منوی محصولات


پمپ های تک شناور KSB (جنس پروانه و دیفیوزر استیل 304)

لیست قیمت  پمپ های تک شناور KSB

جهت استعلام  لیست قیمت  پمپ های تک شناور KSB و دیگر وقیمت ها   تماس حاصل فرمایید با تشکر

021-3394802___021-77588037

 

این روزها پمپ های تک شناور KSB بسیار خواهان دارد. پمپ شناور (یا پمپ فرعی، پمپ شناور الکتریکی (ESP)) دستگاهی است که دارای یک موتور مهر و موم شده هرمتیک است که به بدنه پمپ متصل است. کل مجموعه در سیالی که قرار است پمپ شود غوطه ور می شود. مزیت اصلی این نوع پمپ این است که از کاویتاسیون پمپ جلوگیری می کند، مشکلی که با اختلاف ارتفاع زیاد بین پمپ و سطح سیال همراه است. در ادامه بیشتر درباره ی پمپ های تک شناور KSB توضیح خواهیم داد. همچنین شما می توانید انواع پمپ آب خانگی و کشاورزی را از نوین پمپ خریداری کنید و قیمت پمپ آب ها را نیز از همین سایت چک کنید.

تاریخچه ی این پمپ ها چیست؟

پمپ های شناور به جای پمپ های جت که خلاء ایجاد می کنند و بر فشار اتمسفر متکی هستند، سیال را به سطح فشار می دهند. شناورها به جای موتور الکتریکی از مایع تحت فشار از سطح برای به حرکت درآوردن سوراخ موتور هیدرولیک استفاده می کنند و در کاربردهای نفت سنگین با آب گرم به عنوان سیال محرک استفاده می شوند.

حدود 1928، مهندس و مخترع سیستم تحویل نفت ارمنی، آرمیس آرتونوف، اولین پمپ شناور نفت را در یک میدان نفتی با موفقیت نصب کرد. در سال 1929، Pleuger Pumps (امروزه Pleuger Industries) در طراحی پمپ توربین شناور، پیشرو پمپ شناور چند مرحله ای مدرن، پیشگام شد.

این پمپ ها چگونه کار می کنند؟

پمپ های تک شناور KSB قابلیت های زیادی دارند. پمپ های شناور الکتریکی، پمپ های گریز از مرکز چند مرحله ای هستند که در حالت عمودی کار می کنند. مایعاتی که توسط پروانه شتاب می گیرند، انرژی جنبشی خود را در دیفیوزر از دست می دهند، جایی که تبدیل انرژی جنبشی به فشار صورت می گیرد. این مکانیسم عملیاتی اصلی پمپ های جریان شعاعی و مختلط است.

در HSP، موتور به جای یک موتور الکتریکی، یک موتور هیدرولیک است و ممکن است چرخه بسته (با جدا نگه داشتن سیال قدرت از سیال تولید شده) یا چرخه باز (اختلاط سیال قدرت با سوراخ سیال تولید شده، با جداسازی سطح) باشد.

شفت پمپ توسط یک کوپلینگ مکانیکی در پایین پمپ به جداکننده گاز یا محافظ متصل می شود. سیالات از طریق صفحه ورودی به پمپ وارد می شوند و توسط مراحل پمپ بلند می شوند. سایر قسمت ها شامل یاتاقان های شعاعی (بوشینگ) هستند که در طول شفت توزیع شده اند و پشتیبانی شعاعی را برای شفت پمپ فراهم می کنند.

یک یاتاقان رانش اختیاری بخشی از نیروهای محوری ناشی از پمپ را به خود اختصاص می دهد، اما بیشتر این نیروها توسط یاتاقان رانش محافظ جذب می شوند. همچنین پمپ های شناور پیچی وجود دارد که یک پیچ فولادی وجود دارد که به عنوان عنصر کار در آنها استفاده می شود. این پیچ به پمپ اجازه می دهد تا در آب با محتوای ماسه بالا و سایر ناخالصی های مکانیکی کار کند.

کاربرد پمپ های تک شناور در چه جاهایی است؟

پمپ های تک شناور KSB در جاهای مختلفی کاربرد دارند. پمپ های شناور در کاربردهای زیادی یافت می شوند. پمپ های تک مرحله ای برای زهکشی، پمپاژ فاضلاب، پمپاژ صنعتی عمومی و پمپاژ دوغاب استفاده می شوند. آنها همچنین با فیلترهای Pond محبوب هستند. پمپ‌های شناور چند مرحله‌ای معمولاً در یک گمانه پایین می‌روند و معمولاً برای استخراج آب مسکونی، تجاری، شهری و صنعتی (انتخاب)، چاه‌های آب و در چاه‌های نفت استفاده می‌شوند.

از دیگر کاربردهای پمپ های شناور می توان به تصفیه خانه های فاضلاب، انتقال آب دریا، اطفای حریق (از آنجایی که کابل مقاوم در برابر شعله است)، حفاری چاه آب و چاه های عمیق، دکل های حفاری دریایی، بالابرهای مصنوعی، آبگیری معادن و سیستم های آبیاری اشاره کرد.

پمپ‌ها در مکان‌های خطرناک الکتریکی که برای مایعات قابل احتراق یا برای آبی که ممکن است به مایعات قابل احتراق آلوده باشد، استفاده می‌شوند باید طوری طراحی شوند که مایع یا بخارات را مشتعل نکنند. بنابراین پمپ های تک شناور KSB را می توان در جاهای مختلفی به کار برد.

استفاده در چاه های نفت

پمپ‌های شناور در تولید نفت استفاده می‌شوند تا شکل نسبتاً کارآمدی از "بالابر مصنوعی" را ارائه دهند، که قادر به کار در طیف وسیعی از نرخ‌ها و اعماق جریان است. با کاهش فشار در کف چاه (با کاهش فشار جریان در سوراخ پایین، یا افزایش تخلیه)، در مقایسه با تولید طبیعی، می توان به میزان قابل توجهی نفت بیشتری از چاه تولید کرد. به پمپ‌های شناور الکتریکی (ESP) یا در صورت نیروی هیدرولیکی، به پمپ‌های شناور هیدرولیک (HSP) اشاره می‌شود. پمپ های تک شناور KSB حتی قابلیت استفاده در چاه های نفت را نیز دارند.

سیستم‌های ESP از اجزای سطحی (مستقر در تاسیسات تولید، به عنوان مثال یک سکوی نفتی) و اجزای زیرسطحی (که در سوراخ چاه یافت می‌شوند) تشکیل شده‌اند. اجزای سطح شامل کنترل کننده موتور (اغلب کنترل کننده سرعت متغیر)، کابل های سطحی و ترانسفورماتورها هستند. اجزای زیرسطحی با اتصال به انتهای سوراخ یک رشته لوله، در حالی که در سطح هستند، مستقر می شوند و سپس همراه با لوله به داخل سوراخ چاه فرو می روند.

خرید پمپ های تک شناور KSB

شما می توانید این پمپ ها را با قیمت مناسب از شرکت ما تهیه کنید، مطمین باشید که با بهترین محصولات را همراه با بهترین کیفیت به شما عرضه خواهیم کرد. می توانید یکبار تجربه ی خرید از ما را داشته باشید. از آن به بعد مشتری ثابت ما خواهید بود. شما حتی می توانید از مشاوره ی رایگان ما بهره مند شوید تا با توجه به نیاز خود پمپ مورد نظرتان را تهیه کنید در رابطه با قیمت هم شک نکنید که ما نسبت به جاهای دیگر ارزان تر هستیم.

امیدواریم که تا حد زیادی با پمپ های تک شناور KSB آشنا شده باشید. یک منبع جریان متناوب با ولتاژ بالا (3 تا 5 کیلوولت) در سطح موتور زیرسطحی را به حرکت در می آورد. تا همین اواخر، نصب ESPها به دلیل نیاز به کابل برقی که از منبع تا موتور امتداد دارد، پرهزینه بود. این کابل باید به دور لوله های مفصلی پیچیده می شد. نافی لوله‌های کویل‌دار جدید این امکان را فراهم می‌کند که هم لوله‌کشی و هم کابل برق با یک واحد لوله‌های سیم پیچ معمولی مستقر شوند. کابل هایی برای داده های سنسور و کنترل نیز ممکن است شامل شود.

 


صفحه از