منوی محصولات


لیست قیمت موتور دیزل مدل LOMBARDINI لومباردینی ساخت ایتالیا

لطفا جهت استعلام قیمت  و سفارش محصول با شماره های ذیل تماس حاصل بفرمائید

021-77588037__0213394802

 

مدل

توان دائم (KW)

توان دائم (KVA)

توان اضطراری (KW)

توان اضطراری (KVA)

توان مکانیکی (hp)

توان مکانیکی (KW)

قیمت (ریال)

هوا خنک دور موتور-3000rpm

15LD350

3.5

4.3

3.7

4.6

6.32

4.65

؟

هوا خنک دور موتور-3000rpm

15LD400

4.5

5.6

5.0

6.2

8.43

6.20

؟

هوا خنک دور موتور-3000rpm

15LD440

5.0

6.2

5.6

7.0

9.25

6.80

؟

هوا خنک دور موتور-3000rpm

15LD500

5.8

7.2

6.4

8.0

10.60

7.8

؟

هوا خنک دور موتور-3000rpm

25L425-2

8.8

11.0

9.8

12.2

15.60

11.5

؟

هوا خنک دور موتور-3000rpm

3LD510

       

12.2

9

؟

هوا خنک دور موتور-3000rpm

25LD330-2

8.8

11.0

9.8

12.2

14.60

11.5

؟

هوا خنک دور موتور-3000rpm

9LD625-2

15.0

18.8

16.3

20.

26.00

19.12

؟

هوا خنک دور موتور-3000rpm

9LD626-2

15.0

18.8

16.3

20.3

26.00

19.12

؟

آب خنک
1500rpm

LDW702

4.0

5.0

4.4

5.5

7.5

5.50

؟

آب خنک
1500rpm

LDW1003

6.5

8.1

7.2

9.0

11.50

8.50

؟

آب خنک
1500rpm

LDW1404

9.0

11.1

9.8

12.2

15.64

11.50

؟

آب خنک
1500rpm

LDW1603

12.1

15.2

13.3

16.7

21.1

15.50

؟

آب خنک
1500rpm

LDW2204

15.3

19.0

16.8

21.0

26.50

19.5

؟

آب خنک
1500rpm

LDW2204T

20.3

25.4

22.4

28.0

35.36

26.00

؟

لطفا جهت استعلام قیمت  و سفارش محصول با شماره های ذیل تماس حاصل بفرمائید

021-77588037__0213394802

 

مدل

توان دائم (KW)

توان دائم (KVA)

توان اضطراری (KW)

توان اضطراری (KVA)

توان مکانیکی (hp)

توان مکانیکی (KW)

قیمت (ریال)

هوا خنک دور موتور-3000rpm

15LD350

3.5

4.3

3.7

4.6

6.32

4.65

؟

هوا خنک دور موتور-3000rpm

15LD400

4.5

5.6

5.0

6.2

8.43

6.20

؟

هوا خنک دور موتور-3000rpm

15LD440

5.0

6.2

5.6

7.0

9.25

6.80

؟

هوا خنک دور موتور-3000rpm

15LD500

5.8

7.2

6.4

8.0

10.60

7.8

؟

هوا خنک دور موتور-3000rpm

25L425-2

8.8

11.0

9.8

12.2

15.60

11.5

؟

هوا خنک دور موتور-3000rpm

3LD510

       

12.2

9

؟

هوا خنک دور موتور-3000rpm

25LD330-2

8.8

11.0

9.8

12.2

14.60

11.5

؟

هوا خنک دور موتور-3000rpm

9LD625-2

15.0

18.8

16.3

20.

26.00

19.12

؟

هوا خنک دور موتور-3000rpm

9LD626-2

15.0

18.8

16.3

20.3

26.00

19.12

؟

آب خنک
1500rpm

LDW702

4.0

5.0

4.4

5.5

7.5

5.50

؟

آب خنک
1500rpm

LDW1003

6.5

8.1

7.2

9.0

11.50

8.50

؟

آب خنک
1500rpm

LDW1404

9.0

11.1

9.8

12.2

15.64

11.50

؟

آب خنک
1500rpm

LDW1603

12.1

15.2

13.3

16.7

21.1

15.50

؟

آب خنک
1500rpm

LDW2204

15.3

19.0

16.8

21.0

26.50

19.5

؟

آب خنک
1500rpm

LDW2204T

20.3

25.4

22.4

28.0

35.36

26.00

؟

شاید برایتان جالب باشد که با لیست قیمت موتور دیزل مدل lombardini لومباردینی ساخت ایتالیا آشنا شوید. موتور دیزل گونه‌ای موتور درون‌سوز است که در آن از چرخه دیزل برای ایجاد حرکت استفاده می‌شود. فرق اصلی آن با دیگر موتورها استفاده از احتراق در اثر تراکم است. در این گونه پیشرانه‌ها عمل انفجار صورت نمی‌گیرد، بلکه مخلوط سوخت و هوا در اثر تراکم بسیار بالا بدون جرقه زدن متراکم می‌شوند ودور اصلی این پیشرانه‌ها بر خلاف موتورهای بنزین سوز ۱۰۰ دور/دقیقه محسوب می‌گردند. اگر می خواهید بیشتر با لیست قیمت موتور دیزل مدل lombardini لومباردینی ساخت ایتالیا آشنا شوید، تا انتها با ما همراه باشید.

ویژگی های این پمپ چیست؟

ریشه لغوی موتور دیزل: کلمه دیزل نام یک مخترع و مهندس آلمانی به نام رودلف دیزل است که در سال ۱۸۹۲ پس از چهارده سال کار شبانه‌روزی، نوع خاصی از موتورهای احتراق داخلی را به ثبت رساند، به احترام این مخترع اینگونه موتورها را موتورهای دیزل می‌نامند. دید کلی موتور دیزل: موتورهای دیزل، به انوع گسترده‌ای از موتورها گفته می‌شود که بدون نیاز به یک جرقه الکتریکی می‌توانند ماده سوختنی را شعله‌ور سازند. در این موتورها برای شعله‌ور ساختن سوخت از حرارت‌های بالا استفاده می‌شود. به این شکل که ابتدا دمای اتاقک احتراق را بسیار بالا می‌برند و پس از اینکه دما به اندازه کافی بالا رفت ماده سوختنی را با هوا مخلوط می‌کنند. لیست قیمت موتور دیزل مدل lombardini لومباردینی ساخت ایتالیا را از ما بخواهید.

برای سوزاندن یک ماده سوختی به دو عامل حرارت و اکسیژن نیاز است. اکسیژن از طریق مجاری ورودی موتور وارد محفظه سیلندر می‌شود و سپس بوسیله پیستون فشرده می‌گردد. این فشردگی آنچنان زیاد است که باعث ایجاد حرارت بسیار بالا می‌گردد. سپس عامل سوم یعنی ماده سوختنی به گرما و اکسیژن افزوده می‌شود که در نتیجه آن سوخت شعله‌ور می‌شود.

تاریخچه موتور دیزل

در سال ۱۸۹۰ میلادی آکروید استوارت حق امتیاز ساخت موتوری را دریافت کرد که در آن هوای خالص در سیلندر موتور متراکم می‌گردید و سپس (به منظور جلوگیری از اشتعال پیش‌رس) سوخت به داخل هوای متراکم شده تزریق می‌شد، این موتورهای با فشار پایین بودند. و برای مشتعل ساختن سوخت تزریق شده از یک لامپ الکتریکی و یا روشهای دیگر در خارج از سیلندر استفاده می‌شد.

در سال ۱۸۹۲ دکتر رودلف دیزل آلمانی حق امتیاز موتور طراحی شده‌ای را به ثبت رساند که در آن اشتعال ماده سوختنی، بلافاصله بعد از تزریق سوخت به داخل سیلندر انجام می‌گرفت. این اشتعال عامل حرارت زیادی بود که در اثر تراکم زیاد هوا بوجود می‌آمد. وی ابتدا دوست داشت که موتور وی پودر زغال سنگ را بسوزاند ولی به سرعت به نفت روی آورد و نتایج قابل توجهی گرفت. لیست قیمت موتور دیزل مدل lombardini لومباردینی ساخت ایتالیا به عوامل مختلفی وابسته است.

طی سالهای متمادی پس از اختراع موتور دیزل، از این نوع موتور عمدتاً و منحصراً در کارهای درجا و سنگین از قبیل تولید برق، تلمبه کردن آب، راندن قایق‌های مسافری و باری و همچنین برای تولید قدرت جهت رفع بعضی از نیازهای کارخانجات استفاده می‌شد. این موتورها سنگین، کم سرعت، دارای یک یا چند سیلندر و از نوع دوزمانه یا چهارزمانه بودند.

کاربرد موتور دیزل چیست؟

پیشرفت بیشتر موتورهای دیزل، تا توسعه سیستم‌های پیشرفته تزریق سوخت در دهه ۱۹۳۰ طول کشید. در این سالها رابرت بوش تولید انبوه پمپ‌های سوخت‌پاش خود را آغاز کرد. توسعه پمپ‌های سوخت‌پاش (پمپ‌های انرژکتور) با توسعه موتورهای کوچکی که برای استفاده در خودروها مناسب بودند متعادل شد.

موتورهای دیزل سبکتری که سرعتشان نیز بالا بود در سال ۱۹۲۵ به بازار عرضه شدند. با آنکه پیشرفت در ساخت این موتورها کند بود. اما در سال ۱۹۳۰ موتورهای دیزل قابل اطمینان که به خوبی طراحی شده‌بودند و چند سیلندر و سریع نیز بودند به بازار عرضه شد. این پیشرفت تا پایان جنگ جهانی دوم برای مدتی کند بود. لیکن از آن تاریخ تاکنون طراحی و تولید این موتورها به طریقی پیشرفت نموده است که امروزه استفاده گسترده و فراگیر از موتورهای دیزل را شاهد هستیم. لیست قیمت موتور دیزل مدل lombardini لومباردینی ساخت ایتالیا را از مشاورین ما بخواهید.

مزایای موتور دیزل چیست؟

تقسیمات موتور دیزل: موتورهای دیزل نیز مانند سایر موتورهای احتراق داخلی بر مبناهای مختلفی قابل طبقه‌بندی هستند. مثلاً می‌توان موتورهای دیزل را بر حسب مقدار دفعات احتراق در هر دور گردش میل لنگ به موتورهای دیزل دوزمانه و یا موتورهای دیزل چهارزمانه تقسیم‌بندی نموده و یا بر حسب قدرت تولیدی که به شکل اسب بخار بیان می‌گردد. یا بر حسب تعداد سیلندر و یا شکل قرارگیری سیلندرها که بر این اساس به دو نوع موتورهای خطی و موتورهای V یا خورجینی تقسیم بندی می‌کردند و ...

ساختمان ساختار موتورهای دیزل تنها در سیستم تغذیه و تنظیم سوخت با موتورهای اشتعال جرقه‌ای تفاوت می‌کند. بنابراین ساختارهای بسیار مشابهی میان این موتورها وجود دارد و تنها تفاوت ساختمانی آنها قطعات زیر است که در موتورهای دیزل وجود دارد و در سایر موتورهای احتراق داخلی وجود ندارد. پمپ انژکتور: وظیفه تنظیم میزان سوخت و تامین فشار لازم جهت پاشش سوخت را به عهده دارد. انژکتورها: باعث پودر شدن سوخت و گازبندی اتاقک احتراق می‌شوند. فیلترهای سوخت: باعث جداسازی مواد اضافی و خارجی از سوخت می‌شوند.

خرید موتور دیزل مدل lombardini لومباردینی ساخت ایتالیا

همانگونه که اشاره شد موتورهای دیزل بر اساس نحوه کارکردن به دو دسته موتورهای چهارزمانه و دوزمانه تقسیم می‌شوند. لیکن در هر دوی این موتورها چهار عمل اصلی انجام می‌گردد که عبارتند از مکش یا تنفس - تراکم یا فشار - کار یا انفجار و تخلیه یا دود اما بر حسب نوع موتورها ممکن است این مراحل مجزا و یا بصورت توام انجام گیرند. لیست قیمت موتور دیزل مدل lombardini لومباردینی ساخت ایتالیا را از وبسایت ببینید.

پیستون از بالاترین مکان خود (نقطه مرگ بالا) به طرف پایین‌ترین مکان خود در سیلندر (نقطه مرگ پایین) حرکت می‌کند در این زمان سوپاپ تخلیه بسته است و سوپاپ هوا باز است. با پایین آمدن پیستون یک خلا نسبی در سیلندر ایجاد می‌شود و هوای خالص از طریق مجرای سوپاپ هوا وارد سیلندر می‌گردد. در انتهای این زمان سوپاپ هوا بسته شده و هوای خالص در سیلندر حبس می‌گردد.

پیستون از نقطه مرگ پایین به طرف بالا (تا نقطه مرگ بالا) حرکت می‌کند و در حالیکه هر دو سوپاپ بسته‌اند (سوپاپ هوا و سوپاپ تخلیه) هوای داخل سیلندر متراکم می‌گردد و نسبت تراکم به ۱۵ تا ۲۰ برابر می‌رسد. فشار داخل سیلندر تا حدود ۴۰ اتمسفر بالا می‌رود و بر اثر این تراکم زیاد حرارت هوا داخل سیلندر به شدت افزایش یافته و به حدود ۶۰۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

 


صفحه از