منوی محصولات


لیست قیمت کارواش خانگی SPC ساخت چین

لیست قیمت  کارواش خانگی SPC ساخت چین

جهت استعلام لیست قیمت  کارواش خانگی SPC ساخت چین تماس حاصل فرمایید با تشکر

021-3394802___021-77588037

یکی از محصولاتی که در اطراف ما بسیار در انواع مختلف به کار برده می شود، دستگاه های واتر جت هستند. این دستگاه ها به شکل های مختلفی به کار می روند و نقش مهمی را بازی می کنند. یکی از مهم ترین آن ها، کارواش خانگی است. برندهای زیادی در طراحی و ساخت این محصول نقش دارند که یکی از این برندها، SPC می باشد. برای آنکه بتوانید این محصول را خریداری کنید، ابتدا بهتر است با مراجعه به لیست قیمت کارواش خانگی SPC ساخت چین راجع به جزئیات این محصول اطلاع کسب کنید. همچنین شما می توانید قیمت پمپ آب و دیگر محصولات را نیز در این سایت مشاهده نمایید.

درباره شرکت اس پی سی

یکی از شرکت های شناخته شده ای که سال ها فعالیت چشم گیری را در این زمینه آغاز کرده است، برند اس پی سی می باشد. این کارخانه از سال 1957 در صنایع حضور پررنگ داشته و همچنان نیز به تولیدات خود در سطح گسترده اضافه نمود. اس پی سی به کمک طراحان و کارشناسان پیشرفته و زبده در این حرفه، بهترین انواع پمپ ها را طراحی و روانه بازار کرد. وی در متریال این محصولات از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده نمود که باعث شد انواع تجهیزاتی که تولید می کند، مورد محبوبیت مصرف کنندگان و بازار صنایع قرار بگیرد. اس پی سی نامی مشهور است که در کنار تکنولوژی و فناوری همراه است و بیش از 30 سال است که به صورت جهانی فعالیت می کند و نمی توان شهرت آن را انکار کرد. این برند سالانه بیش از 1.500.000 پمپ تولید می کند و در تمام نقاط جهان به فروش می رساند. این برند چینی جای هیچ سوالی را در کیفیت و عملکرد محصولاتش باقی نگذاشته است. پس می توانید با خیال آسوده به آن اعتماد کنید.

همانطور که ذکر شد، یکی از معروف ترین تولیدات این برند، کارواش خانگی است که توسط اسپیکو تولید شده است. کارواش خانگی در اصل همان دستگاه واترجت است که به وسیله نازل آب را با فشار بسیار بالا به روی سطوح مختلف می پاشد. پس این آبی که با فشار بالا از نازل خارج می شود، قادر است در بهترین شکل سطوح را عاری از هر گونه آلودگی و گرد و غبار کند. در اصل این دستگاه عملیات شست و شو را با هزینه بسیار پایین و در کوتاه ترین زمین به اتمام می رساند. اغلب افراد زیادی دوست دارند که چنین دستگاهی را برای شست و شوهای خانگی داشته باشند و اکنون با مراجعه به لیست قیمت کارواش خانگی SPC ساخت چین می توانید با به روزترین کارواش خانگی آشنا شوید که نیاز شما را به این محصول برآورده می کند. بهتر است بدانید می توانید از آن در سایر کاربردها اعم از حیاط، دیوار، نمای ساختمان، ماشین، دوچرخه، سنگ فرش، پله و راهرو، استخر، باغ و باغچه به آسانی استفاده کنید.

انواع کارواش خانگی اسپیکو ساخت چین

کارخانه اسپیکو همیشه بهترین کیفیت را در تولیدات خود پیاده کرده است. در اصل کارواش خانگی نیز یکی از بهترین تولیدات این برند چینی است که مورد طرفدار افراد زیادی قرار گرفته است. این کارواش در اصل از اجزای مهمی اعم از قدرت، توان موتور، حجم آب خروجی، فشار آب خروجی، حداکثر گرمای آب، وزن دستگاه و نازل تشکیل شده است که هر یک از این اجزا در اصل وظیفه مهمی را در عملکرد صحیح این پمپ به اجرا در می آورند و می توان گفت که وجود تک تک آن ها لازم و ضروری است. از مهم ترین انواع این محصول می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد که همه آن ها از اجزای ذکر شده بهره مند هستند. البته لازم است بدانید که این کارواش تنها از نظر سایز و اندازه تقسیم بندی شده اند که به صورت زیر است:

  • کارواش خانگی کوچک، که دارای ویژگی حداقل فشار آب برابر 100 بار می باشد که برای شست و شوی ماشین، حیاط و دوچرخه به کار برده می شود.
  • کارواش خانگی متوسط که دارای ویژگی حداقل فشار آب برابر 130 بار می باشد که برای شست و شوی دیوار، نرده و نمای ساختمان به کار برده می شود.
  • کارواش خانگی بزرگ که دارای ویژگی حداقل فشار آب برابر 160 بار می باشد که برای مصارف صنعتی و خانگی و عملیات رنگ برداری و جرم گیری به کار برده می شود.

با توجه به انواع این کارواش خانگی که قیمت آن ها در لیست قیمت کارواش خانگی SPC ساخت چین مشخص شده است، انواع این محصول دارای نحوه شست و شوی مشخص شده ای می باشد که کار با آن ها بسیار راحت است. بنابراین بهتر است بدانید که برخی از انواع این کارواش ها دارای مخزن مخصوص مواد شوینده می باشند که به وسیله آن می توان به راحتی تمان سطوح را شست و شو داد. این مخزن دارای شیلنگ مخصوصی می باشد که با پاشش آب و ایجاد خلاء در انتهای شیلنگ، مواد شوینده وارد آن شده و به همراه آب به روی سطوح کثیف پاشیده می شود. توجه داشته باشید در هنگام استفاده از این محصول، باید میزان فشار ورودی جریان آب با میزان درج شده به روی دستگاه سازگاری داشته باشد. همچنین باید توجه کنید که دمای آب نباید بیشتر از 40درجه سانتی گراد باشد.

خرید کارواش خانگی SPC ساخت چین

زمانی که برای خرید این محصول با توجه به قیمتی که در لیست قیمت کارواش خانگی SPC ساخت چین مشخص شده است به برند اسپیکو مراجعه می کنید، باید ابتدا با توجه به کاربردهای این محصول در شست و شوی سطوح مختلف، شست و شوی اتومبیل و دوچرخه، شست و شوی ماشین آلات، شست و شوی نمای ساختمان و استخر، شست و شوی انواع خودرو و .... آن را تهیه کنید. بهتر است بدانید که خرید این محصول با مزایای زیادی از جمله افزایش راندمان و بهره وری، سهولت در استفاده، شست و شوی دقیق، سریع و عالی، دارای خاصیت ضد عفونی کننده و لکه بری، ایمنی بالا، سازگار با محیط زیست، کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان و مصرف آب همراه است. پس به راحتی می توانید این محصول را در نازل ترین قیمت و ایده آل ترین کیفیت در این برند تهیه کنید و بهترین تجربه خرید را کسب کنید.


صفحه از