منوی محصولات


لیست قیمت ابارا پمپ های خانگی

 

 

آخرین  بروزرسانی در 98/12/4 ،قیمت ها دارای تخفیف می باشد.

جهت سفارش تماس حاصل فرمایید.

پمپ های داخل مونتاژ ابارا : 

تمامی کالاها دارای 18 ماه گارانتی میباشند.

کالاهای ایتالیایی:

تمام این کالاها به صورت وارداتی می باشند.

آخرین  بروزرسانی در 98/12/4 ،قیمت ها دارای تخفیف می باشد.

جهت سفارش تماس حاصل فرمایید.

پمپ های داخل مونتاژ ابارا : 

تمامی کالاها دارای 18 ماه گارانتی میباشند.

کالاهای ایتالیایی:

تمام این کالاها به صورت وارداتی می باشند.

 ابارا یکی از برندهای تولیدی مطرح در سطح کشور است که در عرصه تولید انواع پمپ های آب خانگی نقش به سزایی را ایفا کرده است. این شرکت یک برند ایتالیایی است که دارای بیش از یک قرن سابقه و تجربه می باشد. قبل از آن که برای خرید پمپ  های خانگی اقدام کنید، باید بتوانید ابتدا راجع به لیست قیمت ابارا پمپ های خانگی اطلاع کسب کنید. شما مي توانيد جهت اطلاع اين مهم به صفحه قيمت انواع پمپ آب در نوين پمپ مراجعه نماييد.

پمپ های آب خانگی ابارا چیست؟

برند ابارا یکی از شرکت های تولیدکننده ای است که از سال 1912 فعالیت چشم گیری را در زمینه تولید پمپ های آب خانگی با تکنولوزی های به روز و دانش و فناوری روز دنیا فعالیت می کند. پمپ های آب خانگی از جمله تجهیزاتی هستند که دارای طیف گسترده ای از کاربردها می باشند و در همه جا وجود دارند. شاید شما این محصول را در اطراف خود کمتر دیده باشید، ولی این به دلیل شرایط نصب پمپ ها می باشد که گاهی باعث می شود آن ها از دیدرس خارج شوند. در واقع کار اصلی که پمپ های آب خانگی انجام می دهند، این است که نیروی الکتریسیته را به نیروی مکانیکی تبدیل می کند. در واقع این محصول در شرایط گوناگونی اعم از ساختمان های مسکونی، شرکت ها و ساختمان های دیگر به کار برده می شود و باعث افزایش فشار این صنایع می شود.

از آنجایی که افزایش جمعیت در کلان شهرها زیاد شده است، در بیشتر ساختمان ها افراد با کاهش فشار اب مواجه هستند. به  این ترتیب این پمپ ها نقش کاربردی و مهم یا در افزایش فشار آب به عهده دارند. به این ترتیب ابارا به طراحی و تولید انواع این پمپ ها در سایزبندی ها و انواع گوناگونی پرداخته است که هر یک از آن ها می توانند نقش مهمی را در صنایع بازی کنند. به همین دلیل به صورتی ساخته شده اند که از عمر طولانی مدتی برخوردار هستند و همچنین مقاومت و استحکام بالایی دارند. پس در برابر شرایط سخت دچار آسیب نخواهند شد و به درستی وظیفه خود را ایفا می کنند. به دلیل نوسانات قیمت باید برای اطلاع از هزینه این پمپ ها به به روزترین لیست قیمت ابارا پمپ های خانگی مراجعه کنید.

انواع پمپ های آب خانگی ابارا

ابارا به دلیل کاربرد گسترده این محصول، به طراحی و تولید انواع زیادی از این پمپ پرداخته است. به این ترتیب این پمپ در انواع سری های مختلفی طراحی و ساخته شده است که به شرح زیر می باشد:

  1. پمپ آب خانگی سری PRA ابارا از دسته تولیداتی است که به آن پمپ محیطی نیز گفته می شود. این پمپ دارای ابعاد کوچک و جا به جایی و نصب راحتی می باشد. این پمپ در توان 0.5 تا 2 اسب بخار طراحی شده است که بیشتر برای مصارف ساختمانی و مسکونی کاربرد دارد. این پمپ در ابارا از چدن و برنج ساخته شده و می تواند تا 12 بار فشار تحمل کند.
  2. پمپ آب خانگی سری CMA ابارا از دسته پمپ هایی است که به نام پمپ های بشقابی شهرت دارد. این پمپ ها در دسته پمپ های سانتریفیوژ قرار دارد که به صورت تک پروانه هستند. ابارا به تولید جنس پروانه برنجی و بدنه چدن در این پمپ پرداخته است.  از قابلیت های منحصر به فرد این پمپ می توان به کیفیت ایده آل، بی صدا و قابل تعمیر بودن اشاره کرد. این پمپ ها همچنین دارای توان 0.5 تا 3 اسب بخار می باشند. این پمپ قادر است حداقل فشار 6 بار را متحمل شود.
  3. پمپ آب خانگی سری AGA ابارا که به نام پمپ جتی در بازار صنایع شناخته شده است. این پمپ به صورتی طراحی شده است که می تواند فشار بیشتر و دبی کمتری را اعمال کند. این پمپ به صورت خود مکش طراحی شده است که دارای قطر ورودی و خروجی 1 اینچ می باشد. این پمپ برای مصارف خانگی بسیار به کار برده می شود.
  4. پمپ آب خانگی سری CDA ابارا که در دسته پمپ های سانتریفیوژ قرار دارد. همچنین این پمپ در طراحی دارای دو پروانه می باشد، که دبی و فشار بالایی دارند. این پمپ دارای توان 3.4 تا 5.5 اسب بخار می باشد و می تواند حداثر فشار 12 بار را تحمل کند.

کاربرد پمپ های آب خانگی ابارا

اگر به به روزترین لیست قیمت ابارا پمپ های خانگی مراجعه کنید ،خواهید دید که این پمپ ها به دلیل تنوعی که دارند، دارای طیف گسترده ای از کاربردها نیز می باشند. به این ترتیب می توانید آن ها را برای مصارف مهمی از جمله آبیاری های کوچک، فواره ها، اب نماها، مجتمع های اداری، بوستر پمپ ها و آبرسانی ویلاها تهیه کنید. البته لازم است بدانید که کاربرد این پمپ محدود به موارد ذکر شده نیست و تنها در این صنایع بیشتر به چشم دیده می شوند. به این ترتیب زمانی که می خواهید به سراغ خرید پمپ های خانگی ابارا بروید، باید به نکات مهمی توجه کنید که به شما کمک می کنند یک خرید ایده آل داشته باشید.

خرید ابارا پمپ های خانگی

برای به سر رساندن یک پروژه و مدیریت  ایده آل در صنایع مختلف، اول از همه باید اطلاعات خود را راجع به آن محصول بالا ببرید. به این ترتیب پمپ های ابارا با توجه به جزئیاتی که در لیست قیمت ابارا پمپ های خانگی شرح داده شده است، در انواع گوناگونی طراحی شده اند که برای خرید آن ها باید به نکات مهمی از جمله متراژ واحد مسکونی، تعداد واحد در هر طبقه، تعداد طبقات آپارتمان، مقدار مصرف آب و تعداد شیر آب و سرویس های بهداشتی توجه کنید. به این ترتیب می توانید با توجه به ارزنده ترین قیمتی که نمایندگی ابارا در نظر گرفته است، یک خرید بی نقص و با آگاهی کامل داشته باشید. البته لازم به ذکر است که هد و دبی از مهم ترین مولفه های هر پمپ محسوب می شوند که باید مقدار آن ها نیز در خرید این پمپ در نظر گرفته شود. برای به دست آوردن هد فرمول مشخص شده ای وجود دارد که می توانید به محاسبه آن بپردازید. پس بهتر است با مراجعه به ابارا بهترین انواع پمپ های خانگی را در قیمت های تعیین شده تهیه کنید.


صفحه از