منوی محصولات


لیست قیمت پمپ استخری ایماکس EMAUX مدل SC

مدل

قدرت

اینچ

M3Hدبی پمپ

قیمت ریال

 

6

9

12

هد ارتفاع==>

SC 075

¾

11/2

12

5

 

9/980/000

SC 100

1

11/2

17

12

6

10/930/000

SC 150

1/5

11/2

20

16

13

12/350/000

SC 200

2

11/2

24

19

13

13/300/000

 

 

مدل

قدرت

اینچ

M3Hدبی پمپ

قیمت ریال

 

6

9

12

هد ارتفاع==>

SC 075

¾

11/2

12

5

 

9/980/000

SC 100

1

11/2

17

12

6

10/930/000

SC 150

1/5

11/2

20

16

13

12/350/000

SC 200

2

11/2

24

19

13

13/300/000

 

 

یکی از مهم ترین تجهیزاتی که در اطراف ما وجود دارد و ما بارها ارزش آن را نادیده گرفته ایم، پمپ ها می باشند. در مکان ها و محیط های مختلف پمپ ها از کارایی گسترده ای برخوردار هستند و به روی زندگی ما تاثیر به سزایی دارند. یکی از آن ها پمپ استخری است که توسط ایماکس تولید شده است. بهتر است قبل از خرید این پمپ، به لیست قیمت پمپ استخری ایماکس EMAUX مدل SC مراجعه کنید.

درباره شرکت ایماکس

شرکت ایماکس یکی از برندهای مطرح است که فعالیت خود را از سال ها پیش در زمینه تولید انواع پمپ های پرکاربرد، اعم از پمپ استخری آغاز کرده است. این شرکت در تولیدات خود از مهارت و خلاقیت ویژه و تکنولوژی به روزی استفاده کرده است تا توانسته محصولات خود را در کارایی ایده آل و کامل تولید کند. همچنین ایماکس در تولیدات خود متریال عالی و مرغوبی را پیاده کرده که باعث شده در دل بازار صنایع و مصرف کنندگان جای باز کند و به شهرت برسد.

این شرکت با تولید انواع پمپ های استخری عمومی و خصوصی و پمپ های جکوزی، توانست در پروژه های زیادی شرکت کند و آن ها را با موفقیت به پایان برساند. در لیست قیمت پمپ استخری ایماکس EMAUX مدل SC از جزئیات به روز این محصول صحبت شده است که بهتر است برای خرید یک محصول ایده آل برای حرفه خود، ابتدا تحیقات لازم را در این باره انجام دهید تا بتوانید پروژه ای عالی را مدیریت کنید. نمایندگی رسمی تجهیزات ایماکس، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

پمپ استخری ایماکس EMAUX مدل SC

پمپ های استخری در انواع متفاوتی طراحی شده است که یکی از پرکاربردترین آن ها، مدلSC  می باشد. این پمپ در ایماکس با عالی ترین تجهیزات و کارایی تولید شده است و در آن خلاقیت ویژه ای به کار برده شده است. این پمپ استخری یکی از باکیفیت ترین محصولات این شرکت است که در سری های مختلف روانه بازار شده است. این پمپ برای استخرهای مسکونی بزرگ توصیه می شود و به عنوان یک جایگزین برای پمپ های استخری تک سرعته که ساعت ها کار می کنند و هزینه زیادی را به دنبال دارند، استفاده می شود.

در این سری از پمپ های تصفیه استخری ایماکس، پمپ تصفیه استخر در مقایسه با حجم آبی که از استخر دریافت خواهد کرد، سیکل تصفیه را شکل خواهد داد که این امر باعث جلوگیری از اصطهلاک پمپ تصفیه شد و با توجه به اینکه به روی تجهیزاتی اعم از دستگاه ضد عفونی کننده و لوله های به کار برده شده در آن متصل شد، باز هم فشار کمتری را به آن ها وارد می کند. در اصل استفاه از این پمپ به دلیل کم مصرف بودن و توان بالا در آبدهی بسیار اقتصادی تر و کاربردی تر خواهد بود.

مشخصات فنی پمپ استخری ایماکس EMAUX مدل SC

این پمپ تصفیه استخری، از شفت و سیل مکانیکی استیل ساخته شده است که در برابر خوردگی، ساییدگی و املاح موجود در آب مانند کلر و نمک بسیار مقاوم هستند. همچنین این پمپ با توجه به لیست قیمت پمپ استخری ایماکس EMAUX مدل SC در نوع استرینر سر خود فابریک طراحی شده است که دارای کیفیت عالی و قیمت مناسبی می باشد. این پمپ از کاربرد گسترده ای در صنایع برخوردار است. در طراحی و ساخت آن از موتور ناهمزمان دو قطبی استفاده شده، و دارای کلاس عایق حفاظتی B می باشد. این پمپ دارای آی پی ضد آب استاندارد می باشد که جهت جلوگیری از آتش سوزی دارای محافظ حرارتی می باشد.

این پمپ دارای سبد استرینر 2.5 لیتری می باشد و عملکرد بی صدایی دارد. به  همین دلیل بسیار در بین مصرف کنندگان محبوب شده است. این پمپ همچنین از اجزای مهمی اعم از موتور پمپ تصفیه استخر، سبد صافی یا استرینر تصفیه استخر، شفت پمپ تصفیه استخر و پیشران پمپ تصفیه استخر تشکیل شده است. لازم به ذکر است که میزان فشار تولیدی پمپ متناسب با فشار کاری فیلتر تصفیه استخر در نظر گفته می شود که باید آن را مورد توجه قرار دهید.

کاربرد پمپ استخری ایماکس مدل SC

پمپی که این برند با عملکرد فوق العاده روانه بازار شده است، تا حدودی کاربرد آن مشخص است و می دانید که از آن در استخرهای مسکونی و غیر مسکونی استفاده می شود. این پمپ در استخرهای خصوصی و جکوزی با ظرفیت متوسط به کار برده می شود. این پمپ باعث به جریان در آوردن آب استخر شده و از راکد ماندن آن و رشد عوامل بیماری زا جلوگیری می کند. این پمپ ها از نوع پرایمینگ می باشند که باعث شده تا این پپ بتواند تا ارتفاع 2.5 متری از سطح آب نیز قابل استفاده باشد. این پمپ در عین این که صدای کمی دارند، فضای آرام و لذت بخشی را در محیط ایجاد می کنند.

خرید پمپ استخری ایماکس EMAUX مدل SC

زمانی که برای خرید این محصول مراجعه می کنید، بهتر است به سراغ خرید بهترین نوع این پمپ بروید. شاید برایتان سوال باشد که چه نوع پمپی مناسب استخر است. انتخاب این پمپ باید براساس پارامترهای مهمی باشد تا بتواند به بهترین شکل مورد استفاده قرار بگیرد. بنابراین این پارامترها، به این صورت است که پمپ استخری باید متناسب با حجم آب انتخاب شود و اینکه متریال پمپ تصفیه استخری باید متناسب با آب حاوی کلر و نمک در استخر باشد که دچار خرابی نشود. میزان فشار تولیدی پمپ نیز با توجه به فشار کاری فیلتر تصفیه استخر بسیار اهمیت دارد که باید مدنظر قرار دهید.

به دلیل نوسانات قیمت نمی توان قیمت دقیقی را ذکر کرد. ولی در زمان خرید، بهتر است که به کارشناسان این برند تماس بگیرید و با توجه به لیست قیمت پمپ استخری ایماکس EMAUX مدل SC از به روز ترین قیمت این محصول اطلاع کسب کنید. به این صورت می توانید با مشاوره کارشناسان یک خرید عالی داشته و پروژه خود را با موفقیت مدیریت کنید. می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با وب سایت رسمی این برند در ایران، ارتباط برقرار کنید و محصول خود را در کیفیت عالی و کاربرد ویژه و خاص از سایر پمپ ها تهیه کنید.


صفحه از