منوی محصولات


لیست قیمت پکیج های کامل دوزینگ مخصوص استخر، داروسازی ها، مصارف شیمیایی AQUA ساخت ایتالیا

 

لیست قیمت پکیچ های کامل دوزینگ مخصوص استخر ساخت ایتالیا

لطفا جهت  سفارش محصول و استعلام  لیست قیمت پکیچ های کامل دوزینگ مخصوص استخر ساخت ایتالیا با شماره های ذیل تماس حاصل بفرمایید

021-33948025___021-77588037

 

در گذشته زندگی بسیار ساده تر بود و تجهیزات کمتری به کار برده می شد. امروزه به دلیل جمعیت و افزایش زندگی شهر نشینی نیاز افراد به یکسری تجهیزات مهم اعم از پمپ ها آن هم در برخی از کار و مهارت ها افزون شده است. یکی از مهم ترین های این محصول، پکیج دوزینگ است که می توانید قبل از خرید آن از لیست قیمت پکیج های کامل دوزینگ مخصوص استخر، دارو سازی ها، مصارف شیمیایی AQUA ساخت ایتالیا اطلاع کسب کنید. در این صورت است که به شما کمک می کند یک خرید آگاهانه و موفق داشته باشید. همچنین شما می توانید قیمت انواع پمپ دوزینگ پمپ را مشاهده نمایید.

درباره پکیج های کامل دوزینگ آکوا

محصولات مهم زیادی در اطراف ما هستند که یکی از مهم ترین آن ها انواع سیستم های مختلف پمپی می باشند. اغلب مردم با سیستم های گرمایشی آشنا هستند که در خانه های خود دیده اند ولی بهتر است بدانید که این سیستم ها تنها به موارد موجود در دیدرس شما محدود نمی شوند. انواعی از پمپ های آب وجود دارند که برای فعالیت های دیگری از جمله استخرها، داروسازی ها، مصارف شیمیایی و ... به کار برده می شوند. به این ترتیب برندهای زیادی در این عرصه فعالیت می کنند که یکی از آن ها برند AQUA می باشد. آکوا یک شرکت تولیدی ایتالیایی است که در سال 1974 فعالیت خود را در عرصه تولید انواع منابع تصفیه آب آغاز کرد. این برند با هدف برطرف کردن نیاز مشتری مداری، فعالیت خود را آغاز کرد و در این حیطه تلاش های بسیاری نمود تا سرانجام توانست به شهرت جهانی برسد. امروزه شرکت آکوا به یکی از بزرگ ترین و موفق ترین شرکت های بین المللی تبدیل شده است که این موفقیت را مدیون پشتکار و خلاقیت و مهارت کارکنانش می باشد.

یکی از پر فروش ترین انواع محصولات این کارخانه، پکیج های کامل دوزینگ می باشد که ساخت ایتالیا هستند. در اصل پکیج کامل دوزینگ مجموعه ای از پمپ دوزینگ، تابلو و ترمینال برق و سایر لوازم جانبی است که در یک مجموعه بسیار کامل به همراه لوله کشی و شاسی در برند آکوا تولید شده و عرضه می شود. لازم است بدانید به دلیل نوسانات قیمت، نمی توان قیمت دقیقی را برای این محصول ذکر شد. به این ترتیب در زمان خرید می توانید با مراجعه به وب سایت های مطرح آکوا راجع به به روزترین لیست قیمت پکیج های کامل دوزینگ مخصوص استخر، دارو سازی ها، مصارف شیمیایی AQUA ساخت ایتالیا اطلاع کسب کنید. شرکت آکوا با توجه به اهمیت به استانداردهای ویژه و مهم و متنوع موجود در بازار، به طراحی و ساخت مجموعه کاملی از این پکیج متناسب با نیاز فرآیندها پرداخته است. به این ترتیب با خیال آسوده می توانید با مراجعه به نمایندگی های آکوا این محصول پر فروش و تکامل یافته را برای پروژه های خود تهیه کنید.

مشخصات پکیج دوزینگ پمپ آکوا ساخت ایتالیا

وقتی که راجع به پکیج پمپ دوزینگ ساخت ایتالیا یا همان ساخت شرکت آکوا صحبت می شود، عده ای هنوز نمی دانند که منظور از این محصول چیست و این پکیج شامل چه کارایی و عملکردی می باشد. در اصل به این محصول مترینگ پمپ یا همان دوزینگ پمپ گفته می شود که به صورتی ساخته شده است که دوز مشخصی از سیال را تزریق و یا جا به جا می کند. به این ترتیب به دلیل این عملکرد فوق العاده به آن ها پمپ تزریق نیز گفته می شود. در این نوع پمپ ها به راحتی می توان دبی جریان را تنظیم کرد و سپس عمل تزریق را به توجه به فشار خط انجام داد. نیروی محرکی که در این پمپ کامل وجود دارد، به صورت های برقی، سلونوئیدی و هیدرولیکی و پنوماتیکی می باشد. این پمپ ها با توجه به کارایی و سفارش مصرف کنندگان در انواع  دبی های پایین و بالا قابل ساخته شدن می باشند. برند آکوا معمولا در ساخت آن ها از متریال های مرغوب زیادی استفاده می کند که آن را به یک محصول خاص تبدیل کرده است.

از جمله مهم ترین مشخصات این محصول می توان به دبی بین 1 تا 10000 لیتر در دقیقه اشاره کرد که به طور دستی و اتوماتیک از صفر تا حداکثر میزان ممکن قابل تنظیم شده است. از جمله مهم ترین لوازمی که به عنوان لوازم یدکی و یا جانبی در این پمپ مورد نیاز است، شامل شیر اطمینان، دمپرهای پالس جریان و شیر و صافی می باشند. می توانید برای تهیه انواع پمپ دیافراگمی، موتوری، سلونوئیدی، پیستونی و پلانجریبه لیست قیمت پکیج های کامل دوزینگ مخصوص استخر، دارو سازی ها، مصارف شیمیایی AQUA ساخت ایتالیا مراجعه کنید و راجع به جزئیات آن ها در هنگام خرید اطلاعات لازم را به دست آورید. جالب است بدانید که این کارخانه با توجه به کاربرد مهم این محصول، هزینه ارزنده ای را بابت آن ها قرار داده است. پس با خیال آسوده می توانید آن ها را در کیفیت عالی تهیه کنید. از اجزای اصلی این پمپ می توان خط لوله اصلی، شیر تزریق، شیر یکطرفه، گیج فشار، شیر اطمینان، دوزینگ پمپ، مخزن ذخیره مایع و ... را نام برد.

خرید پکیج های کامل دوزینگ مخصوص استخر، دارو سازی ها، مصارف شیمیایی AQUA ساخت ایتالیا

زمانی که برای خرید یک محصول مراجعه می کنید، تنها چیزی که به شدت حائز اهمیت است، کیفیت، کارایی و عملکرد دقیق و در نهایت قیمت آن محصول است. پس از آنجایی که این برند کیفیت و کارایی عالی در این محصول قرار داده است، می توانید برای خرید آن به لیست قیمت پکیج های کامل دوزینگ مخصوص استخر، دارو سازی ها، مصارف شیمیایی AQUA ساخت ایتالیا مراجعه کنید. همچنین لازم است بدانید که با توجه به اینکه این پکیج در انواع مصارف ذکر شده به کار برده می شود، می توانید آن را برای انواع کاربردهای مهم دیگر اعم از سیستم های تصفیه آب و فاضلاب، سیستم های تصفیه آب ورودی به بویلرها و دیگ های بخار، صنایع غذایی، صنایع نیشکر، صنایع چوب، کاغذ سازی و ... تهیه کنید. پس کاربرد شما در این پمپ از اهمیت زیادی برخوردار است که ابتدا قبل از خرید باید راجع به آن ها با کارشناسان آکوا تماس گرفته و اطلاعات لازم را به دست آورید.


صفحه از