منوی محصولات


لیست قیمت منبع دیافراگمی زیلمت ZILMET ایتالیا

لطفا جهت استعلام قیمت و سفارش محصول با شماره های ذیل تماس حاصل بفرمایید

021-33948025___021-77588037

قیمت

منبع لیتر

?

24

?

50

3/580/000

60

4/980/000

80

6/040/000

100

10/520/000

200

 

لطفا جهت استعلام قیمت و سفارش محصول با شماره های ذیل تماس حاصل بفرمایید

021-33948025___021-77588037

قیمت

منبع لیتر

?

24

?

50

3/580/000

60

4/980/000

80

6/040/000

100

10/520/000

200

شاید برایتان جالب باشد که با لیست قیمت منبع دیافگرامی زیلمت zilmet ایتالیا آشنا شوید. پمپ دیافراگمی معروف ترین نوع پمپ از دسته پمپ های جابجایی مثبت است. به آن پمپ غشایی نیز می گویند. برای پمپاژ یک سیال، پمپ دیافراگمی از ترکیبی از عملکرد رفت و برگشتی دیافراگم ساخته شده از تفلون، ترموپلاستیک یا لاستیک با دریچه های مربوطه (شیرهای گلوب، شیرهای فلپ، شیرهای پروانه ای، شیرهای بازرسی یا هر نوع شیر دیگر) استفاده می کند. اگر می خواهید بیشتر با لیست قیمت منبع دیافگرامی زیلمت zilmet ایتالیا آشنا شوید، تا انتها با ما همراه باشید. همچنین شما نیز می توانید قیمت انواع پمپ آب را نیز از سایت نوین پمپ استعلام بگیرید.

انواع پمپ های دیافگرامی چیست؟

در نوع اول، یک طرف آب بند دیافراگمی از سیال پمپ شده و طرف دیگر از روغن هیدرولیک یا هوا تشکیل شده است. دیافراگم خمیده باعث افزایش یا کاهش حجم محفظه پمپ می شود. در این نوع، یک جفت سوپاپ یک طرفه از برگشت مایع جلوگیری می کند. آنهایی که دارای جابجایی حجمی مثبت هستند، که در آنها محرک اصلی دیافراگم الکترومکانیکی است، توسط یک موتور دنده ای یا میل لنگ هدایت می شود یا کاملاً مکانیکی است، به عنوان مثال، با یک دسته یا یک اهرم. این تکنیک از یک حرکت مکانیکی ساده برای خم شدن دیافراگم و باز کردن یک طرف دیافراگم به هوا استفاده می کند.

در نوع سوم پمپ خلاء دیافراگمی، یک یا چند غشا باز نیاز به پمپاژ سیال در دو طرف دارند. غشاء دوباره خم می شود و حجم آن تغییر می کند. لیست قیمت منبع دیافگرامی زیلمت zilmet ایتالیا بستگی به موارد مختلف دارد.

این نوع پمپ ها به طور گسترده در کارخانه های متعدد مورد استفاده قرار می گیرند زیرا می توانند مجموعه گسترده ای از سیالات را مدیریت کنند.

مایعات با ویسکوزیته بالا جابجا می شوند

پمپ های دیافراگمی بسیار معروف هستند زیرا می توانند مایعات با ویسکوزیته بالا، متوسط یا کم و مایعات با محتوای جامد بالا را جابجا کنند. این پمپ همچنین می تواند از مواد و غشاهای مختلف بدنه برای کنترل انواع مواد شیمیایی خشن مانند اسیدها ساخته شود.

پمپ دیافراگمی یا غشایی یک پمپ جابجایی مثبت است که از دو دیافراگم انعطاف پذیر استفاده می کند که به سمت جلو و عقب حرکت می کنند تا خلاء موقت ایجاد کنند. این خلاء برای کشیدن یا تخلیه مایع از پمپ دایفراگم استفاده می شود. غشاء به عنوان دیوار جداکننده بین مایع و هوا عمل می کند. اصول کار پمپ دیافراگمی در زیر آورده شده است:

دو دیافراگم از طریق یک شفت از طریق قسمت مرکزی که دریچه هوا در آن قرار دارد به هم متصل می شوند. دریچه هوا برای فشار دادن هوای فشرده به پشت دیافراگم اول استفاده می کند و آن را از قسمت میانی دور می کند. همه ی این ها بر روی لیست قیمت منبع دیافگرامی زیلمت zilmet ایتالیا اثر می گذارد.

اختلاف فشار قابل توجهی ایجاد می شود

دیافراگم 1 یک ضربه فشار ایجاد می کند که مایع را از پمپ خارج می کند. به طور همزمان، دیافراگم دوم مکش را انجام می دهد. هوای پشت دیافراگم دوم به اتمسفر رها می شود و فشار اتمسفر سیال را به سمت مکش مجبور می کند. دریچه مکش به بیرون از صندلی فشار می آورد و مایع از طریق شیر توپی به داخل محفظه مایع پمپ جریان می یابد.

هنگامی که دیافراگم 1 تحت فشار به پایان حرکت خود می رسد، هوا از طریق دریچه هوا از دیافراگم 1 به پشت دیافراگم 2 منتقل می شود. هوای تحت فشار، دیافراگم دوم را از بلوک مرکزی دور می کند و دیافراگم اول به داخل بلوک مرکزی کشیده می شود.

در محفظه دوم پمپ، شیر توپی خروجی از نشیمنگاه خود به بیرون رانده می شود، در حالی که محفظه اول وضعیت معکوس دارد. هنگامی که ضربه دوم کامل شد، دریچه هوا هوا را در پشت دیافراگم 1 پمپ می کند و کل چرخه تکرار می شود. لیست قیمت منبع دیافگرامی زیلمت zilmet ایتالیا تحت عوامل مختلفی تعیین می شود.

پمپ دیافراگمی دوگانه چیست؟

پمپ دیافراگمی دوگانه با هوا (AODD) رایج ترین نوع پمپ دیافراگمی است. عملکرد پمپ با هوا ممکن است با هوای فشرده انجام شود. دارای دو محفظه پمپاژ با دو دیافراگم است.

پمپ AODD دارای یک شیر چک تخلیه، یک دیافراگم و یک شیر چک مکش برای هر محفظه پمپاژ می باشد. منبع هوا از طریق یک سیستم توزیع هوا که ممکن است در داخل پمپ نصب شود از یک محفظه به محفظه مونتاژ دوم حرکت می کند.

عملیات سیستماتیک انتقال هوا از یک محفظه مونتاژ به محفظه دیگر باعث می شود مایع از یک محفظه با پر کردن محفظه دیگر با مایع به سمت لوله تخلیه جریان یابد. در نتیجه پمپ در جریان تخلیه دارای ضربان است. این جریان ضربانی ممکن است با استفاده از یک دمپر ضربان در لوله تحویل کاهش یابد.

یک پمپ پنوماتیک کوچک می تواند ویسکوزیته معمولی سیال را تحمل کند و هیچ پدیده ای وجود ندارد که دوغاب تمایل به غلظت داشته باشد. بنابراین، این پمپ ها برای حساب های توزیع سیالات با حجم کم استفاده می شوند. پورت های مکش و تخلیه این پمپ دارای 3/8، 1/2 و در غیر این صورت 3/4 با دبی 2 GPM-10 GPM می باشد.

خرید منبع دیافگرامی زیلمت zilmet ایتالیا

پمپ های موتوری کوچک نیرویی تا 60 PSI و گاهی 100 PSI تولید می کنند. دو نوع مختلف از این نوع پمپ وجود دارد:

اولین مورد، سبک سخت با سوئیچ های نیروی ثابت است که به طور منظم پمپ را با تنظیمات دقیق نیرو متوقف و راه اندازی می کند. این سبک در سراسر جهان بسیار محبوب است. لیست قیمت منبع دیافگرامی زیلمت zilmet ایتالیا را از ما بخواهید.

سبک دوم یک سبک بای پس است. صرف نظر از اینکه چه مقدار نیرو به سیستم وارد می شود، پمپ این سبک در همه جا به کار خود ادامه می دهد. هر زمان که شیر خروجی بسته شود، جریان داخلی را متوقف می کند. با این حال، بستن شیر خروجی برای چند دقیقه ممکن است سیال را بیش از حد گرم کند و به قسمت داخلی پمپ آسیب برساند.

به شما پیشنهاد می کنیم تمامی پمپ های موجود در سایت را ببینید و سپس تصمیم بگیرید، ما بهترین ها را برای ما ترتیب داده ایم.


صفحه از