منوی محصولات


لیست قیمت وینچ های بالابر SPC ساخت چین

لیست قیمت  وینچ های بالابر SPC ساخت چین

جهت استعلام  قیمت  وینچ های بالابر SPC ساخت چین و دیگر وقیمت ها   تماس حاصل فرمایید با تشکر

021-3394802___021-77588037

در صنایع اطراف ما تجهیزات زیادی به کار برده می شوند و نقش حیاتی دارند که حتی ما به ارزش وجودی آن ها توجه نداریم. یکی از مهم ترین این تجهیزات، وینچ های بالابر است که قدرت و عملکرد فوق العاده ای در آن ها به کار برده شده است. نکته ای که باید بدانید، اینجاست که این وینچ های بالابر، توسط برندهای زیادی ساخته شده است که یکی از مهم ترین آن ها، برند اسپیکو یا SPC می باشد. می توانید قبل از خرید به لیست قیمت وینچ های بالابر SPC ساخت چین مراجعه کنید. شما همچنین می توانید قیمت جرثقیل زنجیری SPC ساخت چین را نیز در سایت ما مشاهده کنید.

درباره شرکت اسپیکو

انواع برندهای زیادی برای طراحی و تولید تجهیزات صنایع نقش دارند که یکی از مهم ترین این شرکت های تولید کننده اسپیکو یا همانSPC  می باشد. این کارخانه مطرح و شناخته شده در اصل به نام شرکت صنایع پمپ سعدی یا همان اسپیکو شهرت دارد که بالای 30 سال تجربه را صرف طراحی و تولید انواع تجهیزات صنعتی کرده است. این برند فعالیت خود را در دو بخش تولید و تجارت تحت استاندارد مدیریت کیفیت پیاده کرده است که تولیدات آن را می توان در انواع پمپ های صنعتی، کشاورزی، تاسیساتی و همچنین لوازم یدکی دسته بندی کرد. این برند با شعار در نظر گرفتن رضایت مشتری مداری، سعی بر این دارد که بتواند بهترین ها را برای مصرف کنندگان عرضه کند. در اصل اسپیکو با در نظر داشتن استاندارد CE اروپا و استاندارد ملی ایران در طراحی و ساخت محصولات خود فعالیت کرده است.

این کارخانه به عنوان یک واحد بازرگانی در واردات انواع پمپ های اب  تولید شده، توانسته است مورد اهمیت بازار صنایع و مصرف کنندگان زیادی قرار بگیرد. در نتیجه یکی از مهم ترین تولیدات این شرکت چینی، وینچ ها هستند که می توانید برای اطلاع از لیست قیمت وینچ های بالابر SPC ساخت چین به نمایندگی های انحصاری این برند تماس بگیرید و یا به وب سایت های رسمی آن سر بزنید. از آنجایی که این وینچ ها کارایی زیادی در صنایع دارند، پس باید با آگاهی کامل خریداری شوند تا بتوانید بهترین استفاده را از آن ها داشته باشید. شرکت اسپیکو در طراحی و تولید این محصول خلاقیت و ابتکار زیادی را به خرج داده است و همین امر باعث ارائه یک محصول تکامل یافته و بی عیب و نقص شده است. علاوه بر این محصولات اسپیکو در انواع پمپ های شناور، پمپ لجن کش، پمپ کفکش، انواع پمپ های خانگی و صنعتی و کشاورزی طراحی و روانه بازار شده است.

وینچ های بالابر SPC ساخت چین چیست؟

همانطور که از نام این محصول مشخص است، می توان به راحتی حدی زد که این محصول در اصل چه کاربردی در صنایع دارد و به چه دردی می خورد. در واقع وینچی های بالابر در انواع زیادی طراحی و ساخته شده است و برندهای زیادی در این حیطه فعالیت دارند، که اسپیکو توانسته به تولید آن در قدرتمند ترین شکل بپردازد. اگر شخصی هستید که در حیطه حمل و نقل فعالیت می کنید، حتما بارها انواع وینچ ها را دیده و یا حتی از آن ها استفاده نموده اید. برند اسپیکو در طراحی و تولید این محصول کیفیت ایده آلی را پیاده کرده است که باعث شود نتوانید برای خرید آن به سراغ محصول دیگری بروید. تجهیزات حمل و نقل و جابه جایی زیادی وجود دارد که یکی از آن ها وینچ ها می باشند. وینچ بالابر، به سیستمی گفته می شود که به وسیله نیروی محرکه الکترو موتور یا هیدرو موتور و موتور احتراقی ایجاد شده است و سپس با انتقال نیرو به گیربکس سرعت را کم کرده و قدرت را افزایش می دهد که نتیجه آن این است که از خروجی گیربکس یک شفت رابط متصل به درام یا قرقره شده، به وسیله گردش درام، سیم بکسل را به دور آن پیچیده و باعث حرکت رفت و برگشتی می شود.

همچنین به وسیله تجهیزات ذکر شده وینچ های بالابر می توانند اجسام را به صورت رفت و برگشتی حرکت دهند. وینچ ها در برند اسپیکو برای آنکه بتواند به نحو احسنت عمل کنند، از اجزای مهمی تشکیل شده اند که شامل گیربکس، درام و سیم بکسل می باشد. بنابراین این اجزا دست به دست هم داده و به صورت های دستی، برقی، هیدرولیکی، پنوماتیکی و سوخت های فسیلی به کار برده شود. همچنین می توان گفت که یک وینچ شامل نیروی محرکه، گیربکس کاهنده دورور، افزاینده گشتاور دستگاه سیستم های کنترلی مانند سوئیچ حفاظتی و کنترل حرکت وینچ نیز می باشد. از این محصول در تولید نیروی محرکه در انواع متفاوتی به کار برده می شود که می توان آن ها را به صورت های وینچ برقی یا الکتریکی، وینچ موتوری دیزل یا بنزینی و وینچ هیدرولیکی، وینچ بادی یا پنوماتیک تقسیم بندی کرد. زمانی که برای لیست قیمت وینچ های بالابر SPC ساخت چین مراجعه کردید، می توانید از قیمت هر یک از این محصول اطلاعات لازم را به دست آورید.

خرید وینچ های بالابر SPC ساخت چین

زمانی که برای خرید این محصول اسپیکو مراجعه می کنید، است یکسری پارامترها را حائز اهمیت قرار دهید تا بتوانید یک وینچ عالی و خوب خریداری کنید. این پارامترها می توانند شامل قدرت و سرعت وینچ بالابر و مکانی که قرار است در آن از این محصول استفاده کنید باشد. از انواع وینچ ها با توجه به کاربردهایی که دارند می توان استفاده کرد. وینچ های بالابر SPC ساخت چین، می توانند در تله کابین، صنایع دریایی، یدک کش کشتی، لنگرکش، حمل و نقل اقلام کشتی، نصب در خلیج برای پهلو گرفتن کشتی ها، آشیانه هواپیما، یدک کش هواپیمای سبک، نصب به روی هواپیما برای حمل و نقل و جا به جایی اقلام سنگین، نصب در مکان های قابل اشتعال و امکان آتش سوزی، معادن، سازه های سد، دامداری، ماهیگیری، صنعت چاه، زیر دریایی ها، یدک کش خودرو و ... به کار برده شوند. وینچ ها از کاربردهای وسیعی برخوردار هستند که نمی توان تک تک آن ها را نام برد. بنابراین بهتر است قبل از خرید با جزئیات این محصول در لیست قیمت وینچ های بالابر SPC ساخت چین آشنا شوید. خواهید دید که می توانید ایده آل ترین پروژه خود را آغاز کرده و مدیریت کنید.


صفحه از