منوی محصولات


لیست قیمت پمپ های تک شناور چدنی با پروانه های برنزی SPC

لیست قیمت پمپ های تک شناور چدنی با پروانه های برنزی SPC (ساخت چین)

جهت استعلام قیمت پمپ های تک شناور چدنی با پروانه های برنزی SPC (ساخت چین) تماس حاصل فرمایید با تشکر

021-3394802___021-77588037

 

شاید برایتان جالب باشد که با لیست قیمت پمپ های تک شناور چدنی با پروانه های برنزی SPC آشنا شوید. این پمپ دو مزیت ایجاد می کند. اولاً، پمپ‌ها به تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان و کاربران مواد شیمیایی اجازه می‌دهند تا طیف گسترده‌ای از سیالات را در شرایط مختلف انتقال دهند - حتی آنهایی که به سرعت پمپ‌های دیگر را خراب می‌کنند. دوم اینکه پمپ ها طول عمر بالایی دارند. حتی زمانی که برای حمل و نقل مواد شیمیایی بسیار خورنده استفاده می شود، پمپ ها قادر به مقاومت در برابر این شرایط و ارائه ROI افزایش یافته هستند. اگر قصد دارید که بیشتر با لیست قیمت پمپ های تک شناور چدنی با پروانه های برنزی SPC آشنا شوید، تا انتها با ما همراه باشید. در سایت نوین پمپ شما می توانید قیمت انواع پمپ را مشاهده نمایید.

بهره وری انرژی

پمپ های شیمیایی گریز از مرکز در مقایسه با سایر فن آوری های پمپاژ از نظر بازده انرژی رتبه بالایی دارند. این آنها را در مزیت قابل توجهی نسبت به سایر سبک های پمپ قرار می دهد. راندمان آنها هزینه ها را هم در کوتاه مدت و هم در طول عمر هر واحد کاهش می دهد. این عملیات با راندمان بالا فشار وارده بر سیستم های انرژی را نیز کاهش می دهد. این می تواند در تنظیماتی که نیاز به عملکرد همزمان چند پمپ و سایر ماشین آلات دارد، بسیار مهم باشد.

لیست قیمت پمپ های تک شناور چدنی با پروانه های برنزی SPC   را در بالا می بینید این پمپ ها جریان صاف و بدون پالس را ارائه می دهند. این پمپ‌ها از ضربان‌هایی که در سایر فناوری‌های پمپاژ یافت می‌شود، که می‌تواند منجر به پاشیدن بالقوه خطرناک و تکان دادن لوله‌ها شود، جلوگیری می‌کند. آنها همچنین از هزینه اضافی خرید و نصب تجهیزاتی مانند دمپرهای ضربان دار جلوگیری می کنند.

برای پمپ هایی که در صورت نیاز کار می کنند، پمپ های شیمیایی گریز از مرکز یک انتخاب محکم هستند. طراحی بادوام آنها در آزمون زمان مقاومت می کند. این نوع پمپ انتقال سیال راه حلی مناسب برای طیف وسیعی از صنایع است. ساختار ناهموار پمپ های Finish Thompson قابلیت اطمینان آنها را بیشتر می کند. برای عملکرد مداوم و طولانی مدت می توان روی پمپ ها حساب کرد.

نیاز به تعمیر و نگهداری کم

اگر پمپ هایی با طول عمر طولانی نیاز به تعمیر و نگهداری مداوم داشته باشند، جذابیت کمتری دارند. خوشبختانه، پمپ های شیمیایی گریز از مرکز نیاز به تعمیر و نگهداری معمول کمی دارند. طراحی ساده و کارآمد آنها تعداد قطعاتی که نیاز به توجه یا تعویض دارند را به حداقل می رساند.

این طراحی کم تعمیر و نگهداری بنابراین هزینه های تعمیر را کاهش می دهد و زمان خرابی را کاهش می دهد. در نتیجه، تکنسین ها می توانند زمان بیشتری را برای مدیریت سیستم های خود و زمان کمتری برای کار بر روی خود پمپ ها صرف کنند. این ویژگی لیست قیمت پمپ های تک شناور چدنی با پروانه های برنزیSPC  را منحصر به فرد می کند.

پمپ های شیمیایی سانتریفیوژ فینیش تامپسون در طیف وسیعی از اندازه ها موجود هستند. مدل‌های مختلف می‌توانند نرخ جریانی از کمتر از 1 gpm (1lpm) تا بیش از 1400 gpm (318 m3/hr) را در خود جای دهند. با این تطبیق پذیری، پمپ ها برای کاربردهای بی شمار انتقال سیال در تنظیمات مختلف مناسب هستند.

تطبیق پذیری برنامه

پیکربندی یکسان پمپ برای هر کاربرد مناسب نیست. با پمپ های شیمیایی گریز از مرکز، پیکربندی های مختلفی برای ارائه راه حل هایی برای کاربردهای متعدد در دسترس است. این پمپ های همه کاره در سه پیکربندی موجود هستند:

مکش سیل‌آلود: در مواقعی که لازم است خارج از مخزن نصب شود، می‌توان از آنها استفاده کرد. خود پرایمینگ: این نوع پمپ همچنین برای موقعیت هایی که پمپ باید خارج از سیال قرار گیرد ایده آل است. عمودی: این پمپ ها دارای ردپای کوچکتری هستند که آنها را برای کاربردهایی که فضا محدود است مناسب می کند.

علاوه بر این، لیست قیمت پمپ های تک شناور چدنی با پروانه های برنزیSPC  در طرح های مهر و موم مکانیکی یا بدون مهر و موم درایو مغناطیسی ارائه می شوند. این دو ساختار طیف کاملی از کاربردهای پمپ را پوشش می دهند. این تنوع همچنین طیف وسیعی از بودجه ها را پوشش می دهد و پیدا کردن پمپ مناسب برای هر کاربری منحصر به فرد را آسان تر می کند.

زمانی که هد مورد نیاز یک سیستم فراتر از توانایی های یک پمپ استاندارد باشد، چه می کنید؟ می توانید پمپ را با یک پمپ بسیار بزرگتر و سنگین جایگزین کنید. اما این با هزینه های اضافی زیادی همراه است. شاید اضافه کردن یک پمپ دیگر در یک پیکربندی سری، عملکرد مورد نیاز را برای شما به ارمغان بیاورد. در این پست به مزایای پمپاژ سری می پردازیم.

مزایای این پمپ ها چیست؟

لیست قیمت پمپ های تک شناور چدنی با پروانه های برنزیSPC  مزایای بسیاری دارند. طبق گفته Gorman-Rupp، پمپاژ سری یک پیکربندی پمپ است که برای غلبه بر هد تخلیه استاتیکی بالا یا طول لوله‌های بسیار طولانی با تلفات اصطکاک بالا استفاده می‌شود. هنگامی که پمپ های گریز از مرکز در یک خط متصل می شوند، هد از یک پمپ به پمپ دیگر افزایش می یابد و فشار سیال نیز افزایش می یابد. یک پمپ چند مرحله ای، مانند یک توربین عمودی، اساساً همین کار را انجام می دهد. هنگامی که دو پمپ یکسان به صورت سری هستند، منحنی عملکرد ترکیبی برای دبی داده شده دو برابر سر یک پمپ واحد خواهد داشت.

پمپ های سری متصل معمولاً به اسب بخار کمتری نسبت به یک پمپ بزرگ نیاز دارند که شرایط یکسانی داشته باشد. در بیشتر موارد، نقطه کارایی بالاتری به دست می آید.

خرید پمپ های تک شناور چدنی با پروانه های برنزی SPC

لیست قیمت پمپ های تک شناور چدنی با پروانه های برنزیSPC  در مجموعه ی ما عرضه می شود. شما می توانید بهترین پمپ ها را همراه بهترین کیفیت در مجموعه ی ما تهیه کنید، اگر وقت خرید حضوری را ندارید، می توانید همین حالا از وبسایت ما به صورت آنلاین خرید خود را انجام داده و به ثبت برسانید.

ما همیشه سعی کرده ایم تا بهترین ها را برای شما وارد کنیم و در اختیارتان بگذاریم، دوستان عزیزی که قصد خرید پمپ های تک شناور را دارند می توانند از تیم مجرب ما مشاوره بگیرند و از امتیازات ما بهره مند شوند.

 


صفحه از