منوی محصولات


لیست قیمت پمپ های چند پروانه dab ساخت ایتالیا

 

لیست قیمت پمپ های چند پروانه  ساخت ایتالیا

لطفا جهت  سفارش محصول و اساعلام قیمت پمپ های چند پروانه  ساخت ایتالیا با شماره های ذیل تماس حاصل بفرمایید

021-33948025___021-77588037

 

یکی از مهم ترین انواع تجهیزات حیاتی و کاربردی در انواع صنایع مختلف، که در عین اینکه به وضوح دیده نمی شود ولی بسیار حائز اهمیت است، انواع پمپ ها می باشند. به این ترتیب برندهای زیادی در این حیطه مشغول به فعالیت هستند که یکی از مهم ترین آن ها، برند ایتالیایی داب یا Dab می باشد. پس می توانید قبل از خرید این پمپ ها ابتدا به یک وب سایت معتبر در رابطه با لیست قیمت پمپ های چند پروانه dab ساخت ایتالیا مراجعه کنید. در این صورت می توانید یک خرید موفقیت آمیز و ایده آل داشته باشید. همچنین شما می توانید در سایت نوین پمپ، قیمت انواع پمپ آب کشاورزی، خانگی و صنعتی را مشاهده نمایید.

شرکت داب Dab ایتالیا

از آنجایی که پمپ ها نقش مهمی را در صنایع بازی می کنند، همیشه باید به تهیه و خرید آن ها در کیفیت ایده آل و تکامل یافته پرداخت. بنابراین تنها عاملی که باعث می شود یک پروژه موفقیت آمیز را در تاسیسات خود به پایان برسانید، مراجعه به یک برند مطرح و معتبر در ساخت انواع پمپ های آب می باشد. در این راستا، شرکت های زیادی مشغول به فعالیت هستند، ولی قطعا تهیه این محصول بدون تحقیقات و بررسی های لازم نتیجه ای نخواهد داد. پس بهتر است که سری به شرکت تولید کننده داب، این برند ایتالیایی بزنید. در واقع این شرکت فعالیت چشم گیری را از سال 1975 آغاز کرد که توانست در کمترین زمان در سراسر جهان مانند یک ستاره بدرخشد. در نتیجه داب مورد توجه همه صنایع و مصرف کنندگان قرار گرفت. اکنون نیز با چندین شعبه و نمایندگی های رسمی در سراسر جهان به ارائه خدمات مخصوص به خود می پردازد تا همه مصرف کنندگان بتوانند در هر کجای دنیا که هستند، این محصول را برای صنایع خود تهیه کنند.

شاید فکر کنید با وجود برندهای گسترده زیاد، داب چطور توانست به شهرت زیادی دست پیدا کند. این کاملا مشخص است. زیرا این برند تمرکز خود را به روی ارائه بهترین کیفیت و کارایی در محصولات خود، و همچنین در نهایت نازل ترین قیمت قرار داده است. این برند نه تنها به کیفیت محصولات خود اهمیت داده است، بلکه این موضوع را نیز متمرکز شده است که مصرف کنندگان بتوانند قدرت خرید بهترین محصول را داشته باشند. در نهایت یکی از مهم ترین محصولات پر فروش این کارخانه، پمپ های چند پروانه ای است که ساخت ایتالیا می باشد و توانسته به شهرت زیادی دست پیدا کند و این شهرت قطعا به دلیل عملکرد این محصولات بوده است که شما را حیرت زده خواهد کرد. در زمانی که قصد داشته باشید این پمپ را برای انواع مصارف خود تهیه کنید، تنها کافی است با کارشناسان این برند تماس بگیرید تا بتوانید با دریافت کاتالوگ پمپ داب با انواع این محصولات آشنا شوید و از مهم تر راجع به لیست قیمت پمپ های چند پروانه dab ساخت ایتالیا اطلاع کسب کنید.

پمپ های چند پروانه داب ساخت ایتالیا

بی شک انواع پمپ های این کارخانه به دلیل به صرفه بودن و همچنین دارا بودن از کیفیت عالی مورد توجه عده زیادی قرار گرفته اند. به این ترتیب پمپ چند پروانه نمونه ای از پر فروش ترین آن هاست که از عملکرد مهمی برخوردار است. سری چند پروانه این پمپ در اصل در سری انواع پمپ هایی قرار دارد که در دسته پمپ های بشقابی می باشد و از دبی 1.2 تا 30 متر مکعب برخوردار است. همچنین از جمله مهم ترین مشخصات این پمپ می توان به این اشاره کرد که دارای هد تا 97 متر، دمای سیال 15- تا 110 درجه سانتی گراد و توان الکترو موتور 1.1 تا 58.1 کیلو وات می باشد. این پمپ را همچنین می توانید در انواع تک فاز و سه فاز از این نمایندگی تهیه کنید. در واقع زمانی که برای خرید این پمپ ها مراجعه می کنید، به آن ها پمپ های چند طبقه نیز گفته می شود که در واقع همان پمپ های چند پروانه می باشد.

این پمپ ها به صورتی ساخته شده است که عضو حرکتی آن ها یک روتور پره دار دارد که بسیار قدرتمند است که به روی محور چرخ دنده سوار است. در اصل وظیفه اصلی روتور که در این پمپ قرار داده شده است، افزایش اندازه گشتاور حرکت سیالی است که از داخل پروانه عبور می کنند. در اصل با چرخش پیدا کردن یک پروانه، که دارای شکل مناسبی در پره ها می باشد، ذرات سیال در امتداد مسیرهایی از سمت مکش به سمت دهش حرکت می کند. پمپ های پروانه ای در انواع پمپ های سانتریفیوژ، پمپ های مارپیچی یا حلزونی، پمپ های قطری و پمپ های جریان محوری تقسیم بندی می شوند. البته لازم به ذکر است که آن ها در رابطه با هد نیز به هد پایین، هد متوسط و هد بالا تقسیم بندی می شوند. در اصل هر پروانه با توجه به سرعت چرخش و دبی تخلیه، دارای هد کل مشخصی می باشد. در زمانی که هد از این میزان تجاوز کند، آن وقت است که باید چندین پروانه به یکدیگر متصل شوند. بهتر است برای اطلاع از هزینه این محصول به لیست قیمت پمپ های چند پروانه dab ساخت ایتالیا مراجعه کنید.

خرید پمپ های چند پروانه dab ساخت ایتالیا

همانطور که بارها ذکر شد، یکی از مهم ترین انواع پمپ ها، پمپ های چند پروانه هستند که در برند داب با کیفیت و کارایی فوق العاده تولید و روانه بازار می شوند. این پمپ ها معمولا برای تقویت فشار آب ساختمان ها و آپارتمان های پر جمعیت، تقویت کننده فشار خطوط لوله آبرسانی و آتش نشانی، تقویت کننده پمپاژ مخصوص آتش نشانی، اطفاء حریق و آبرسانی و ..... مورد استفاده واقع می شوند. با این وجود می توانید با مراجعه به لیست قیمت پمپ های چند پروانه dab ساخت ایتالیا با به روزترین قیمت و جزئیات این محصول آشنا شوید و یک خرید ایده آل را کسب کنید. همچنین در این صورت می توانید پروژه خود را با خیال آسوده به پایان برسانید و نگرانی از بابت طول عمر این محصول نداشته باشید. چرا که این پمپ طول عمر بالایی داشته و همچنین مقاوم و پایداری آن در برابر شرایط سخت مثال زدنی است. تنها کافی است یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید.


صفحه از