منوی محصولات


قیمت کفکش پونستار PONESTAR کوشین ژاپن

 

جهت استعلام قیمت با شماره های ذیل تماس حاصل بفرمائید

021-77588037__02133948025

قیمت ریال

دبی متر مکعب در ساعت

هد

قدرت اسب

خروجی اینچ

مدل

؟

17/5

10

1

2

PONESTAR BP-55022

؟

22

15

1.5

2

PONESTAR BP-55035

                                                                                                                 

 

جهت استعلام قیمت با شماره های ذیل تماس حاصل بفرمائید

021-77588037__02133948025

قیمت ریال

دبی متر مکعب در ساعت

هد

قدرت اسب

خروجی اینچ

مدل

؟

17/5

10

1

2

PONESTAR BP-55022

؟

22

15

1.5

2

PONESTAR BP-55035

 

                                                                                                                     

 

جهت استعلام قیمت با شماره های ذیل تماس حاصل بفرمائید

021-77588037__02133948025

قیمت ریال

دبی متر مکعب در ساعت

هد

قدرت اسب

خروجی اینچ

مدل

؟

17/5

10

1

2

PONESTAR BP-55022

؟

22

15

1.5

2

PONESTAR BP-55035

 

 

                                                                                                                   

 

جهت استعلام قیمت با شماره های ذیل تماس حاصل بفرمائید

021-77588037__02133948025

قیمت ریال

دبی متر مکعب در ساعت

هد

قدرت اسب

خروجی اینچ

مدل

؟

17/5

10

1

2

PONESTAR BP-55022

؟

22

15

1.5

2

PONESTAR BP-55035

 

زمانی که برای تهیه و خریداری انواع پمپ ها به بازار صنایع مراجعه می کنید، فروشندگان برندهای زیادی را در این عرصه به روی شما نشان می دهند. ولی بهتر است بدانید که شرط داشتن یک خرید موفقیت آمیز، مراجعه به شرکت تولیدکننده ای است که بتواند بهترین کیفیت را ارائه دهد. پس بهتر است از قیمت کفکش پونستار PONESTAR کوشین ژاپن شروع کنیم که نمی توان کیفیت محصولات آن را نادیده گرفت. این برند با هدف رضایت مشتری مداری فعالیت چشم گیری را آغاز کرده است. شما همچنین می توانید که قیمت انواع پمپ کف کش را مشاهده بفرمایید.

کفکش پونستار PONESTAR کوشین ژاپن

زمانی که نام یک برند و شرکت تولیدکننده جدید به گوشتان می خورد، ممکن است کمی دلزده شوید زیرا نسبت به آن برند آشنایی ندارید. ولی بهتر است که ابتدا اطلاعاتتان را در رابطه با تولیدات آن برند بالا ببرید تا بتوانید به یک انتخاب درست برسید. پونستار کوشین ژاپن، همانطور که از نام آن پیداست یک برند ژاپنی مطرح در کشور است که از زمان آغاز به کار، مورد محبوبیت عده زیادی از کشورهای همسایه و مخاطبین قرار گرفته است. پس نکته ای که حائز اهمیت است، اینجاست که این برند ژاپنی سال ها تلاش بی وقفه کرده و آزمایشات زیادی را به روی پمپ های خانگی پیاده کرده است تا سرانجام توانسته به کمک نیروهای حاذق و حرفه و مهارت به روز در تکنولوژی روز دنیا به یک تولید جهانی برسد. کوشین ژاپن، برای جلب رضایت مشتری مداری، کیفیت ایده آلی را پیاده کرده است.

از جمله مهم ترین دلایل محبوییت و پر طرفدار بودن این برند، می توان به این اشاره کرد که کوشین ژاپن تمرکز خود را تنها به روی کیفیت و کارایی و عملکرد پمپ های آب پیاده نکرده است. بلکه این برند ارزان ترین قیمت کفکش پونستار PONESTAR کوشین ژاپن را نیز به بازار عرضه کرده است. در اصل این آیتم باعث شده است تا بتوانید به یک عملکرد عالی در پمپ های آب دست پیدا کنید. کفکش نمونه پرکاربردی از پمپ های آب می باشد که وظیفه دارد انرژی جنبشی سیال را افزایش داده و باعث پمپاژ سیال شود. همپنین لازم است بدانید که این پمپ در دسته پمپ های سانتریفیوژ یا گریز از مرکز قرار دارد که در آن ها فشار سیال خروجی به میزان چرخش پروانه ها وابسته است. بهتر است بدانید که مصرف این پمپ معمولا برای آب های تمیز و بدون آلودگی و لجن به کار برده می شود.

انواع پمپ های کفکش پونستار PONESTAR کوشین ژاپن

شرکت پونستار کوشین ژاپن، در تولید انواع پمپ های کفکش با کارایی و عملکرد فوق العاده برای ماصرف مختلف انواع زیادی را به کار برده است. بنابراین انواع پمپ های کفکش تولید شده در این برند، به صورت زیر می باشد:

  • پمپ کفکش ساده
  • پمپ کفکش فلوتر دار و یا دارای قطع کن برقی
  • پمپ کفکش آب از بغل و پمپ کفکش آب از رو
  • پمپ کفکش آب خنک که موتور به وسیله آب خنک می شود
  • پمپ کفکش روغن خنک که موتور به وسیله روغن خنک می شود
  • خازن داخل و خازن بیرون یا تک فاز
  • پمپ کفکش تک فاز و پمپ کفکش سه فاز

همانطور که ذکر شد در صنایع مختلف در انواع پمپ ها استفاده می شود که دلیل آن هم عملکردهای عالی و طیف گسترده انواع پمپ کفکش می باشد. به این صورت می توانید برای اطلاع از به روزترین قیمت کفکش پونستار PONESTAR کوشین ژاپن به سایت های این برند مراجعه نمائید. همچنین لازم است بدانید که به دلیل تنوع زیاد این پمپ ها، بهتر است که قبل از خرید آن ابتدا با کارشناسان تماس بگیرید تا بتوانید یک خرید ایده ال و درست برای صنایع و کارایی خود داشته باشید. می توانید یک انتخاب صحیح داشته باشید که این به هوش و ذکاوت شما وابسته است. تنها کافی است موارد مهم در انتخاب بهترین نوع پمپ اعم از قدرت الکترو موتور، میزان ابدهی، قطر دهانه خروجی، دبی، ارتفاع و هد را مدنظر قرار دهید و به آن ها توجه کنید.

خرید کفکش پونستار PONESTAR کوشین ژاپن

بعد از کیفیت، کارایی و عملکرد بهترین نوع پمپ، دیگر وقت خرید  آن می رسد. پس خرید این پمپ باز هم از چیزی که تصور می کنید بیشتر حائز اهمیت قرار دارد. به این ترتیب ابتدا در خرید کفکش پونستار PONESTAR کوشین ژاپن، باید با جزئیات این پمپ آشنا شوید. برای نمونه این که پمپ کفکش از اجزای مهمی اعم از پروانه، الکترو موتور، محور، حلزون، درزگیر مکانیکی، کابل و متعلقات ساخته شده است که کوشین ژاپن در همه این اجزا متریال با کیفیتی را قرار داده است. بنابراین با این وجود می توانید برای خرید این پمپ برای انواع مصارف گوناگون اقدام کنید. همچنین توجه به موارد مهم در خرید بسیار حائز اهمیت است که به شما کمک می کند تا یک خرید ایده آل و بدون پشیمانی داشته باشید.

در واقع مراجعه به این نمایندگی، یکی از نشانه های موفقیت شما در خرید می باشد. کوشین ژاپن با در نظرز گرفتن بهترین و نازل ترین قیمت کفکش پونستار PONESTAR کوشین ژاپن توانسته نظر بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کند. البته مصرف کنندگان تنها به دلیل قیمت پایین این محصول به سراغ آن نرفته اند و دلیل اهمیت آن ها به این پمپ، علاوه بر قیمت ارزنده، کیفیت و کارایی ایده آلی است که باعث شده این پمپ سال ها عمر کند و در برابر شرایط سخت از خود مقاومت بالایی نشان دهد. پمپ کفکش برای استفاده در آب های کثیف و آلوده به اصلا مناسب نیست و بهتر است که برای جلوگیری از آسیب به پمپ کفکش، از انجام این کار دوری کنید. این کار باعث کاهش کیفیت و طول عمر این محصول می شود که هرگز توصیه نمی شود.

موارد کاربرد کفکش پونستار PONESTAR کوشین ژاپن

کفکش پونستار PONESTAR کوشین ژاپن با توجه به اینکه در انواع زیادی ساخته شده است، می توانید آن را برای مصارف مهمی اعم از آبیاری مزارع کشاورزی، مصارف مسکونی، چاه آب، انتقال سیالات مختلف صنایع غذایی و دارویی، انتقال آب مخازن و استخرها، تخلیه پساب های فاضلابی با غلظت کم، انتقال آب تمیز و صاف و موارد این چنینی به کار ببرید. پس بهترین انتخاب برای شما مراجعه به نمایندگی پونستار کوشین ژاپن و تهیه این محصول با نازل ترین قیمت کفکش پونستار PONESTAR کوشین ژاپن می باشد.

                                                                                                                        


صفحه از