منوی محصولات


قیمت محصولات مهرافروز

 

 

 یکی از شرکت های معتبری که از مدت ها پیش فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پمپ صنعتی آغاز کرده است، مهرافروز می باشد. این برند از سال 1384 اقدام به طراحی و تولید انواع منابع آب گرم، منبع ذخیره و ساخت قطعات وسایل نفت سوز و گازسوز پرداخت. این برند همچنین ارزنده ترین قیمت محصولات مهرافروز را برای خریداران در نظر گرفته است که می توانید راجع به آن ها قبل از مراجعه برای خرید اطلاع کسب کنید. همچنين شما مي توانيد قيمت انواع پمپ را در سايت نوبن پمپ مشاهده نماييد.

شرکت مهرافروز

این که یک برند تولیدکننده بتواند بیش از یک دهه تجربه در طراحی و تولید انواع محصولات صنعتی داشته باشد، بسبار حائز اهمیت است. البته لازم به ذکر است که شرکت های زیادی در این عرصه فعالیت کرده اند، ولی شرط خرید محصول مورد نظر مراجعه به برندی است که به روی کیفیت، کارای و قیمت همه جوره تمرکز کرده است و تمرکز خود را تنها به روی کیفیت و یا قیمت نگذاشته است. این شرکت صنعتی با توجه به بحران مصرف انرژی، مصرف سوخت های فسیلی، حفاظت از محیط زیست و در راستای بهینه سازی مصرف انرژی فعالیت خود را به کمک به روزترین تجهیزات و دانش و فناوری های روز دنیا آغاز کرد. با توجه به فعالیت روز افزون مهره افروز، باعث شده است که در سال های اخیر به یک جایگزینی 200 هزار دستگاه منابع انبساط باز عایق دار در صرفه جویی مصرف انرژی و کاهش آلودگی هوا دست پیدا کند.

این شرکت همچنین به تولید انواع محصولات خود با ارزنده ترین قیمت محصولات مهرافروز پرداخته است. همچنین توانسته است گواهی ثبت اختراع از اداره مالکیت های صنعتی ایران، گواهی ثبت ابتکار از سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، تاییدیه ستاد محیط زیست شهرداری تهران و حمایت سازمان بهینه سازی مصرف سوخت کشور را به علاوه گواهی ثبت اختراع از اداره ثبت اختراعات انگلستان دریافت کند. این برند همچنین با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش به نصب و راه اندازی انواع محصولات در هر کجای ایران که باشید می پردازد. این شرکت همچنین قصد دارد تا با استاندارد ملی محصولات خود را به تولید انبوه برساند و بتواند مورد محبوبیت همه مخاطبین در بازار صنایع قرار بگیرد. سیاست این شرکت در واقع به روی برنامه ریزی های بلند مدتی متمرکز است که نتیجه آن تولید روزافزون و انبوه است.

شرکت مهرافروز در چه زمینه فعالیت می کند؟

شرکت مهرافروز از سال 1384 تلاش بی وقفه ای را پیاده کرد تا بتواند تحت آزمایشات لازم به روزترین تجهیزات خود را در زمینه منابع انبساط باز عایق دار پیاده کند. این برند همواره به دلیل موفقیتی که دارد باعث شده تا به عنوان اولین و تنهاترین تولیدکننده در این زمینه در ایران شناخته شود. شرکت مهر افروز همگان با تلکنولوژی روز دنیا با بهره گیری از متخصصان و برنامه ریزی های مستمر و علمی، و به کمک واحد کنترل کیفیت و اخذ گواهینامه ایزو تلاش کرده است تا برای جلب رضایت مشتری با کیفیت ترین محصولات را تولید کند. در واقع این منابع از تیوپ با کیفیت بالا و از جنس EPDM ساخته شده اند که دارای طراحی های مدرن و انعطاف پذیر هستند. این برند در زمینه تولید انواع محصولات خارق العاده شامل موارد ذکر شده در زیر فعالیت می کند:

  • منبع ذخیره آب مهرافروز
  • منبع انبساز عایق دار 350 لیتری، 130 لیتری، 250، 185 و ...
  • منبع انبساط باز عایق دار 80 لیتری، 50 لیتری،  و ...
  • منبع ذخیره آبگرمکن خورشیدی 135 لیتری، 200 لیتری و ....
  • شناور استیل مهرافروز
  • منبع انبساط نیمه عایق
  • منبع انبساط بسته

بهتر است بدانید که محصولات این برند تنها محدود به موارد ذکر شده نیست و از طیف گسترده ای برخوردار است که دارای بهترین قیمت محصولات مهرافروز می باشند. این برند در کل در زمینه صنایع کشاورزی، صنایع برودتی و حرارتی، تاسیسات حرارتی، شوفاژ و رادیاتور و تجهیزات و قطعات شوفاژ و رادیاتور، راه و ساختمان، پمپ آب خانگي  و همچنین تاسیسات ساختمان فعالیت می کند.

مهرافروز چه خدماتی را ارائه می دهد؟

زمانی که برای خرید محصولات روزافزون مراجعه می کنید، این برند خدمات زیادی را به شما ارائه می دهد که این خدمات نشانه برتر و خاص بودن این برند و همچنین تلاش آن برای کسب رضایت مشتری مداری می باشد. به این ترتیب می توانید در این برند از خدمات مهمی برخوردار شوید که در کنار آن می توان به شایسته ترین قیمت محصولات مهرافروز اشاره کرد. پس از مهم ترین خدمات مهرافروز می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

  • بهره گیری از متخصصان با تجربه و به روز و برنامه ریزی های مستمر و بهینه در زمینه های علمی
  • ارائه کیفیت بالا با ایجاد واحد کنترل و جلب رضایت مشتری
  • احترام به حقوق مصرف کننده و راه اندازی واحد خدمات پس از فروش و اخذ گواهینامه مدیریت رضایت مشتری
  • توان بالا در طراحی و تولید محصول
  • تولید محصولات در سایزهای پر مصرف تولید و آماده ارائه به بازار
  • دارای طول عمر بالا و به روز بودن تاریخ تولید همه محصولات
  • استفاده از مواد اولیه درجه یک در تولید آن ها
  • طراحی مدرن و انعطاف پذیر
  • قابلیت نصب آسان
  • کیفیت بالای محصولات
  • تسهیل در روند فعالیت ها
  • برآورده نمودن نیازهای مشتری
  • ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش
  • تولید محصولاتی که باعث بهینه سازی در مصرف سوخت، کاهش آلودگی هوا، حفاظت از محیط زیست و کاهش مصرف آب می شود.

خرید محصولات مهرافروز

اگر به دنبال این هستید که به روزترین تجهیزات را در زمینه منابع عایق دار باز و بسته انبساطی تهیه کنید، بهترین انتخاب در خرید این محصولات با بی نقص ترین کیفیت مهرافروز می باشد. همچنین می توانید از به روزترین قیمت محصولات مهرافروز در سایت های معتبر این برند اطلاع کسب کنید. به این ترتیب می توانید آن ها را با دریافت خدمات پس از فروش و گارانتی با خیال آسوده تهیه کنید. پس برای تهیه این محصولات با ضمانت اصالت کالا و ارسال سریع و کیفیت ایده آل به نمایندگی های این برند اقدام کنید. همچنین می توانید به صورت آنلاین به خرید آن ها بپردازید که نتیجه آن یک خرید با آگاهی و مدیریت درست در اره اندازی پروژه مورد نظرتان است. در واقع پشتیبانی فروش و ضمانت کیفیت کالا در جلب رضایت مشتری بسیار تاثیرگذار است.


صفحه از