منوی محصولات


لیست قیمت آنالایزرهای AQUA ساخت ایتالیا

لیست قیمت آنالایزرهای AQUA ساخت ایتالیا

جهت استعلام   قیمت آنالایزرهای AQUA ساخت ایتالیا تماس حاصل فرمایید با تشکر

021-3394802___021-77588037

 

تجهیزات زیادی در صنایع مختلف به کار برده می شود که برخی از آن ها هستند که ما هرگز نام آن ها به گوشمان نخورده است که یکی از مهم ترین آن ها آنالایزرها می باشند. برندهای زیادی در این محصول نقش دارند که یکی از مهم ترین آن ها برند آکوا می باشد. این برند در تولید آنالایزرها نقش مهمی را بازی می کند که بهتر است قبل از مراجعه برای خرید آن ها به لیست قیمت آنالایزرهای AQUA ساخت ایتالیا مراجعه کنید تا اطلاعات شما راجع به این محصول بالا رود. شما همچنین می توانید قیمت سایر محصوالات شرکت  AQUA را در سایت ما مشاهده نمایید.

درباره شرکت AQUA

شرکت های زیادی در تولید آنالایزرها نقش دارند که یکی از مهم ترین آن ها برند آکوا می باشد. این کارخانه سال هاست که در تولید انواع تجهیزات فعالیت می کند و توانسته در این حیطه به شهرت زیادی دست پیدا کند. آکوا در اصل در سال 1974 فعالیت خود را در ایتالیا با شعار آب پاک و سالم برای حیات همه انسان ها لازم و ضروری است مشغول به طراحی و ارائه بهترین تجهیزات شد. این کارخانه ابتدا تولیدات خود را در جهت انواع تجهیزات تصفیه آب آغاز کرد و به شهرت رسید. این برند با توجه به نیاز مشتری مداری فعالیت می کند و همین امر باعث شد در کمترین زمان به شهرت برسد. البته تلاش های کارکنان این شرکت نیز بی فایده نبود و آکوا از کارکنان خبره و حرفه ای در این حیطه استفاده کرده است که نتیجه آن عرضه بهترین کالاها و محصولات به بازار صنایع بود. البته لازم به ذکر است که این شرکت ابتدا کار خود را با نیروهای اندک آغاز کرد و سپس توانست به حرفه خود رونق ببخشد.

دفتر مرکزی این برند، در شهر سان مارتینو افتتاح شده است که در حال گسترس کسب و کار خود می باشد. این شرکت فعالیت و موفقیت خود را مدیون پشتکار کارکنانی است که در این حرفه با جان و دل فعالیت کرده اند. آنلایزرها از تولیدات آکوا این برند ایتالایی است که برای صنایع زیادی به کار برده می شود. تنها باید برای تهیه کردن آن ها از این برند به نمایندگی های انحصاری آکوا مراجعه کرد که در گوشه کنارهای ایران مشغول به فعالیت می باشد. بنابراین ابتدا قبل از خرید بهتر است از لیست قیمت آنالایزرهای AQUA ساخت ایتالیا اطلاع کسب کنید. سپس می توانید پروژه خود را به نحو احسنت مدیریت کنید و آن را به سرانجام برسانید. آکوا همیشه بهترین ها را برای مصرف کنندگان در نظر گرفته است که امروزه باعث شده است محصولات آکوا در بیش از 100 کشور جهان عرضه شود و مورد توجه قرار بگیرد. این در نظر گرفتن کیفیت و کارایی ایده آل در محصولات اکوا است که باعث شده در همه جای جهان به شهرت برسید.

آنایزرهای آکوا چیست؟

ممطئنا نام آلایزرها برای خیلی از شما کمی نامفهوم به نظر می رسد. ولی در عین نامفهوم بودن بهتر است بدانید که منظور از آلایزرها تجهیزاتی هستند که در اصل وظیفه دارند تا مقدار و خلوص یک ماده را در یک ترکیب براساس خواص شیمیایی و فیزیکی مورد اندازه گیری قرار دهند. بهتر است بدانید که آنالایزرها در انواع مختلفی طراحی و ساخته شده است که در انواع آنلاین و آفلاین طراحی و ساخته شده است. که هر یک از انواع آن ها دارای عملکردهای مختلفی می باشند. بنابراین در هر پروسه آنلایزرهای آنلاین و آفلاین نقش مهمی را بازی می کنند. پس زمانی که یک ماده نیاز به سنجش دائمی داشته باشد، به آنالایزرهای آنلاین نیز می شود که در مسیر جریان ماده قرار داده می شود.

 همچنین این آنلایزرها در این مسیر اطلاعات را به صورت دائم در اتاق های کنترل مخابره می کند و سپس مورد استفاده قرار می دهد. شاید فکر کنید که پس آنلایزرهای آفلاین به چه دردی می خورند. بهتر است بدانید که کارایی هر یک منحصر به فرد است. سرانجام زمانی که به دلیل حساسیت و دقت بالا نیاز یا عدم نیاز به آزمایشگاه های مداوم ماده باشد، ابتدا با طی کردن روند آماده سازی، به صورت نمونه ای قابل سنجش در آزمایشگاه ها در می آید که در این صورت آنلایزهای آفلاین به کار برده می شوند و مورد نیاز می شوند تا بتوان توسط آن ها این ماده را مورد بررسی قرار داد. همچنین می توانید برای خرید این محصول از لیست قیمت آنالایزرهای AQUA ساخت ایتالیا اطلاع کسب کنید.

انواع آنالایزرهای آکوا ساخت ایتالیا

برخی از انواع پرکاربرد این محصول می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد. انواع این آنلایزرهای تولید شده در آکوا از پرکاربرترین هایی هستند که بسیار به فروش می رسد. پس اگر به لیست قیمت آنالایزرهای AQUA ساخت ایتالیا مراجعه کنید می توانید با انواع این محصول آشنا شوید که به صورت زیر است:

  • آنلایزرهای گاز کلر آکوا که از جمله خطرناک ترین ها هستند و به عنوان تصفیه کننده های آب های آشامیدنی به کار برده می شوند.
  • آنالایزرهای اکسیژن آکوا که برای اندازه گیری اکسیژن و گازها به کار برده می شود. این آنالایزرها در خروجی کوره ها و برویلرها برای کاهش مصرف سوخت آن ها به کار برده شده و به سنجش اکسیژن در واحدهای تصفیه فاضلاب می شود. از مهم ترین مصارف آن می توان به مراکز پزشکی آبزیان، مراکز دامپزشکی، کشاورزی، آزمایشگاه، معادن و صنایع غذایی اشاره کرد.
  • آنلایزر گاز هیدروژن آکوا که به اندازه گیری هیدروژن می پردازد.
  • آنلایزر PH آکوا در صنعت کنترل کیفیت محصول و جلوگیری از خوردگی به کار برده می شود.

خرید آنالایزرهای AQUA ساخت ایتالیا

زمانی که برای خرید این محصول مراجعه می کنید، با انواع زیادی در تنوع گسترده رو به رو می شوید که نمی توان تک تک آن ها را نام برد. ولی بهتر است بدانید که بهترین برند برای این محصول، آکوا می باشد که عالی ترین کارایی و عملکرد از آن توقع می رود. پس با خیال آسوده می توانید پروژه خود را به دست تولیدات آکوا بسپارید. همچنین در لیست قیمت آنالایزرهای AQUA ساخت ایتالیا عالی ترین قیمت در مقابل عملکرد و کیفیت بی نظیر قرار داده شده است که باعث شده طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند و همین امر باعث شهرت این برند شده ست.


صفحه از