منوی محصولات


لیست قیمت پمپ های کفکش و لجن کش IRCEM ایتالیا

ایتالیا  IRCEM  لیست قیمت پمپ کف کش و لجن کش

جهت استعلام پمپ های دیگر وقیمت ها   تماس حاصل فرمایید با تشکر

021-3394802___021-77588037

 

 

شاید برایتان جالب باشد بیشتر با پمپ های کفکش و لجن کش IRCEM ایتالیا آشنا شوید. پمپی که برای پردازش و جابجایی سیالات زباله با محتوای جامد بالا استفاده می شود. پمپ های لجن به مکانیزمی با قدرت بالا برای جابجایی سیالاتی نیاز دارند که اغلب بسیار سنگین و گاهی چسبناک و پر از محتوای فرار یا خورنده هستند. آنها معمولاً در کاربردهای تصفیه فاضلاب شهری و همچنین در معدن، ساخت و ساز، کشاورزی یا کاربردهای صنعتی که در آن سیالات زباله سنگین پردازش می شوند، استفاده می شود. اگر می خواهید بیشتر با پمپ های کفکش و لجن کش IRCEM ایتالیا آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

ویژگی های پمپ های لجن کش

این ماشین ابزار در حفاری و بهره برداری از گمانه ها برای بالا بردن مایعات، ماسه و لجن به سطح استفاده می شود. پمپ های لجن کش حفاری از یک لوله یا لوله فولادی توخالی تشکیل شده است که در قسمت بالایی آن یک غل وجود دارد که برای اتصال به کابل یا میله و دریچه در کف آن استفاده می شود. چنین پمپ هایی در حفاری ضربه ای بدون فلاشینگ برای تمیز کردن سطح گمانه از سنگ خرد شده توسط لقمه یا لجن و همچنین در هنگام سوراخ کردن در ماسه، ماسه روان و شن استفاده می شود.

در حفاری ضربه ای برای آب، از پمپ های لجن برای پمپاژ آزمایشی و برای پرایمینگ استفاده می شود. پمپ های لجن پیستونی و تاشوی در اکتشاف رسوبات میدانی استفاده می شوند.

پمپ های انتقال لجن ما در طیف گسترده ای از کاربردهای سنگین و متوسط، از انتقال دوغاب (سیکلون، مارپیچ و خوراک فیلتر، تخلیه آسیاب) گرفته تا دفع باطله، آبگیری معدن، تخلیه پساب و غیره ایده آل هستند. پمپ های کفکش و لجن کش IRCEM ایتالیا می توانند بسیار عالی عمل کنند.

آیا پمپ لجن کش همانند کفکش است؟

همانطور که تصفیه خانه های فاضلاب بزرگتر و پیچیده تر می شوند، تقاضا برای جابجایی مقادیر زیادی لجن نیز افزایش می یابد، که یک عملیات گران قیمت و پیچیده است. پمپ ها باید غلظت جامدات بالایی را تحمل کنند و انتظار می رود عملکرد مداوم، قابلیت اطمینان بالا و بهره وری انرژی را ارائه دهند. Flygt دارای تجربه و تجهیزات ثابت شده برای ارائه راه حل های قابل اعتماد و کارآمد برای مدیریت لجن در فرآیند تصفیه فاضلاب است.

پمپاژ لجن ثانویه بخشی از فرآیند تصفیه خانه است. این شامل لجن فعال برگشتی (RAS) است که به طور مداوم به عنوان بخشی از فرآیند تصفیه به مخزن تصفیه بیولوژیکی ثانویه پمپ می شود و لجن فعال ضایعاتی (WAS) که مازاد بر لجن ته نشین شده است که به فرآیند انتقال لجن پمپ می شود. پمپ های کفکش و لجن کش IRCEM ایتالیا می تواند در بسیاری از جاها کاربرد داشته باشد.

آبگیری معمولا آخرین مرحله قبل از دفع لجن از تصفیه ثانویه و منابع خارجی است. حجم لجن با حذف محتوای آب به منظور ایجاد توده ضخیم تر و قابل کنترل تر کاهش می یابد. همچنین آبگیری ممکن است هزینه های جابجایی را کاهش دهد و شیرابه ها و بوها را در محل های دفن زباله به حداقل برساند.

کاربرد این پمپ ها چیست؟

پس از آبگیری، محتوای جامدات خشک به طور قابل توجهی بیشتر است. این ممکن است باعث از دست دادن سر زیاد در حمل و نقل لجن برای دفع یا تصفیه بیشتر شود. لجن غلیظ شده باید به پایین دست پمپاژ شود، مستقیماً برای دفع یا ذخیره لجن استفاده می شود.

رسیدگی به غلظت های سنگین لجن یک فرآیند پیچیده است. قابلیت جابجایی لجن سنگین با غلظت مواد جامد بالا (اغلب تا 10-8 درصد). عملیات وظیفه مستمر. حفظ راندمان پمپ بالاف از ویژگی های این پمپ ها است.

مشخصات منحصر به فرد این پمپ ها چیست؟

پمپ های سانتریفیوژ افقی با ورودی معکوس مدل EPO-ID برای انتقال مایعات بسیار ساینده مانند: لغزش سرامیکی، لعاب، فاضلاب با مواد جامد در حالت تعلیق، فاضلاب، ماسه ها، دوغاب، فلس های ناشی از برش سنگ مرمر، آب جریان سیاه و سفید در نظر گرفته شده است. مهر و موم ها در یخچال با روغن یا آب ساخته شده از کاربید تنگستن در یخچال قرار می گیرند و ماندگاری طولانی دارند. پمپ های کفکش و لجن کش IRCEM ایتالیا نیز از همین مواد ساخته شده است.

از آنجایی که آبگیر جانبی وجود دارد، آب بندی ها همیشه در فشار مکش نگه داشته می شوند و به همین دلیل دوام بیشتری دارند. این نوع پمپ در صورت نصب صحیح روی لوار محصول نیز قابل استفاده است. پروانه های نوع باز اجازه عبور مواد جامد حتی با اندازه های بزرگ را در حالت تعلیق می دهند (توضیحات فنی را از تکنسین های ما بپرسید). بدنه ها و پروانه ها با آلیاژ خاصی از لاستیک ضد حریق پوشانده شده اند.

بدنه: چدن - ساپورت: چدن، پوشش اینترنای: قابل تعویض با انواع مختلف لاستیک ضد حریق، پروانه ها: آلیاژ مخصوص یا روکش شده با انواع مختلف لاستیک ضد حریق، مهر و موم: NBR - Viton - PTFE - سیلیکون - EPDM - و غیره، مهر و موم مکانیکی: ویدیا - سیلیکون - سرامیک - الماس - و غیره، دمای کار: پوشش نیتریل از -10 درجه تا +90 درجه، دمای کار: پوشش با لاستیک طبیعی از -10 درجه تا +60 درجه.

خرید پمپ های کفکش و لجن کش IRCEM ایتالیا

پیشنهاد ما به شما این است که پمپ های کفکش و لجن کش IRCEM ایتالیا را از ما تهیه کنید، ما بهترین محصولات را به مردم عرضه می کنیم، شما حتی می توانید از تیم مشاوره ی ما نیز کمک بگیرید و تمامی سوالات خود را از ما بپرسید، دوستان عزیزی که می خواهند برای کاربردهای مختلف خود پمپ تهیه کنند می توانند روی کمک ما حساب باز کنند، سالیان زیادی است که در حال فروش پمپ هستیم و خدا را شاکریم که تا به امروز یک مشتری ناراضی نداشته ایم.

شما هم چنین می توانید در وبسایت ما مدل های مختلف پمپ را ببینید. و بسیار خرسند می شویم که بتوانیم کمکی به شما کرده باشیم. تمامی پمپ های کفکش و لجن کش  و...در وبسایت ما موجود است، کافی است بدانید که کدام را می خواهید و سپس خرید خود را ثبت کنید.


صفحه از