منوی محصولات


لیست قیمت جرثقیل زنجیری SPC ساخت چین

لیست قیمت جرثقیل زنجیری SPC ساخت چین

جهت استعلام قیمت قیمت جرثقیل زنجیری SPC ساخت چین  تماس حاصل فرمایید با تشکر

021-3394802___021-77588037

برای آن که افراد بتوانند یک زندگی راحت و بدون دغدغه ای داشته باشند، در اطراف ما صنایع زیادی مشغول به کار هستند که در این صنایع محصولات زیادی به کار برده می شود و تجهیزات زیادی نقش دارند. یکی از مهم ترین این تجهیزات جرثقیل های زنجیری هستند که توسط شرکت های زیادی طراحی و ساخته می شوند. یکی از مهم ترین این شرکت ها SPC یا شرکت اسپیکو می باشد که در این حیطه فعالیت می کند. می توانید قبل از خرید از لیست قیمت جرثقیل زنجیری SPC ساخت چین اطلاعات لازم را به دست آورید. همچنین شما می توانید در سایت ما قیمت انواع بالابر و وینچ های مختلف را مشاهده نمایید.

درباره شرکت اسپیکو یا SPC

یکی از برندهای شناخته شده ای که در عرصه تولیدات صنعتی و تجهیزات صنعتی فعالیت چشم گیری را آغاز کرده است. این شرکت در اصل فعالیت خود را با نام صنایع پمپ سعدی آغاز کرد که دارای بیش از 30 سال تجربه در حیطه فعالیتی خود می باشد. این برند با داشتن استانداردهای ملی در بخش تولیدات خود اعم از انواع پمپ های صنعتی فعالیت خود را آغاز کرد. می توان از تولیدات اولیه برند اسپیکو، انواع پمپ های لجن کش، کفکش، شناور و .. را نام برد که در طراحی آن ها اسپیکو از مرغوب ترین مواد اولیه بهره برده است. این برند با داشتن گواهینامه استاندارد آزمایشگاه معتبر و مجهز سیالات زیر نظر استاندارد بین المللی ایزو به عرضه انواع تولیدات خود در سطح ایران و کشورهای همسایه پرداخت. این برند با در نظر گرفتن مشتری مداری و جلب رضایت مشتری، تولیدات خود را با کیفیت بالا و عملکرد عالی روانه بازار کرد. به طوری که توانست مورد شهرت زیادی در سطح کشور قرار بگیرد.

شرکت اسپیکو در اصل در بخش صنایع بازرگانی فعالیت خود را آغاز کرد تا بتواند بخشی از نیاز سیالات به تجهیزات مورد نیاز را برطرف کند. از جمله دلایل پرطرفدار بودن این برند با ساخت چینی، می توان به کیفیت عالی محصولات و قیمت ارزنده اشاره کرد. همچنین می توان به خدمات پس از فروش و گارانتی که در عرضه این محصولات ارائه می شود اشاره کرد که باعث جلب مصرف کننده و بازار صنایع شده است. همانطور که ذکر شد، یکی از تولیدات این کارخانه، انواع جرثقیل های زنجیری است که قبل از تهیه کردن آن باید به لیست قیمت جرثقیل زنجیری SPC ساخت چین مراجعه کنید. در این صورت می توانید با جزئیات این محصول آشنا شوید و یک خرید ایده آل برای پروژه و صنایع خود داشته باشید. جرثقیل های زنجیری را بارها در اطراف خود دیده اید ولی ممکن است راجع به آن اطلاعات کاملی نداشته باشید. بنابراین بهتر است که با این محصول آشنا شوید.

جرثقیل زنجیری چیست؟

یکی از انواع مهم ترین تجهیزاتی که توسط شرکت اسپیکو در ساخت چینی طراحی و روانه بازار شده است، جرثقیل زنجیری می باشد. این جرثقیل ها در اصل یک نوع ماشین محسوب می شوند که به صورت یک دکل و یا سازه مرتفع طراحی و ساخته شده است. در اصل به این سازه ها یا دکل های ماشینی، طناب و قرقره هایی متصل شده است که برای بالا کشیدن و یا پایین کشیدن اشیا به کار برده می شود و از آن ها به این منظور استفاده می شود. شاید فکر کنید که این دستگاه طراحی پیچیده ای داشته باشد. ولی اینطور نیست و جرثقیل زنجیری تنها با طراحی چند ماشین ساده از مزیت مکانیکی بهره مند شده است که در می توانید توانایی فراتر از طبیعت انسان داشته باشد. در این صورت از این دستگاه ماشین در بیشتر مواقع در صنعت حمل و نقل و ماشین آلات به کار برده می شود. بنابراین در این صنعت از این ماشین برای بارگیری و یا تخلیه و حرکت اجسام به کار برده می شود. البته لازم است بدانید که کاربرد این سازه ها در صنایع ساختمانی و سازه های عظیم می باشد.

امکان استفاده از این جرثقیل ها به صورت موقت می باشد و از آن ها معمولا به روز زمین و یا به روی سایر وسایل نقلیه مخصوص دیگر استفاده می شود. شاید فکر کنید که کنترل کردن چنین سازه ای باید کار دشواری باشد. ولی اینطور نیست و کنترل کردن این ماشین به دو صورت انجام می گیرد. در روش اول یک کاربر آموزش دیده درون کابینی که همراه جرثقیل حرکت می کند می نشیند. در این صورت به وسیله دکمه هایی که به وسیله یک کابل به ایستگاه کنترل متصل شده است، جرثقیل کنترل می شود. و در روش دوم این کار توسط کنترل بی سیم صورت می گیرد و اپراتور مسئول امنیت جرثقیل و جان افرادی است که در ارتباط با جرثقیل کار می کنند. در اصل وظیفه اصلی این جرثقیل با استفاده از گیربکس و زنجیره های چرخ دنده موجود در آن صورت می گیرد. بهتر است از لیست قیمت جرثقیل زنجیری SPC ساخت چین اطلاع کسب کنید.

خرید جرثقیل زنجیری SPC ساخت چین

همانطور که ذکر شد، یکی از مهم ترین تجهیزات در صنایع حمل و نقل، انواع جرتقیل های زنجیری محسوب می شوند که توسط برند اسپیکو طراحی شده است. این سازه ماشینی مانند یک اهرم ساده است که از مزیت مکانیکی برخوردار است و با انتقال نیروی کوچک در فاصله زیاد، قادر است به راحتی نیروی بزرگ را در فاصله زیاد جا به جا کند. برای این کار اپراتور زنجیر دستی باید به سمت پایین کشیده شود که این کار باعث به کار افتادن مکانیزم بالابر می شود. در داخل این مکانیزم بالابر، همانطور که ذکر شد، یک سری زنجیر چرخ دنده وجود دارد که می تواند نیروی وارد شده را تا صدها برابر افزایش دهد.

در این صورت این امکان فراهم می شود که تا چندین تن بار به بالا کشیده شود. از آنجایی که اهمیت این جرثقیل ها بسیار در صمایع بالا می باشد و باید به صورتی تهیه شود که امنیت جانی و مالی افراد حفظ شود، بهتر است آن ها را از برندهای مطرح تهیه و خریداری کنید. در این صورت بهترین کار این است که به اسپیکو مراجعه کنید و با اطلاع از لیست قیمت جرثقیل زنجیری SPC ساخت چین با جزئیات این محصول اشنا شده و یک سازه با کیفیت بالا و قیمت ارزنده برای پروژه های خود تهیه کنید.


صفحه از