منوی محصولات


لیست قیمت پمپ پکیج و کنترلر تولید آب شور و استخرهای آب شور AQUA ساخت ایتالیا

لیست قیمت  پکیج پمپ و کنترلر تولید آب شور و استخرهای آب شور AQUA ساخت ایتالیا

 

جهت استعلام قیمت  پکیج پمپ و کنترلر تولید آب شور و استخرهای آب شور AQUA ساخت ایتالیا   تماس حاصل فرمایید با تشکر

021-3394802___021-77588037

 

در صنایع مختلفی که در اطراف ما مشغول به فعالیت هستند، محصولات زیادی به کار برده می شوند که یکی از این محصولات پمپ های می باشند. این پمپ ها به شکل های مختلفی طراحی شده اند و به صورت های مختلفی مورد استفاده واقع می شوند. برندهای زیادی در این حیطه مشغول به فعالیت هستند که یکی از آن ها AQUA می باشد. بنابراین بهتر است که قبل از خرید این محصول، از لیست قیمت پمپ پکیج و کنترلر تولید آب شور و استخرهای آب شور AQUA ساخت ایتالیا اطلاع کسب کنید. همچنین شما در سفروشگاه نوین پمپ می توانید از قیمت انواع پمپ آب نیز اطلاع پیدا  کنید.

درباره شرکت AQUA

زمانی که یک برند به شهرت جهانی می رسد، قطعا این برند به خودی خود به این مرحله از شهرت نرسیده است و این معروفیت نشانه سال ها تلاش بی وقفه ای است که این شرکت پشت سر گذاشته است. شرکت آبی آکوا از سال ها پیش فعالیت خود را ابتدا در عرصه تولید تصفیه های آب آغاز کرد و در این حوزه معروف شد. در واقع شرکت آکوا از سال 1974 فعالیت خود را آغاز کرد. شاید فکر کنید که رمز موفقیت این شرکت چه چیزی بوده است. این کاملا واضح است زیرا که این شرکت سیاست خود را بر پایه برطرف کردن نیاز مشتری بنیان نهاد و همین امر باعث شد تا محصولات آکوا مورد طرفداری زیادی در بین مصرف کنندگان و صنایع مختلف قرار بگیرد. نکته ای که مهم است، اینجاست که این شرکت با کمک کارشناسان و کارکنان خبره و حرفه ای در این حیطه فعالیت خود را آغاز نمود و این موضوع نیز یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در موفقیت این برند است که زبان زد خاص و عام شده است.

همانطور که ذکر شد، تخستین تولیدات آکوا در عرصه دستگاه تصفیه کن آب بوده است ولی این برند بعدها به تولیدات خود در عرصه تولید پمپ های آب گسترش داد. یکی از محصولات پر فروش این برند، پمپ پکیج و کنترلر تولید آب شور و استخرهای آب شور است که این برند کیفیت ایده آلی را در ساخت آن ها به کار برده است. پس بهتر است قبل از اینکه برای خرید این محصول اقدام کنید، ابتدا راجع به لیست قیمت پمپ پکیج و کنترلر تولید آب شور و استخرهای آب شور AQUA ساخت ایتالیا اطلاعات لازم را به دست آورید. این محصول از کارایی مهمی برخوردار است که داشتن یک خرید موفقیت آمیز اینطور ایجاب می کند که ابتدا راجع به اینکه قرار است در چه محیط و صنایعی از آن استفاده کنید تحقیقات لازم را راجع به این محصول ایتالیایی انجام دهید.

پمپ پکیج و کنترلر تولید آب شور و استخرهای شور چیست؟

برای آنکه بتوان از سرمایه ملی یعنی آب در صنایع و مصارف زیادی استفاده کرد، باید از محصول بی نظیری به نام پمپ ها استفاده نمود. در این اساس پمپ های آب مورد استفاده در صنایع دارای انواع مختلفی می باشند. در اصل می توان گفت کارایی آن ها در هر سیال متفاوت است. در این حیطه پمپ های توسط برند آکوا طراحی و ساخته شده اند که مختص آب شور دریا و استخرهایی است که دارای آب شور می باشند. بنابراین نحوه ساخت این پمپ در برند آکوا به این شکل است که از مقاومت بالایی برخوردار است و به هیچ عنوان در برابر آب شور زنگ نمی زند و رسوب نمی گیرد. در صورتی که سایر پمپ هایی که برای آب شیرین و سایر سیال تولید شده اند، ممکن است دچار این تغییر شوند. یکی از چالش برانگیزترین مسائلی که بسیار در صنایع مختلف حائز اهمیت است، مسئله تصفیه و نمک زدایی و انتقال آب شور و املاح دریا به تصفیه خانه ها می باشد. بنابراین پمپاژ آب شور در بسیاری از کارخانه ها و صنایع مانند صنایع فولاد، صنایع دریایی، استخرهای پرورش ماهی و استخرهای پرورش میگو به کار برده می شود.

شاید فکر کنید که چرا این پمپ کارایی متفاوت تری با سایر پمپ هایی دارد که برای آب شیرین و سایر سیال استفاده می شوند. ولی همانطور که ذکر شد، از آنجای که آب این استخرها شور است و هر پمپی قادر به استفاده در این مکان ها نمی باشد، و این آب شور دارای کلراید، نمک و TDS می باشند، پس باید برای آن پمپ پکیج هایی را تهیه کرد که بتواند مورد استفاده برای این منظور قرار بگیرند. بنابراین زمانی که پمپ های پکیج برای آب شور و استخرهای آب شور مورد استفاده واقع می شوند، در برابر این ماده اسیدی مقاومت بالایی دارند و دچار آسیب نمی شوند. همچنین خوردگی و رسوب زدگی در آن ها به وجود نمی آید. می توانید برای تهیه این پمپ ابتدا با نمایندگی های آکوا از لیست قیمت پمپ پکیج و کنترلر تولید آب شور و استخرهای آب شور AQUA ساخت ایتالیا اطلاع کسب کنید.

خرید پکیج پمپ و کنترلر تولید آب شور و استخرهای آب شور AQUA ساخت ایتالیا

زمانی که برای خرید یک محصول اقدام می کنید، ابتدا باید بدانید که این محصول به چه دردی می خورد و در چه انواعی طراحی و تولید شده است. در اصل پمپ های پکیج و کنترلر تولید آب شور و استخرهای آب شور، در انواع پمپ های دنده ای، پمپ های حلزونی و .... طراحی و ساخته شده است که هر یک از آن ها دارای متریال های سازنده مخصوص به خود می باشند که باعث می شود در این صنایع به کار برده شوند. بنابراین می توانید با مراجعه به برند آکوا به روزترین و با کیفیت ترین این محصول را برای انواع صنایع ذکر شده تهیه کنید و یک پروژه موفقیت آمیز را مدیریت نمائید.

 این برند برای جلب رضایت مشتری متریال اولیه و مرغوبی را در ساخت این پمپ ها به کار برده است که باعث شده تا مصرف کنندگان زیادی جذب آن شوند. آکوا به روزترین و نازل ترین لیست قیمت پمپ پکیج و کنترلر تولید آب شور و استخرهای آب شور AQUA ساخت ایتالیا را برای مردم در نمایندگی های انحصاری خود در دنیا قرار داده است که افراد می توانند آن ها را برای صنایع خود با اطمینان کامل تهیه کنند و نگرانی از بابت هیچ موضوعی مانند کیفیت و عملکرد پمپ نداشته باشند. آکوا بهترین انتخابی است که با خیال آسوده می توانید برای اهداف خود در صنایع به آن مراجعه کنید و با کیفیت ترین و ارزان ترین محصول را تحویل بگیرید.


صفحه از