منوی محصولات


قیمت پمپ پنتاکس مدل PM

قیمت پمپ پنتاکس مدلPM
بروزرسانی 98/08/01، قیمت ها دارای تخفیف می باشد
جهت سفارش تماس حاصل فرمائید

 

قیمت (ریال) مدل کد ایتم

6/187/000

پنتاکس کوچک.........................................PM45

051/001

8/326/000

پنتاکس 61 متری .......................................PM80

051/004

11/534/000

پنتاکس 80 متری.......................................PM90

051/005

 
قیمت پمپ پنتاکس مدلPM

 

بروزرسانی 98/08/01، قیمت ها دارای تخفیف می باشد
جهت سفارش تماس حاصل فرمائید

 

قیمت (ریال) مدل کد ایتم

6/187/000

پنتاکس کوچک.........................................PM45

051/001

8/326/000

پنتاکس 61 متری .......................................PM80

051/004

11/534/000

پنتاکس 80 متری.......................................PM90

051/005

 

برخی از تجهیزات در صنایع کاربرد فعالی ندارند به صورتی که می توان جایگزینی برای آن ها پیدا کرد. ولی یکی از مهم ترین آیتم هایی که به هیچ عنوان نمی توان وجود آن را با محصول دیگری پوشش داد، پمپ های آب و سیال می باشد. برندهای زیادی در تولید این محصول در انواع مختلف نقش دارند که شرط خرید آن ها مراجعه به یک برند مطرح است. پنتاکس در تولید این محصول یک برند قابل شناخته شده است که اکنون می خواهیم راجع به قیمت پمپ پنتاکس مدل PM اطلاع کسب کنیم. در سایت نوین پمپ، شما می توانید قیمت انواع پمپ آب خانگی پنتاکس را مشاهده نمایید.

پمپ پنتاکس مدل PM

زمانی که برای خرید یک محصول اقدام می کنید، باید ابتدا بدانید که موفقیت شما در دستان برندی است که سابقه درخشان دارد. پنتاکس یک برند اروپایی است که در ایتالیا سال ها پیش فعالیت چشم گیری را آغاز کرده است. این برند به وسیله به روزترین تجهیزات روز دنیا، توانسته خارق العاده ترین پمپ های آب را طراحی و روانه بازار کند. یکی از مهم ترین آن ها پمپ PM است که در دسته پمپ های آب خانگی قرار دارد. این پمپ دارای ساده ترین کاربرد در صنعت می باشد که در انواع پیشرفته ای تقسیم بندی شده است. در اصل وظیفه مهمی که این پمپ ها به عهده دارند، اینجاست که به صورتی ساخته شده است که قابلیت این را دارد که نیروی الکتریسیته را به نیروی مکانیکی تبدیل کرده و در نتیجه باعث افزایش فشار و تقویت فشار می شود. از جمله مهم ترین دلایل استفاده از این پمپ می توان به محبوبیت آن در استفاده در ساختمان های مسکونی و ساختمانی هایی اشاره کرد که دچار کمبود فشار هستند.

داشتن یک فشار قوی و مناسب در استفاده از آب مصرفی در ساختمان ها یک مسئله مهم شناخته شده است که تنها توسط پمپ های آب قادر به انجام می باشد. به این ترتیب ارزنده ترین قیمت پمپ پنتاکس مدل PM توسط این شرکت سازنده و مطرح طراحی و روانه بازار شده است. در اصل در مکان هایی که با افزایش جمعیت و کمبود فشار مواجه هستند، از این پمپ بهترین استفاده را می کنند که نمی توان اهمیت آن را انکار نمود. پس تنها راه حل برای رسیدگی به این مسئله استفاده از پمپ های آب می باشد. این پمپ در پنتاکس در انواع پمپ پنتاکس مدل  Pm45( پمپ آب نیم اسب پنتاکس) و پمپ پنتاکس مدل PM80 (پمپ آب یک اسب پنتاکس) ساخته شده است که با مراجعه به سایت های مطرح این برند می توانید کاتالوگ های آن ها را مطالعه کنید. البته لازم به ذکر است که دو مدل دیگر از این پمپ در انواع مدل های PM60 و PM90 نیز تولید شده اند که امکان وارد کردن آن ها به کشور وجود ندارد.

مشخصات فنی انواع پمپ های پنتاکس مدل PM

از آنجایی که پنتاکس رضایت مشتری مداری و آسان کرن زندگی برای افراد را از مهم ترین اهداف خود قرار داده است، توانسته با کیفیت بی نقس و مثال زدنی، بهترین انواع این پمپ را تهیه کند. می توانید با مراجعه به سایت های پنتاکس از به روزترین لیست قیمت پمپ پنتاکس مدل PM اطلاع کسب کنید و خریدی آگاهانه داشته باشید. پنتاکس در تولید این محصول مشخصات فنی ایده آلی را قرار داده است، که این مشخصات فنی به شرح زیر است:

  • این پمپ دارای جا به جایی مثبت می باشد که در مصارف آب های خانگی و صنعتی در ابعاد کوچک مورد استفاده واقع می شود.
  • پمپ پنتاکس PM45 دارای حداکثر پمپاژ 35 متر، حداکثر آبدهی 2.4 متر مکعب در ساعت و قدرت موتور نیم اسب بخار می باشد.
  • پمپ پنتاکس PM80  دارای حداکثر ارتفاع 61 متر، حداکثر آبدهی 8 متر مکعب در ساعت و قدرت موتور 1 اسب بخار می باشد.
  • دبی این پمپ تا 3 متر مکعب در ساعت  است.
  • پمپ پنتاکس مدل PM دارای هد تا 80 متر است.
  • دمای سیال از 0 تا 90 درجه سانتی گراد می باشد.
  • پمپ های مدل PM در انواع تک فاز و سه فاز دارای توان 37/0 تا 74/0 کیلو وات می باشد.
  • این پمپ دارای کلاس عایق بندی موتور F می باشد.
  • این پمپ دارای درجه حفاظت الکترو موتور IP44 می باشد.
  • فرکانس در کلیه مدل های پمپ پنتاکس PM 50 هرتز است.
  • جنس بدنه این پمپ از چدن و برنز، جنس پروانه برنج، جنس مکانیکال سیل از سرامیک و گرافیت و جنس شافت آن از استنلس استیل است.

انواع پمپ پنتاکس در مدل PM قابلیت این را دارد که با توجه به مشخصات ذکر شده در تقویت فشار آب و کاربری های صنعتی ساده نقش به خصوصی را ایفا کند. پس می توانید آن ها را در نازل ترین قیمت پمپ پنتاکس مدل PM در نمایندگی های این برند تهیه کنید و یک خرید ایده آل داشته باشید.

خرید پمپ پنتاکس مدل PM

پمپ پنتاکس PM از جمله مهم ترین پمپ های مصارف خانگی و صنعتی است که کاربرد بسیار ساده ای دارد. به این ترتیب برای آنکه بتوانید پروژه خود را به نحو احسنت پیاده کنید، بهتر است که به تهیه این پمپ در کیفیت عالی بپردازید. پنتاکس در اصل همیشه بهترین متریال و کارایی و عملکرد را در پمپ های PM پیاده می کند زیرا قصد دارد تا مخاطبین بتوانند زندگی راحت تری را تجربه کنند. با این وجود می توانید با تماس به کارشناسان پنتاکس، از جزئیات این محصول اطلاع کسب کنید و راجع به به روزترین قیمت پمپ ها آگاه شوید. از آنجایی که این محصول با نوسانات قیمت همراه است، نمی توان توقع یک قیمت ثابت را داشت.

 با این حال پنتاکس همیشه بهترین قیمت را در نظر می گیرد تا مشتری بتواند هر محصولی را که به ان نیاز دارد، با خیال آسوده تهیه کند. اگر ساختمان های مسکونی یا اداری شما با کمبود فشار آب و جمعیت زیاد همراه است، تنها کافی است برای افزایش فشار این سیال، از بهترین و با کیفیت ترین نوع پمپ های پنتاکس PM استفاده کنید تا ببینید که تا چه میزان می تواند باعث بهبود کیفیت زندگی شما شود. پس وقت و زمان مناسبی را برای تهیه این محصولات در عالی ترین قیمت پمپ پنتاکس مدل PM خرج کنید چرا که موفقیت شما در مراجعه به نمایندگی های پنتاکس است.


صفحه از