لطفا جهت استعلام قیمت و سفارش محصول با شماره های ذیل تماس حاصل بفرمائید
021-77588037__0213394802
قیمت (ریال) | سیستم هوادهی | مصرف سوخت لیتر در ساعت | تزریق سوخت | تعداد سیلندر | توان اضطراری | توان دائم | مدل موتور
| ||
KVA | KW | KVA | KW | ||||||
؟ | توربو شاژر | 7 | مکانیکی | 4 خطی | 44 | 35.2 | 40 | 32 | BF4M2011 |
؟ | توربو شاژر- اینتر کولر | 10 | مکانیکی | 4 خطی | 65 | 52 | 60 | 48 | BF4M2011C |
؟ | توربو شاژر | 17 | مکانیکی | 4 خطی | 115 | 93 | 105 | 84 | BF4M1013EC |
؟ | توربو شاژر | 21 | الکترونیکی | 4 خطی | 137 | 110 | 130 | 104 | BF4M1013FC |
؟ | توربو شاژر- اینتر کولر | 25.5 | مکانیکی | 6 خطی | 172 | 138 | 164 | 131 | BF6M1013EC |
؟ | توربو شاژر- اینتر کولر | 32 | الکترونیکی | 6 خطی | 200 | 160 | 180 | 144 | BF6M1013FC-G2 |
؟ | توربو شاژر- اینتر کولر | 37 | الکترونیکی | 6 خطی | 226 | 180 | 205 | 164 | BF6M1013FC-G3 |
؟ | توربو شاژر- اینتر کولر | 40 | الکترونیکی | 6 خطی | 275 | 220 | 250 | 200 | TCDL2013L06 |
؟ | توربو شاژر | 60 | الکترونیکی | 6 V | 390 | 312 | 350 | 280 | BF6M1015C-G3 |
؟ | توربو شاژر | 74 | الکترونیکی | 8 V | 480 | 384 | 450 | 360 | BF8M1015C-G2 |
؟ | توربو شاژر | 80 | الکترونیکی | 8 V | 530 | 425 | 475 | 380 | BF8M1015-G3 |
؟ | توربو شاژر | 85 | الکترونیکی | 8 V | 560 | 448 | 500 | 400 | BF8M1015CP |
لطفا جهت استعلام قیمت و سفارش محصول با شماره های ذیل تماس حاصل بفرمائید
021-77588037__0213394802
قیمت (ریال) | سیستم هوادهی | مصرف سوخت لیتر در ساعت | تزریق سوخت | تعداد سیلندر | توان اضطراری | توان دائم | مدل موتور
| ||
KVA | KW | KVA | KW | ||||||
؟ | توربو شاژر | 7 | مکانیکی | 4 خطی | 44 | 35.2 | 40 | 32 | BF4M2011 |
؟ | توربو شاژر- اینتر کولر | 10 | مکانیکی | 4 خطی | 65 | 52 | 60 | 48 | BF4M2011C |
؟ | توربو شاژر | 17 | مکانیکی | 4 خطی | 115 | 93 | 105 | 84 | BF4M1013EC |
؟ | توربو شاژر | 21 | الکترونیکی | 4 خطی | 137 | 110 | 130 | 104 | BF4M1013FC |
؟ | توربو شاژر- اینتر کولر | 25.5 | مکانیکی | 6 خطی | 172 | 138 | 164 | 131 | BF6M1013EC |
؟ | توربو شاژر- اینتر کولر | 32 | الکترونیکی | 6 خطی | 200 | 160 | 180 | 144 | BF6M1013FC-G2 |
؟ | توربو شاژر- اینتر کولر | 37 | الکترونیکی | 6 خطی | 226 | 180 | 205 | 164 | BF6M1013FC-G3 |
؟ | توربو شاژر- اینتر کولر | 40 | الکترونیکی | 6 خطی | 275 | 220 | 250 | 200 | TCDL2013L06 |
؟ | توربو شاژر | 60 | الکترونیکی | 6 V | 390 | 312 | 350 | 280 | BF6M1015C-G3 |
؟ | توربو شاژر | 74 | الکترونیکی | 8 V | 480 | 384 | 450 | 360 | BF8M1015C-G2 |
؟ | توربو شاژر | 80 | الکترونیکی | 8 V | 530 | 425 | 475 | 380 | BF8M1015-G3 |
؟ | توربو شاژر | 85 | الکترونیکی | 8 V | 560 | 448 | 500 | 400 | BF8M1015CP |
شاید برایتان جالب باشد که با لیست قیمت موتور دیزل دویتس deutez آلمان آشنا شوید. موتور دیزل که از نام مخترع آلمانی RUDOLF DIESEL (1858-1913) نامگذاری شده است، یک موتور احتراق داخلی است که با سوخت دیزل کار می کند. این یک موتور چهار زمانه است. موتورهای دیزلی عمدتاً برای راندن کامیون ها، لوکوموتیوها، کشتی ها و سایر ماشین آلات و تجهیزات سنگین استفاده می شوند. همچنین پیشرفت های فنی استفاده از موتورهای دیزلی را در خودروهای سواری به طور فزاینده ای ممکن می سازد. اگر می خواهید بیشتر با لیست قیمت موتور دیزل دویتس deutez آلمان آشنا شوید، تا انتها با ما همراه باشید.
موتور دیزل چه ویژگی هایی دارد؟
ساختار یک موتور دیزل در شکل 2 نشان داده شده است. قطعات مهم سیلندر با پیستون متحرک است که از طریق شاتون به میل لنگ متصل می شود. دیواره های سیلندر با آب خنک می شوند. پیستون معمولاً از یک آلیاژ فلزی سبک تشکیل شده و دارای حلقه های پیستونی برای آب بندی بهتر است. نازل انژکتور برای آوردن سوخت دیزل که به اختصار دیزل نامیده می شود به داخل سیلندر عمل می کند. علاوه بر این، موتور دارای یک سوپاپ ورودی برای ورود هوا و یک سوپاپ خروجی برای خروج گازهای احتراق است. بالاترین نقطه ای که پیستون به آن می رسد به عنوان نقطه مرگ بالا (TDC) و پایین ترین نقطه به عنوان نقطه مرگ پایین (BDC) شناخته می شود. حجم بین این دو نقطه، جابجایی موتور است.
شکل 3 نحوه عملکرد یک موتور دیزل را نشان می دهد. چهار زمانه موتور را می توان به صورت زیر مشخص کرد: سکته اول: مصرف (سکته مغزی مصرفی): هوا از طریق دریچه ورودی باز وارد سیلندر می شود. پیستون به سمت پایین حرکت می کند. این یک اثر مکش ایجاد می کند. ضربه دوم: فشرده سازی (سکته فشرده سازی): هنگام بسته شدن دریچه ها، هوا توسط پیستون که به سمت بالا حرکت می کند تا حدود 50 بار فشرده می شود. این باعث افزایش دما به بیش از 600 درجه سانتیگراد می شود. کمی قبل از نقطه مرگ بالا، یک پمپ تزریق سوخت دیزل را از طریق نازل تزریق تحت فشار بالا به داخل سیلندر تزریق می کند. لیست قیمت موتور دیزل دویتس deutez آلمان را از ما بخواهید.
مشخصات موتور دیزل چیست؟
چرخه سوم: کار (چرخه کاری): دمای بالای هوا باعث احتراق انفجاری مخلوط سوخت دیزل و هوا می شود. از آنجایی که برای احتراق مخلوط نیازی به شمع نیست، برخلاف موتورهای بنزینی، به آن خود اشتعال می گویند. فشار و دما در سیلندر به طور چشمگیری افزایش می یابد. پیستون در اثر فشار زیاد به سمت پایین حرکت می کند و کار مکانیکی انجام می دهد. حرکت رفت و برگشتی پیستون از طریق شاتون و میل لنگ به حرکت چرخشی تبدیل می شود. لیست قیمت موتور دیزل دویتس deutez آلمان به عوامل مختلفی وابسته است.
جهش (سکته مغزی اخراج): پیستون دوباره به سمت بالا حرکت می کند و گازهای احتراق را از طریق دریچه اگزوز باز به خارج از سیلندر می راند. سپس فرآیند دوباره با نوار 1 آغاز می شود. اطلاعات بیشتر در مورد موتورهای دیزلی: موتورهای دیزلی تقریباً در تمام ماشین آلات سنگین و در حدود 25 درصد خودروهای سواری استفاده می شوند. برای خودروهای سواری بیشتر از موتورهای چهار سیلندر و با حجم بین 1200 تا 2500 سانتی متر مکعب استفاده می شود. موتورهای دیزلی تا 45 درصد راندمان دارند. راندمان موتورهای خودرو معمولاً در حدود 25-30 درصد است. دما در هنگام احتراق سوخت دیزل تا 2500 درجه سانتیگراد، فشار احتراق 50 تا 80 بار است.
کاربرد موتور دیزل چیست؟
گازهای حاصل از احتراق در دمای 900 درجه سانتیگراد با فشار حداکثر 4 بار منتشر می شوند. سرعت بیکاری میل لنگ معمولاً زیر 1000 در دقیقه است و می تواند به مقادیر تا 6000 در دقیقه برسد. موتور دیزل یک موتور رفت و برگشتی است. این رایج ترین شکل موتور احتراق داخلی است. آنها حاوی یک یا چند پیستون رفت و برگشتی هستند که در داخل بلوک موتور در امتداد یک خط مستقیم به جلو و عقب حرکت می کنند. سیلندرها معمولاً در یک محفظه ثابت حرکت می کنند.
بسیاری از موتورهای رفت و برگشتی یک میله اتصال دارند که از طریق یک بلبرینگ قابل چرخش به پیستون نصب می شود. این به شاتون اجازه می دهد تا در طول یک چرخش میل لنگ جهات مختلفی را به خود بگیرد. موتور دیزل شباهت زیادی به موتور اتو دارد. مانند موتور بنزینی، موتور دیزلی به عنوان موتور دو زمانه یا چهار زمانه موجود است. مهمترین اجزای هر دو نوع میل لنگ و پیستون های رفت و برگشتی هستند. شما فرآیندهای داخلی دو نوع را با استفاده از یک فرآیند چرخه ترمودینامیکی در جهت عقربه های ساعت توصیف می کنید. ماشین برای یک چرخه فرآیند چرخه ای به یک سری مراحل کاری نیاز دارد که سیکل نامیده می شود. در یک موتور رفت و برگشتی، کورس حرکتی پیستون رفت و برگشتی از یک نقطه انتهایی به نقطه دیگر است. بنابراین، میل لنگ در یک حرکت نیم چرخش را انجام می دهد. لیست قیمت موتور دیزل دویتس deutez آلمان را از وبسایت ببینید.
خرید موتور دیزل دویتس deutez آلمان
پیستون میله اتصال را حرکت می دهد و در نتیجه انرژی را به میل لنگ منتقل می کند. پیستون در پایین سیلندر قرار دارد. یک دستگاه پمپاژ هوا را در داخل سیلندر پمپ می کند. هوایی که از پایین وارد می شود، گازهای خروجی را از طریق دریچه اگزوز خارج می کند. پیستون به سمت بالا حرکت می کند. این حرکت رو به بالا باعث فشرده شدن هوا می شود. پیستون دریچه های ورودی را مسدود می کند و فشار گاز دریچه های خروجی را می بندد. در بالاترین سطح پیستون، سوخت تزریق می شود و مشتعل می شود. گاز به دلیل دمای بالا منبسط می شود و پیستون را به سمت پایین فشار می دهد. همه دریچه ها باز می شوند و روند دوباره شروع می شود. لیست قیمت موتور دیزل دویتس deutez آلمان را از مشاورین ما بخواهید.
در حالی که دریچه ورودی باز است، پیستون به سمت پایین حرکت می کند. برخلاف موتور اتو، هوای خالص و هیچ مخلوط هوا و سوخت از طریق سوپاپ ورودی به داخل سیلندر مکیده می شود. این باعث ایجاد فشار منفی در سیلندر می شود. به طور معمول هیچ سوپاپ دریچه گاز در موتورهای دیزلی وجود ندارد که تامین هوا را تنظیم کند. بسته به کاربرد، دریچه های گاز نیز تغییراتی دارند. در پایین پیستون، دریچه ورودی بسته می شود.