم، مثل پمپ برگشت آب گرم، پمپ سیرکولاتور پکیج، پمپ برگشت آب گرم استفاده می‌کنند. پمپ های سیرکولاتور تک دور از نوع هوا خنک و پمپ های سیرکولاتور سه دور معمولا از نوع آب خنک هستند. پمپ سیرکولاتور تک دور لئو بیشتر در سايزهاي بزرگ تر و ظرفیت های بالا طراحی و تولید میشن. در این پمپ ها اتصالات ورودی و خروجی از نوع فلنجی  هستند و خودِ این پمپ ها به عنوان مدل خطی شناخته میشن. با این تفاسیر به طور خلاصه میشه گفت، پمپ های سیرکولاتور لئو بیشتر در سیستم های گرمایشی، سرمایش و تهویه مطبوع کاربرد دارند.

پمپ لئو LEO

پمپ کف کش لئوLEO

پمپ کفکش لئو از پمپ های سانتریفیوژ هستند که به شکل غرق در آب نصب میشن. برای انتقال آب صاف که هیچگونه مواد جامدی ندارد از پمپ های کفکش لئو استفاده می‌کنند، البته در بعضی مدل های خاص، برای جابجایی آب های آلوده کاربرد داره. این پمپ ها در قسمت ابتدایی خود صافی یا استرینر دارند که از ورود هرگونه ضایعات درشت به پروانه و محفظه جلوگیری کند. این گروه از پمپ ها در دو طرح ساده و فلوتر دار ساخته و عرضه می‌شوند. پروانه و بدنه‌ی این پمپ ها با توجه به مصرفی که دارند، از جنس های چدن، پلاستیکی و استیل تولید می‌شوند. بدنه و موتور کف کش های لئو در محفظه ای به طور یکپارچه قرار گرفتند.

پمپ لجن کش لئوLEO

برای انتقال و جابجایی فاضلاب، آب باران و پساب از پمپ های لجن کش لئو استفاده می‌کنند. درسیستم فاضلاب خانگی و حتی شهری و صنعتی، این پمپ ها را استفاده می‌کنند. این پمپ ها را متناسب با نوع فاضلاب در طرح های پروانه باز و پروانه کانالی می‌سازند که جنس پروانه و بدنه‌ی این پمپ ها از چدن، استیل و پلاستیک هستند. پمپ های لجن کش هم در دو مدل تک فاز و سه فاز ساخته می‌شوند که هر یک کارایی خاص خود را دارند. لجن کش لئو در مدل تک فاز به شکل ساده یا فلوتر دار و در مدل  سه فاز به شکل فلوتر مکانیکی، استفاده می‌شوند. برای آنکه از پمپ لجن کش لئو نهایت استفاده را ببریم و عمر و دوامش بیشتر بشه، بلبرینگ ها را در محفظه ای از روغن قرار می‌دهند.

نمایندگی نوین پمپ

نوین پمپ به عنوان نماینده فروش انواع برند های پمپ های خانگی، محصولات لئو را هم عرضه می‌کند. قیمت پمپ لئو، درشرایط فعلی و با نوسانات دلار، دچار تغییر میشه، اما نوین پمپ این اطمینان را به شما میده، که پمپ های لئوی اصل را با کمترین قیمت به دست مشتریان خود میرسونه.

نوین پمپ تمامی خدمات از جمله ، مشاوره، محاسبه، فروش و خدمات پس از فروش را به شما مشتریان عزیز ارائه میده تا مرجع کاملی برای تهیه پمپ ها باشد.

 گارانتی دوساله و خدمات پس از فروش، تعداد کمی از مزایای نمایندگی نوین پمپ هستند.

نوین پمپ با کادری حرفه ای شما را در خریدی بهتر و رضایت بیشتر همراهی خواهد  کرد.

 

 

 

 

 

 

مقاله پمپ ها

مقاله انواع پمپ های سانتریفیوژ و پمپ هایی با ویژگی انتقال سیالاتی با ویسگوزیته بالا مثل اسکرو پمپ ها پمپ های دنده ای ...

صفحه از