منوی محصولات


لیست قیمت پمپ کالپدا CALPEDA ایتالیا

لطفا جهت استعلام قیمت و سفارش محصول با شماره های ذیل تماس حاصل بفرمایید

021-33948025___021-77588037

قیمت

نوع پمپ

ردیف

?

پمپ 0.5 اسب (برنز)

1

?

پمپ 1 اسب بشقابی خانگی (برنز)

2

?

پمپ 1 اسب جتی تمام استیل

3

?

1 اسب جتی چدنی

4

?

پمپ 1.5 اسب چدنی تکفاز

5

?

پمپ 2اسب جتی چدنی

6

?

پمپ 1.5 اسب2 پروانه تکفاز برنزی

7

?

پمپ 2 اسب 2 پروانه تکفاز برنزی

8

?

پمپ 3 اسب2 پروانه سه فاز برنزی

9

?

پمپ نیم سه فاز

10

?

پمپ 1 اسب بشقابی سه فاز

11

?

پمپ 1 اسب جتی سه فاز

12

?

پمپ 1.5 اسب جتی سه فاز

13

لطفا جهت استعلام قیمت و سفارش محصول با شماره های ذیل تماس حاصل بفرمایید

 

021-33948025___021-77588037

قیمت

نوع پمپ

ردیف

?

پمپ 0.5 اسب (برنز)

1

?

پمپ 1 اسب بشقابی خانگی (برنز)

2

?

پمپ 1 اسب جتی تمام استیل

3

?

1 اسب جتی چدنی

4

?

پمپ 1.5 اسب چدنی تکفاز

5

?

پمپ 2اسب جتی چدنی

6

?

پمپ 1.5 اسب2 پروانه تکفاز برنزی

7

?

پمپ 2 اسب 2 پروانه تکفاز برنزی

8

?

پمپ 3 اسب2 پروانه سه فاز برنزی

9

?

پمپ نیم سه فاز

10

?

پمپ 1 اسب بشقابی سه فاز

11

?

پمپ 1 اسب جتی سه فاز

12

?

پمپ 1.5 اسب جتی سه فاز

13

 پمپ های آب  از مهم ترین تجهیزاتی هستند که در اطراف ما بسیار وجود دارد و به کار برده می شوند. ولی ما به آن ها توجهی نمی کنیم. در اصل پمپ ها در زندگی ما دخیل هستند و وظیفه مهمی را به عهده دارند. برندهای زیادی در تولید این محصول نقش دارند که یکی از آن ها برند کالپدا ایتالیا می باشد. بهتر است قبل از خرید این پمپ، ابتدا راجع به لیست قیمت پمپ کالپدا CALPEDA ایتالیا اطلاع کسب کنید.

درباره شرکت کالپدا CALPEDA ایتالیا

کالپدا سال ها تلاش کرده تا توانسته در حیطه تولید انواع پمپ های پرکاربرد به شهرت برسد. این برند با بهره گیری از تکنولوژی به روز و به کارگیری 250 نیروی کار، تحت نظارت متخصصین حرفه ای فعالیت خود را آغاز کرد و بهترین انواع پمپ ها را روانه بازار نمود. هچنین لازم به ذکر است که این پمپ در این برند ایتالیایی با متریال ویژه ای ساخته شده است که باعث شده به یکی از پرطرفدارترین ها در بازار تبدیل شود. این برند سال ها تلاش کرده تا توانسته بهترین کارایی و کیفیت را در این محصولات پیاده کند.

پمپ هایی که در این برند طراحی و ساخته شده اند، در انواع پمپ های خانگی و صنعتی هستند که هر یک از آن ها در صنایع زیادی به کار برده می شوند. این پمپ ها در این برند با متریال عالی ساخته شده اند که هر یک از آن ها را دارای کاربردهای خاصی می باشند. بهتر است قبل از مراجعه برای خرید این محصول ابتدا به لیست قیمت پمپ کالپدا CALPEDA ایتالیا مراجعه کنید. این برند در محصولات خود به روزترین تجهیزات را به کار برده است. این شرکت ارائه دهنده بهترین انواع پمپ های خانگی و صنعتی می باشد.

پمپ خانگی CALPEDA ایتالیا

پمپ خانگی کالپدا از جمله مهم ترین دستگاه هایی است که نیروی الکتریسیته را به نیروی مکانیکی تبدیل می کند. این دستگاه با کارایی فوق العاده می تواند باعث افزایش و تقویت فشار آب ساختمان های مسکونی، شرکت ها و دیگر ساختمان ها شود که به فشار آب بیشتر نیاز دارند. امروزه به دلیل افزایش جمعیت در شهرها و کلان شهرها و افزایش زندگی شهرنشینی، ساختمان های مسکونی و غیر مسکونی با کمبود فشار اب رو به رو شده اند. به این ترتیب در این صورت نیاز ساختمان ها به پمپ آب بیشتر می شود.

انواع پمپ آب خانگی کالپدا ایتالیا

پمپ های آب خانگی در انواع مختلفی طراحی و ساخته شده است که دارای عملکرد کاملا بی صدا می باشند و می توانند در ساختمان ها به کار برده شوند. از جمله مهم ترین انواع این پمپ می توان به پمپ خانگی نیم اسب بخار، پمپ آب جتی، پمپ آب بشقابی، پمپ آب دو پروانه و ... می باشد. این پمپ ها در متریال عالی ساختاه شده اند که می توانند نقش مهمی را در ساختمان های مسکونی و غیر مسکونی بازی کنند.

پمپ های صنعتی CALPEDA ایتالیا

پمپ های صمعتی از جمله رایج ترین انواع پمپ هایی هستند که در صنایع مختلفی نقش دارند و به کار برده می شوند. این پمپ ها وظیفه دارند تا مایعی را از جایی به جای دیگر منتقل کنند. این مایعات می توانند به صورت آب، نفت، مواد شیمیای صنعتی، فاضلاب، گل و لای، دوغاب و محصولات غذایی مایع باشند. به این صورت لازم است تا از این پمپ ها در صنایع استفاده کنید. پمپ های صنعتی با توجه به کاربرد ویژه و زیادی گه در صنایع دارند، در انواع مختلفی طراحی و ساخته می شوند که وظیفه مهمی را در انتقال سیال بازی می کنند. بنابراین این محصول با کارایی منحصر به فردی که دارد، می تواند وظیفه خود را در انتقال مایعات دارای غلظت بالا به درستی انجام دهد.

انواع پمپ های صنعتی کالپدا

پمپ های صنعتی در انواع مختلفی طراحی شده اند که به صورت موارد ذکر شده در زیر می باشد:

  • پمپ های جا به جای مثبت که در انواع مختلفی تولید شده اند و شامل پمپ های رفت و برگشتی برای انتقال مایعات به میزان ثابت و با فشار زیاد، می شوند.
  • پمپ های گریز از مرکز
  • پمپ های فشار قوی و یا طبقاتی
  • پمپ های کفکش و لجن کش

تفاوتی که بین پمپ های خانگی و صنعتی این برند وجود دارد، این است که پمپ های خانگی تنها برای انتقال مایعات تمیز به کار برده می شوند. ولی پمپ های صنعتی برای انتقال مایعات کثیف و با ویسکوزیته بالا به کار برده می شوند و نقش خود را بازی می کنند. این پمپ ها با کیفیت ایده آلی در صنایع کشاورزی، شیمیای، پتروشیمی، آبیاری، نفت و گاز و ... نقش دارند. می توانید قبل از خرید آن ها به لیست قیمت پمپ کالپدا CALPEDA ایتالیا مراجعه کنید. در این صورت می توانید یک خرید ایده آل داشته باشید.

خرید پمپ کالپدا CALPEDA ایتالیا

کالپدا برندی است که در تولید انواع پمپ های پر مصرف نقش مهمی را به کار برده است. این برند متریال و کیفیت عالی را پیاده کرده و از همه مهم تر پمپ هایی با مشخصات فنی و انواع کاملی را روانه بازار کرده است.  این پمپ ها برای آنکه دارای کاربرد ویژه و مهمی می باشند، باید در انواع مختلفی طراحی شوند و این کارخانه نیز در تولید آن ها به نوعی خودش را ثابت کرده است. در زمانی که برای خرید این محصولات به این نمایندگی مراجعه می کنید، باید ابتدا پارامترهای مهم را مدنظر قرار دهید.

توجه به اینکه پمپ ها قرار است در چه صنایعی به کار برده شوند، و اینکه قرار است در انتقال چه مایعی نقش داشته باشند. و همچنین متریال به کار رفته در آن و انواع آن در خرید این محصول بسیار حائز اهمیت است. به دلیل نوسانات قیمت نمی توان قیمت دقیقی برای این محصول ذکر کرد، بنابراین می توانید قبل از خرید برای اطمینان از این محصول، با کارشناسان ما تماس بگیرید و راجع به جزئیات این محصول و به روزترین قیمت آن که در لیست قیمت پمپ کالپدا CALPEDA ایتالیا مشخص شده است، اطلاع کسب کنید. در این صورت می توانید یک خرید ایده آل و با موفقیت کامل داشته باشید.


صفحه از