منوی محصولات


لیست قیمت پمپ های فشارهای قوی صنعتی SPC ساخت چین

لیست قیمت پمپ های فشارهای قوی صنعتی SPC ساخت چین

جهت استعلام پمپ های دیگر وقیمت ها   تماس حاصل فرمایید با تشکر

021-3394802___021-77588037

 

یکی از مهم ترین تجهیزاتی که در انواع صنایع به کار برده می شود، و نقش مهمی را ایفا می کند، انواع پمپ ها می باشند. پمپ ها در انواع و اقسام بسیار زیادی طراحی و ساخته شده اند که یکی از مهم ترین آن ها پمپ های صنعتی فشار قوی هستند. برندهای زیادی در تولید این پمپ نقش دارند که یکی از معروف ترین آن ها SPC می باشد. برای اطلاع از قیمت این محصولات، می توانید به لیست قیمت پمپ های فشارهای قوی صنعتی SPC ساخت چین مراجعه کنید. شما همچنین می توانید قیمت انواع پمپ صنعتی را نیز در سایت ما مشاهده کنید.

درباره شرکت SPC

یکی از برندهایی که در عرصه تولیدات خود اعم از پمپ های خانگی و صنعتی فعالیت می کند، کارخانه اسپیکو می باشد. اسپیکو سال ها تلاش کرده است تا توانسته در این حوزه فعالیت کند و در اصل اس پی سی نامی است که در صنعت پمپ بسیار شناخته شده است و بیش از 30 سال است که در این حوزه فعالیت می کند. برند اسپیکو در اصل از سال 1975 فعالیت خود را آغاز کرده است و توانسته طراحی و تولید محصولات خود را به بالاترین حد برساند. اسپیکو به کمک کارشناسان زبده و شناخته شده توانسته در این حرفه توانسته بهترین و با کیفیت ترین انواع پمپ آب صنعتی و خانگی را طراحی کند و  تولید آن را به تولید انبوه برساند. با توجه به تولیدات این برند، می توانید با کیفیت ترین نوع این پمپ ها را در انواع ذکر شده برای صنایع خود تهیه کنید. اسپیکو یک برند چینی است که هدف خود را جلب رضایت مشتری قرار داده است و برای آن تلاش می کند.

این برند براساس تجربیاتی که به دست آورده است، کیفیت مرغوب و ایده آلی را پیاده کرده و توانسته در گوشه و کنار جهان به عرضه محصولات خود بپردازد. همانطور که ذکر شد، اسپیکو به دلیل آنکه توانسته به طراحی و تولید یکی از پرفروش ترین محصولات روز دنیا بپردازد، در کل جهان به شهرت رسید و سرانجام توانست سابقه و تجربه چندین ساله ای را به دست آورد. از جمله مهم ترین محصولات این برند که در لیست قیمت پمپ های فشارهای قوی صنعتی SPC ساخت چین راجع به آن ها توضیح داده شده است، محصول پمپ های فشار قوی است که دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی می باشد. در اصل پمپ فشار قوی نمونه بی نظیری از تولیدات اسپیکو می باشد که نمی توان اهمیت و کارایی بی نقص آن را در صنایع انکار کرد. پمپ فشار قوی نمونه ای از محصولات صنعتی دارای کاربرد گسترده است که بهتر است با آن ها آشنا شویم.

پمپ فشار قوی صنعتی اسپیکو

یکی از مطرح ترین مصحولات روز دنیا، پمپ های فشار قوی هستند که در برند اسپیکو به کار برده می شوند. این محصول در اصل نقش پرکاربردی را در صنایع بازی می کند. این پمپ در دسته پمپ های گریز از مرکزی قرار دارد که دارای تعدادی طبقات می باشد که باعث می شود فشار و هد افزایش پیدا کند. در اصل به این پمپ، پمپ طبقاتی نیز گفته می شود. در اصل این پمپ ها در صنعت برای آبرسانی به کار برده می شوند که در انواع مختلفی طراحی و ساخته شده اند. در اصل در بعضی مواقع در صنایع برای انتقال سیال تا ارتفاع 100 متر و حتی بیشتر، به پمپ هایی نیاز داریم که بتوانند در ارتفاع و هد بیشتر مورد استفاده واقع شوند. این پمپ دارای فشار استاتیکی زیادی می باشد که قادر است سیال را همانطور که ذکر شد، تا ارتفاع و هد بالاتری پمپاژ کند. از جمله مهم ترین کاربردهای این پمپ صنایعی هستند که نیاز به این نوع استفاده از پمپ ها دارند. در اصل جزئیاتی که در ساخت این محصول اهمیت دارد، شامل قطر پروانه، سرعت روتور، تعداد پروانه و طبقات به کار رفته در آن است.

این پمپ با توجه به جزئیاتی که بابت آن در لیست قیمت پمپ های فشارهای قوی صنعتی SPC ساخت چین مشخص شده است، دارای ساخت یکپارچه ای می باشد که شامل یک محفظه مکش، محفظه رانش، و تعدادی محفظه وابسته به تعداد پروانه ها می باشد. نحوه عملکرد آن به این صورت است که در سمت چپ آن یک محفظه مکش وجود دارد که سیال از طریق آن وارد پمپ شده و سپس وارد پروانه می شوند. این پمپ از مزایای زیادی بهره مند است که می توان به تحمل بار فشار زیاد در آن اشاره کرد. سرعت و فشار در این پمپ به میزان تعیین شده ای است چرا که سرعت زیاد باعث می شود تا عملکرد پمپ مختل شود و نتوان توقع یک بهره وری درست از آن را داشت. اسپیکو در طراحی و تولید این نوع پمپ طبقاتی و یا همان گریز از مرکز، کیفیت ایده آل و عملکرد مثال زدنی را قرار داده است که باعث شده تا بتوانید یک کارایی فوق العاده از این محصول را در صنایع خود انتظار داشته باشید.

خرید پمپ های فشارهای قوی صنعتی SPC ساخت چین

به دلیل کارایی مهم و اصلی این پمپ ها در صنایع، اینکه آن ها را به چه صورت تهیه و خریداری می کنید، بسیار اهمیت دارد. بنابراین باید برای تهیه پمپ های گریز از مرکز فشار قوی در صنایع، ابتدا با در نظر گرفتن کارایی آن ها و همچنین توجه به قیمتی که در لیست قیمت پمپ های فشارهای قوی صنعتی SPC ساخت چین قرار داده شده است، برای خرید آن اقدام کنید. از جمله مهم ترین کارایی این پمپ در صنایع می توان به تهیه آب شهری، پمپاژ آب و زهکشی و آبرسانی در مصارف صنعتی، بوستر پمپ، آبیاری بارانی، پمپاژ کردن آب کندانس شده، پمپاژ کردن آب گرم و سرد تاسیسات صنعتی و آتش نشانی اشاره کرد. با توجه به اینکه قرار است در چه صنایعی از این محصول استفاده کنید، می توانید با جزئیات آن رو به رو شوید و سپس آن ها را در انواع تولید شده در صنعت مورد نظرتان تهیه کنید. همچنین لازم است بدانید که برای آن نازل ترین قیمت در این برند قرار داده شده است که به شما کمک می کند پروژه خود را به صورت عالی مدیریت کنید و نگرانی از این بابت نداشته باشید.


صفحه از