منوی محصولات


لیست قیمت وینچ های 12 V-DC ساخت چین SPC

  12 V-DC  لیست قیمت وینچ های

جهت استعلام   12 V-DC  لیست قیمت وینچ های تماس حاصل فرمایید با تشکر

021-3394802___021-77588037

 

یکی از مهم ترین تحهیزاتی که برای انواع صنایع به کار برده می شود، وینچ ها هستند. وینچ ها توسط برندهای زیادی طراحی و تولید می شوند که شرط خرید موفقیت آمیز و مدیریت یک پروژه ایده آل، مراجعه به برندهای شناخته شده است. بنابراین کارخانه SPC یکی از مطرح ترین هایی است که در این زمینه نقش مهمی را ایفا می کند. قبل از خرید این محصول بهتر است از لیست قیمت وینچ های 12 V-DC  ساخت چین SPC اطلاع کسب کنید. همچنین شما می توانید در شایت ما قیمت انواع پمپ آب را مشاهده نمایید.

درباره شرکت SPC

انواع برندهای زیادی برای طراحی و تولید تجهیزات صنایع نقش دارند که یکی از مهم ترین این شرکت های تولید کننده اسپیکو یا همانSPC  می باشد. این کارخانه مطرح و شناخته شده در اصل به نام شرکت صنایع پمپ سعدی یا همان اسپیکو شهرت دارد که بالای 30 سال تجربه را صرف طراحی و تولید انواع تجهیزات صنعتی کرده است. این برند فعالیت خود را در دو بخش تولید و تجارت تحت استاندارد مدیریت کیفیت پیاده کرده است که تولیدات آن را می توان در انواع پمپ های صنعتی، کشاورزی، تاسیساتی و همچنین لوازم یدکی دسته بندی کرد. این برند با شعار در نظر گرفتن رضایت مشتری مداری، سعی بر این دارد که بتواند بهترین ها را برای مصرف کنندگان عرضه کند. در اصل اسپیکو با در نظر داشتن استاندارد CE اروپا و استاندارد ملی ایران در طراحی و ساخت محصولات خود فعالیت کرده است.

این کارخانه به عنوان یک واحد بازرگانی در واردات انواع پمپ های تولید شده، توانسته است مورد اهمیت بازار صنایع و مصرف کنندگان زیادی قرار بگیرد. در نتیجه یکی از مهم ترین تولیدات این شرکت چینی، وینج ها هستند که می توانید برای اطلاع از لیست قیمت وینچ های 12 V-DC  ساخت چین SPC به نمایندگی های انحصاری این برند تماس بگیرید و یا به وب سایت های رسمی آن سر بزنید. از آنجایی که این وینچ ها کارایی زیادی در صنایع دارند، پس باید با آگاهی کامل خریداری شوند تا بتوانید بهترین استفاده را از آن ها داشته باشید. شرکت اسپیکو در طراحی و تولید این محصول خلاقیت و ابتکار زیادی را به خرج داده است و همین امر باعث ارائه یک محصول تکامل یافته و بی عیب و نقص شده است. علاوه بر این محصولات اسپیکو در انواع پمپ های شناور، پمپ لجن کش، پمپ کفکش، انواع پمپ های خانگی و صنعتی و کشاورزی طراحی و روانه بازار شده است.

وینچ های 12 V-DC  ساخت چین SPC چیست؟

در رابطه با وینچ های تولید شده توسط اسپیکو بهتر است بدانید که در واقع وینچ ها سیستم هایی هستند که به نام کشنده نیز شهرت دارند. این سیستم ها در انواع مختلف طراحی و ساخته شده اند که وظیفه مهمی را در صنایع ایفا می کنند. پس می توان به یکی از پرکاربردترین آن ها یعنی وینچ 12V-SC  اشاره کرد که وظیفه آن در اصل اینجاست که به وسیله نیروی محرکه ایجاد شده توسط الکترو موتور یا هیدرو موتور و یا موتور احتراقی، بعد از انتقال نیرو به گیربکس سرعت آن را کم کرده و در اصل به آن قدرت می افزاید. همچنین از خروجی گیربکس یک شفت رابط متصل به درام یا قرقره شده که در عمل گردش درام سیم بکسل به دور آن پیچیده شده و باعث می شود تا حرکت رفت و برگشتی به وجود آید. در نهایت وظیفه اصلی که انجام می دهد، این است که به وسیله سیم بکسلی که به آن متصل شده است، وسایل را به صورت افقی و عمودی حرکت می دهد.

یکی از مهم ترین مواردی که باعث ایجاد یک عملکرد عالی در وینچ ها می شود، اجزای تشکیل دهنده آن می باشد. در اصل باید بدانید که وینچ ها از اجزای مهمی تشکیل شده اند که یکی از آن ها بخشی است که باعث تولید نیروی محرکه می شود که به صورت های دستی، برقی، هیدرولیکی، پنوماتیکی و سوخت های فسیلی انجام می گیرد. البته  لازم است بدانید این بخش با توجه به کارایی و عملکرد هر وینچ متفاوت خواهد بود. از جمله مهم ترین اجزای دیگر وینچ اسپیکو می توان به گیربکس، درام، سیم بکسل و .. اشاره کرد که هر یک از آن ها از اهمیت زیادی برخوردار هستند. بنابراین اگر به دنبال این هستید که یک وینچ عالی و مناسب تهیه کنید، باید مراجعه به این برند شناخته شده را در اولویت خود قرار دهید و از لیست قیمت وینچ های 12 V-DC  ساخت چین SPC اطلاع کسب کنید.

خرید وینچ های 12 V-DC  ساخت چین SPC

زمانی که برای خرید وینچ های ذکر شده به اسپیکو مراجعه می کنید، بهتر است بدانید که می توانید با رعایت نکات مهمی یک انتخاب عالی داشته باشید. بنابراین این نکات مهم در انتخاب بهترین وینچ به صورت رعایت پارامترهای قدرت و سرعت، در نظر گرفتن مکانی که قصد استفاده از وینچ را در آن دارید و نوع استفاده از این محصول می باشد. در این صورت می توانید با در نظر گرفتن این جزئیات هر وینچ، یک انتخاب آگاهانه داشته باشید. با توجه به اینکه این محصول در چه مواردی به کار برده می شود، می توانید برای تهیه آن اقدام کنید. موارد کاربرد آن شامل وینچ تله کابین، وینچ صنایع دریایی، وینچ یدک کش کشتی، وینچ لنگر کش، وینچ حمل و نقل و جا به جایی اقلام به روی کشتی، نصب در خلیج برای پهلوگیری کشتی ها، وینچ های استفاده در آشیانه هواپیما، وینچ معادن و .... می باشد. بهتر است بدانید که کاربرد این محصول بسیار بالا است.

همچنین زمانی که برای خرید این محصول و اطلاع از لیست قیمت وینچ های 12 V-DC  ساخت چین SPC مراجعه می کنید، می توانید از این اطلاع کسب کنید که وینچ ها در انواع مدل های مختلف نیروی محرکه اعم از وینچ های برقی، وینچ موتوری دیزل و بنزینی، وینچ هیدرولیکی و وینچ بادی طراحی و مورد استفاده واقع می شوند. در اصل نحوه استفاده و به کار رفتن هر یک از آن ها در صنایع متفاوت است و می توانید با توجه به رعایت پارامتر های دقیق قدرت و سرعت و عملکرد آن ها را تهیه کنید. همچنین لازم  است بدانید که با توجه به لیست قیمت، می توانید به روزترین قیمت ها را از وب سایت های مطرح اسپیکو به دست آورید.


صفحه از