منوی محصولات


لیست قیمت پمپ های هوادهی DAB ساخت ایتالیا

لیست قیمت پمپ های هوادهی DAB ساخت ایتالیا

جهت استعلام قیمت پمپ های هوادهی DAB ساخت ایتالیا تماس حاصل فرمایید با تشکر

021-3394802___021-77588037

 

استفاده ای انواع ارزش ها مانند هوا، آب و ... امروزه در صنایع مختلف به تنهایی ممکن است و برای این کار به تجهیزات زیادی مورد نیاز است. بنابراین یکی از پرکاربردترین این تجهیزات، پمپ های هوادهی می باشند. برندهای زیادی در این حیطه فعالیت می کنند که یکی از شناخته شده ترین آن ها، کارخانه معتبر داب یا DAB می باشد. این کارخانه در عرصه تولیدات خود به نوعی گل گاشته است. می توانید برای اطلاع از جزئیات به لیست قیمت پمپ های هوادهی DAB ساخت ایتالیا مراجعه کنید. همچنین شما می توانید قیمت انواع پمپ آب را نیز از کارشناسان ما جویا شوید.

درباره شرکت DAB

از آنجایی که پمپ ها نقش مهمی را در صنایع بازی می کنند، همیشه باید به تهیه و خرید آن ها در کیفیت ایده آل و تکامل یافته پرداخت. بنابراین تنها عاملی که باعث می شود یک پروژه موفقیت آمیز را در تاسیسات خود به پایان برسانید، مراجعه به یک برند مطرح و معتبر در ساخت انواع پمپ ها می باشد. در این راستا، شرکت های زیادی مشغول به فعالیت هستند، ولی قطعا تهیه این محصول بدون تحقیقات و بررسی های لازم نتیجه ای نخواهد داد. پس بهتر است که سری به شرکت تولید کننده داب، این برند ایتالیایی بزنید. در واقع این شرکت فعالیت چشم گیری را از سال 1975 آغاز کرد که توانست در کمترین زمان در سراسر جهان مانند یک ستاره بدرخشد. در نتیجه داب مورد توجه همه صنایع و مصرف کنندگان قرار گرفت. اکنون نیز با چندین شعبه و نمایندگی های رسمی در سراسر جهان به ارائه خدمات مخصوص به خود می پردازد تا همه مصرف کنندگان بتوانند در هر کجای دنیا که هستند، این محصول را برای صنایع خود تهیه کنند.

شاید فکر کنید با وجود برندهای گسترده زیاد، داب چطور توانست به شهرت زیادی دست پیدا کند. این کاملا مشخص است. زیرا این برند تمرکز خود را به روی ارائه بهترین کیفیت و کارایی در محصولات خود، و همچنین در نهایت نازل ترین قیمت قرار داده است. این برند نه تنها به کیفیت محصولات خود اهمیت داده است، بلکه این موضوع را نیز متمرکز شده است که مصرف کنندگان بتوانند قدرت خرید بهترین محصول را داشته باشند. در نهایت یکی از مهم ترین محصولات پر فروش این کارخانه، پمپ های هوادهی است که ساخت ایتالیا می باشد و توانسته به شهرت زیادی دست پیدا کند و این شهرت قطعا به دلیل عملکرد این محصولات بوده است که شما را حیرت زده خواهد کرد. در زمانی که قصد داشته باشید این پمپ را برای انواع مصارف خود تهیه کنید، تنها کافی است با کارشناسان این برند تماس بگیرید تا بتوانید با دریافت کاتالوگ پمپ داب با انواع این محصولات آشنا شوید و از همه مهم تر راجع به لیست قیمت پمپ های هوادهی DAB ساخت ایتالیا اطلاع کسب کنید.

پمپ های هوادهی داب چیست و به چه دردی می خورند؟

تا به حال با انواع پمپ های زیادی مواجه شده اید و تصور شما از پمپ ها برای استفاده از سیال آب بوده است ولی امروز قصد داریم با یک محصول جدید، به نام پمپ هوادهی آشنا شویم. این پمپ در واقع در برند داب با متریال مرغوب و تجهیزات پیشرفته ای طراحی و ساخته شده است که وظیفه مهمی را به عهده دارد. در واقع کار اصلی که این پمپ انجام می دهد، این است که برای هوادهی فاضلاب در سیستم های تصفیه خانگی کوچک به کار برده می شوند. همچنین لازم است بدانید که تنها کاربرد آن ها این نیست و می توانند نقش مهمی را نیز در اکسیژن دهی به باغ و مزارع پرورش ماهی های آب شیرین بازی کنند. برند داب در اصل در ویژگی های ساختاری این پمپ تجهیزات کاملی را به کار برده است که باعث شده یکی از کامل ترین پمپ های هوادهی را برای مصارف ذکر شده روانه بازار کند.

از جمله مهم ترین ویژگی های ساختاری پمپ های هوادهی DAB ساخت ایتالیا می توان به این اشاره کرد که بدنه پمپ، پوشش سیم ها و پروانه پمپ از جنس تکنو پلیمر ساخته شده است و دارای موتور پمپ18.0 و 4.0 کیلو وات می باشد. همچنین می توان سنکرون و دو قطعی با محافظ حرارتی و خازن دائمی در محفظه سیم پیچ را از سایر اجزای مهم آن دانست. شفت موتور فولادی در آن به وسیله بوش رزوه ای سرامیکی ساخته شده است و دارای یاتاقان های غلتکی اندازه بزرگ و روغنکاری دائمی، درزگیر سه لایه با رینگ های قابل تعویض و محفظه روغن از پیش تعبیه شده می باشد. این پمپ در اصل از سری پمپ های مستغرق است که در سیستم های تصفیه فاضلاب های کوچک بدون مواد جامد نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. بهتر است با سایر جزئیات در لیست قیمت پمپ های هوادهی DAB ساخت ایتالیا آشنا شوید.

خرید پمپ های هوادهی DAB ساخت ایتالیا

زمانی که برای خرید این محصول مراجعه می کنید تا از لیست قیمت پمپ های هوادهی DAB ساخت ایتالیا اطلاع کسب کنید، بهتر است بدانید که این پمپ علاوه بر قیمت ارزنده دارای مشخصات ایده آل نیز می باشد. اطلاع از مشخصات مهم به شما کمک می کند که بتوانید یک خرید آگاهانه داشته باشید. بنابراین در هنگام خرید توجه به مشخصات اصلی پمپ هوادهی داب از اهمیتی زیادی برخوردار است. از جمله مشخصات مهم این پمپ، می توان به حجم هوادهی از 2 تا 17 متر مکعب در ساعت در عمق غوطه وری 20 تا 90 سانتی متر از محور پورت مکش، محدوده دمای مایع پمپ شونده 0 تا 35 درجه، حداقل عمق غوطه وری 20 سانتی متر و حداکثر عمیق غوطه وری 80 تا 90 سانتی متر و قطر دهانه مکش 1 اینچ اشاره کرد.

 و بهتر است بدانید که باید در هنگام خرید آن ها را مورد توجه قرار دهید. همچنین لازم است بدانید که این پمپ در شرایطی نصب می شود که امکان نصب آن به صورت عمودی به شکل مستفرق در مایع وجود داشته باشد. شاید فکر کنید که پمپ به دلیل وجود در مایع ممکن است زنگ بزند و یا دچار خوردگی شود، ولی اینطور نیست و از مقاومت بالایی برخوردار است. بهتر است به دلیل نوسانات قیمت، در زمان خرید از به روز ترین لیست قیمت پمپ های هوادهی DAB ساخت ایتالیا اطلاع کسب کنید تا یک خرید موفقیت آمیز داشته باشید. در نتیجه با توجه به کارایی که قرار است در آن از این پمپ استفاده کنید می توانید این محصول را تهیه کنید.


صفحه از