منوی محصولات


قیمت پمپ پنتاکس دولول تک فاز مدلAP ، INOX

قیمت پمپ پنتاکس دولول تک فاز مدلAP , INOX

بروزرسانی 98/08/01 ،قیمت ها دارای تخفیف می باشد.

جهت سفارش محصول با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید.

02-33948025__021-77588037

16/341/000

AP100…………...…پنتاکس دولول تک فاز

064/001

30/038/000

AP200………….…... پنتاکس دولول تک فاز

064/002

16/226/000

INOX100/60……….……..…………….پنتاکس

064/004

16/226/000

INOX100/50……………………….... پنتاکس

064/005

 

 پنتاکس دو لول تک فاز  مدل AP-INOX

 

قیمت پمپ پنتاکس دولول تک فاز مدلAP , INOX

 

بروزرسانی 98/08/01 ،قیمت ها دارای تخفیف می باشد.

جهت سفارش محصول با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید.

02-33948025__021-77588037

16/341/000

AP100…………...…پنتاکس دولول تک فاز

064/001

30/038/000

AP200………….…... پنتاکس دولول تک فاز

064/002

16/226/000

INOX100/60……….……..…………….پنتاکس

064/004

16/226/000

INOX100/50……………………….... پنتاکس

064/005

 

 

پمپ های آب یکی از مهم ترین تجهیزاتی هستند که در صنایع مختلف مورد استفاده واقع می شوند. در واقع پمپ ها نقش پرکاربردی را در دور و اطراف ما بازی می کنند. به این ترتیب برندهای زیادی در این عرصه فعالیت می کنند که یکی از آن ها پنتاکس می باشد. بهتر است قبل از خرید انواع پمپ پنتاکس، راجع قیمت یکی از پرفروش ترین آن ها یعنی قیمت پمپ پنتاکس دولول تک فاز مدل INOX, AP به سایت های معتبر مراجعه کنید.

پمپ دو لول تک فاز مدل INOX, AP پنتاکس چیست؟

اگر به دنبال تهیه بهترین نوع این پمپ هستید، حتما خودتان بارها نام پنتاکس به گوشتان خورده است. این برند تولیدکننده و مشهور در اصل یک کارخانه ایتالیایی است که محصولات آن علاوه بر ایتالیا، در ایران نیز به دلیل طرفداری زیادی که دارد، مونتاژ و عرضه می شود. به این صورت این برند برای آنکه بتواند طرفداران زیادی را جذب کند و محصولات با کیفیت خود را در رضایت کامل عرضه کند، تمامی محصولات خود را از یک سال گارانتی بهره مند کرده است. این برند در واقع از سال 1990 فعالیت چشم گیری را در ایتالیا آغاز نمود و با حرفه و مهارت ویژه ای که در تولید این محصولات پیاده کرد، توانست به توسعه و موفقیت در این حرفه دست پیدا کند. از جمله مهم ترین محصولات پرفروش این برند، پمپ پنتاکس دولول تک فاز مدل INOX, AP است که در این کارخانه از بهترین متریال ساخته شده است.

این پمپ در اصل در دسته پمپ های آب خانگی قرار دارد که توانایی آن ها در مصارف مختلف بسیار بالاتر از سایر پمپ های دیگر می باشد. از این پمپ ها برای مصارف زیادی استفاده می شود که می توان به واحدهای مسکونی، تامین آب اماکن، بدون منبع ذخیره و مستقیم از چاه اشاره کرد. این پمپ انتقال سیال در پنتاکس در مدل طراحی شده در واقع یک پمپ گریز از مرکز خود مکش است که به وسیله انژکتور خارجی کار می کند که قابل تبدیل برای مصارف خانگی و صنعتی می باشد. یکی از مهم ترین کاربردهای آن در سیستم های کوچک خانگی است که می تواند به صورت خودکار و اتوماتیک فشار مناسبی را در جریان ایجاد کند. واحد توان این پمپ نیز بر اساس اسب بخار می باشد که در انواع گوناگونی طراحی و ساخته شده است.

خصوصیات مهم پمپ پنتاکس دولول تک فاز مدل INOX, AP

پنتاکس در تولید این پمپ مهارت و خلاقیت ویژه ای را پیاده کرده است تا توانسته سرانجام بی نظیرترین پمپ آب را در ویژگی و خصوصیات ایده آل طراحی و تولید کند. در اصل این خصوصیات یک محصول است که باعث می شود خاص و منحصر به فرد جلوه کند. پس خصوصیات و ویژگی هایی که در ساخت پمپ دو لول تک فاز به کار برده شده است، باعث می شود تا این محصول بتواند مورد محبوبیت صنایع زیادی قرار بگیرد. از جمله مهم ترین این خصوصیات به شرح زیر است:

  • جنس بدنه آن از چدن صد زنگ می باشد.
  • قطر دهانه ورودی پمپ به صورت 1/1/4 اینچ و قطر دهانه خروجی آن در 1 اینچ ساخته شده است.
  • جنس پروانه این پمپ توسط پنتاکس از نوریل یا برنج و جنس مکانیکال سیل آن از سرامیک یا گرافیت است.
  • متریال به کار رفته در شافت موتور آن از استنلس استیل می باشد.
  • این پمپ در وزن 18 کیلوگرم ساخته شده و جنس براکت موتور آن از چدن ضد زنگ یا آلومینیوم می باشد.
  • این پمپ با ارزنده ترین قیمت پمپ پنتاکس دولول تک فاز مدل INOX, AP به راحتی قادر است تا فشار 8 بار را تحمل کند.
  • این پمپ به صورتی طراحی شده است که از توانایی مکش فوق العاده ای بهره مند شده است.
  • پمپ تک فاز دو لول، قابلیت این را دارد که به راحتی با برق شهری کار کند.

کاربردهای پمپ پنتاکس دولول تک فاز مدل INOX, AP

برای آنکه بتوانید مناسب ترین قیمت پمپ پنتاکس دولول تک فاز مدل INOX, AP را برای صنایع خود تهیه کنید، باید ابتدا به نمایندگی این برند و یا سایت های مطرح مراجعه کنید. به این ترتیب قبل از تهیه آن بهتر است بدانید که این پمپ دو لول، با قابلیت مکش با انژکتور خارجی می تواند در صنایع خانگی و صنعتی نقش مهمی را بازی کند. همچنین می تواند در اتصال به مخازن اتوکلاو به کار برده شود. این پمپ در برداشت آب از چاه، استخرهای عمیق جهت استفاده مستقیم، پمپاژ به داخل لوله کشی و انواع اماکن نیز نقش مهمی را بازی می کند. در واقع بهتر است بدانید که نام این پمپ از قسمت مکش آن گرفته شده و در آن ها دو ورودی وجود دارد. شرکت پنتاکس در واقع با تولید این محصول به عنوان بهترین پمپ های انتقال سیال، توانسته به یکی از شرکت های سرآمد تبدیل شود که کیفیت و کارایی آن جای هیچ سوالی را باقی نمی گذارد.

خرید پمپ پنتاکس دولول تک فاز مدل INOX, AP

از آنجایی که پمپ دو لول تک فاز پنتاکس نقش مهمی را در صنایع بازی می کند، باید قبل از تهیه کردن آن برای پروژه مورد نظر خود، ابتدا اطلاعات خود را در رابطه با آن محصول بالا ببرید. برای خرید پمپ دو لول این پمپ پرکاربرد، بهتر است که به سایت های آنلاین و نمایندگی های این برند مراجعه کنید. همچنین می توانید با تماس به کارشناسان پنتاکس راجع به جزئیات و انواع این محصول اطلاع کسب کنید و بدانید که چطور می توانید آن ها را در مناسب ترین شکل تهیه کنید.

 خرید پمپ پنتاکس به صورتی انجام می شود که نتیجه آن تهیه یک پمپ با کیفیت و با مناسب ترین قیمت پمپ پنتاکس دولول تک فاز مدل INOX, AP می باشد. پنتاکس با جلب رضایت مشتری تمرکز خود را به روی کیفیت، کارایی و قیمت محصول گذاشته است و در تولید آن از هیچ آیتمی کم نگذاشته است. به این ترتیب باعث شده پنتاکس یک برند سرآمد و مطرح در این عرصه شناخته شود که همیشه طرفداران خاص خودش را دارد و هیچ گاه در بازار صنایع دست از کار نمی کشد. می توانید با تهیه این محصول یک پروژه عالی را مدیریت کنید.

پنتاکس دو لول تک فاز  مدل AP-INOX


صفحه از