منوی محصولات


نمایندگی مکانیکال سیل در تهران

نمایندگی مکانیکال سیل در تهران

تمامی افراد آشنا با صنعت و همچنین صنعتگران می دانند که هر سیستم و صنعتی برای اینکه بتواند از نشت مایعات و سیالات سیستم خود جلوگیری کند. و یا اینکه بتواند سیستم خود را در واقع آب بندی کند نیاز به مکانیکال سیل و یا همان آب بند مکانیکی پمپ دارد. شرکت نوین پمپ به عنوان نمایندگی مکانیکال سیل در تهران با تکیه بر تخصص، دانش و تجربه خود می تواند انواع نیازهای مشتری را به گونه های متفاوتی از مکانیکال سیل برطرف سازد. در این مقاله با ما باشید تا در رابطه با مکانیکال سیل بیشتر بدانید.

کاربرد و تعریف مکانیکال سیل

همانطور که واضح و مشخص است و پیشتر نیز بیان شد صنایع برای آب بندی کردن سیستم خود نیازمند به مکانیکال سیل هستند. مشخص است که مکانیکال سیل وظیفه آب بندی و جلوگیری از نشت مایعات و جامدات و گازهای درون سیستم به خارج از سیستم را دارد. علاوه بر این مکانیکال سیل می‌تواند از نفوذ مواد خارجی نیز به داخل سیستم جلوگیری به عمل آورد. این موارد می تواند به کارکرد بهتر سیستم و همچنین طول عمر بیشتر آن منجر شود و صرفه جویی زیادی در هزینه ها، تعمیر و یا نصب مجدد سیستم داشته باشد.

مزایای استفاده از آب بندهای مکانیکی یا مکانیکال سیل ها

با استفاده از آب بندهای مکانیکی می‌توان از نشت مواد گران قیمت، خطرناک، سمی و یا خورنده جلوگیری کرد. علاوه بر این استفاده از این قطعه مکانیکی بسیار عالی باعث کاهش هزینه نگهداری می شود. همچنین به واسطه جلوگیری از نشتی سیال باعث می شود که از صدمه زدن به سیستم و تجهیزات جانبی آن توسط سیال های خورنده جلوگیری به عمل آید. واضح است که استفاده از این وسیله باعث می شود که در تجهیزات پمپ سایش به وجود نیاید و بنابراین سیستم ها در زمان های متوالی نیاز به تعمیر، بازبینی و اپراتور نخواهند داشت.

 

نوین پمپ نمایندگی مکانیکال سیل در تهران و ارائه  انواع  آب بند های مکانیکی

بسته به نوع ،کار و کاربرد مورد نظر شما از آب بندهای مکانیکی باید طرح درستی را از مکانیکال سیل مورد نظر انتخاب کرد. چرا که مکانیکال سیل ها نیز در انواع متفاوتی یافت می‌شود. زمانی که شما به نمایندگی مکانیکال سیل در تهران مراجعه می‌ کنید ممکن است با انواع و اقسام متفاوتی از آب بندهای مختلف روبرو شوید. اما از تفاوت بین آنها اطلاعات چندانی نداشته باشید. در این قسمت می خواهیم در رابطه با انواع آب بندهای مکانیکی صحبت کنیم.

انواع آب بندهای مکانیکی

1 مکانیکال سیل چرخان: در این نوع از آب بندهای مکانیکی فنرها همراه با شفت در حال چرخش هستند.

۲ سیل مکانیکی ثابت که در این نوع برخلاف سیل مکانیکی چرخان فنر ها همراه با شفت نمی چرخند.

 ۳ آب بندهای آکاردئونی فلزی

 ۴ آب بندهای الاستومری

 ۵ آب بندهای جفتی که معمولاً برای محصولاتی که خطرناک و یا گران قیمت هستند به کار می رود. به طور مثال اگر سیالات داخل سیستم مایع سمی با گاز باشد؛ یا ماده ای که خطر آلوده کنندگی داشته باشد و یا آتش زا باشد. همچنین مواد سرطان زا و رادیواکتیو و یا منفجره

 ۶ سیل مکانیکی تکی

 ۷ مکانیکال سیل خارجی

 ۸ مکانیکال سیل فشنگی

 ۹ سیل بندهای شکافدار سیل بند های هیدرودینامیک

 ۱۱ مکانیکال سیل های هیدرواستاتیک

خرید آب بندهای مکانیکی از نمایندگی مکانیکال سیل در تهران

همانطور که می دانید آب بندهای مکانیکی از اجزای حیاتی و حساس پمپ های گریز از مرکز می باشند. اگر زمانی که می‌خواهید مکانیکال سیل مورد نظر خود را خریداری نمایید در انتخاب آن دقت کرده و همچنین نصب صحیح آن را انجام بدهید این وسیله می تواند در مدت زمانی که برای شما کار می کند کمترین هزینه تعمیرات را به همراه داشته و کارآیی نسبتاً بالایی را از خود نشان دهد.

مکانیکال سیل ها ابزارهای خاصی هستند و به نسبت پیچیده می باشند. بنابراین باید در انتخاب و خرید آنها آگاهی زیادی داشته باشید و حساسیت زیادی نیز به خرج دهید.

 یکی از مسائلی که در زمان خرید باید به آن دقت زیادی داشته باشید، محور چرخش و سطوح ثابت مکانیکال سیل ها هستند. علاوه بر این ویژگی های دیگری نیز وجود دارد که شما باید در زمان خرید آنها دقت زیادی داشته باشید. به طور مثال فشار محیط، سرعت دوار، درجه, نوع سیال، اندازه قطر محور و ویژگیهایی از این قبیل نیاز به توجه زیادی دارند.

 علاوه بر ویژگی هایی که ذکر شد مسائل دیگری نیز وجود دارد که این مسائل بسته به هدف شما می تواند متغیر باشد. بنابراین بهترین گزینه این است که در زمانی که می خواهید اقدام به خرید مکانیکال سیل مورد نظر خود کنید حتماً با یک متخصص یا کارشناس حرفه ای در این زمینه مشورت کنید. پیشنهاد دیگر این است که مکانیکال سیل مورد نظر خود را از نمایندگی مکانیکال سیل در تهران خریداری کرده که پشتیبانی و حمایت همه جانبه ای را از مشتریان خود به عمل آورد.

 نوین پمپ نمایندگی مکانیکال سیل

شرکت نوین پمپ برای صنایع متفاوتی مانند نفت، پتروشیمی، گاز و صنایع برودتی و با هدف تامین تجهیزات برای این صنایع تشکیل شد. موسسان و پرسنلی که در این شرکت مشغول به کار هستند، دارای سوابق صنعتی بسیار عالی بوده و با نیاز واقعی مشتریان صنعتی به طور کامل آشنایی دارند. این آشنایی و سابقه صنعتی پرسنل شرکت نوین پمپ باعث شده است تا محصولات و خدماتشان با سرعت زیادی مورد توجه صنایع مختلف قرار گرفته و با استقبال زیاد آنها مواجه شود. شرکت نوین پمپ به عنوان نمایندگی مکانیکال سیل در تهران می تواند یک گزینه عالی و مطلوب برای شما محسوب شود و شما با اطمینان خاطر به خرید انواع مکانیکال سیل مورد نظر خود از این شرکت اقدام نمایید. همچنین شما می توانید در زمان خرید با کارشناسان حرفه ای این گروه مشورت کرده و اطلاعات مورد نیاز برای مکانیکال سیل مورد نظر خود را جمع آوری کرده و سپس دست به خرید بزنید.

مقاله پمپ ها

مقاله انواع پمپ های سانتریفیوژ و پمپ هایی با ویژگی انتقال سیالاتی با ویسگوزیته بالا مثل اسکرو پمپ ها پمپ های دنده ای ...

صفحه از