منوی محصولات


لیست قیمت وینچ های بالابر (IORI) ساخت ایتالیا

لیست قیمت وینچ های بالابر (IORI) ساخت چین

جهت استعلام قیمت وینچ های بالابر (IORI) ساخت چین  تماس حاصل فرمایید با تشکر

021-3394802___021-77588037

 

یکی از تجهیزاتی که در اطراف ما بسیار به کار برده می شوند، وینچ های بالابر هستند. که توسط برندهای زیادی طراحی و ساخته شده است. بنابراین یکی از شرکت های شناخته شده در این حوزه، شرکت IORI ساخت چین است که در تولیدات خود بهترین ها را پیاده کرده است. برای خرید این محصول پرکاربرد در صنایع از برند آیوری، می توان به لیست قیمت وینچ های بالابر (IORI) ساخت چین مراجعه کرد. چرا که بهترین ها را در اختیار شما قرار داده است. پس می توانید یک انتخاب عالی برای پروژه خود داشته باشید.

درباره شرکت آیوری یا IORI

همانطور که ذکر شد، یکی از تجهیرات پرکاربرد، انواع وینچ های بالابر می باشند. شرکت های زیادی در طراحی و تولید این محصول نقش دارند که کم پیش می آید یک برند بتواند کیفیت ایده ال و کارایی منحصر به فردی را در این محصول پیاده کند. بنابراین شرکت آیوری تنها برندی است که توانست به تولید انواع وینچ های بالابر در متریال های مرغوب و با کیفیت بپردازد. این شرکت سال هاست که فعالیت چشم گیری را در این عرصه آغاز کرده است و موفقیت خود را مدیون تلاش و پشتکار کارکنانی است که در این حیطه فعالیت می کنند. این برند تامین کننده انواع وینچ های بالابر و تجهیزات این چنینی است که در تولیدات خود در ایتالیا به طراحی این محصول در عالی ترین شکل به وسیله مرغوب ترین مواد اولیه پرداخته است. ایوری در اصل در عرصه تولیداتی اعم از جعبه دنده، گیربکس، جرثقیل بالا بر، میکسرهای مجهز و ... نیز فعالیت می کند که محصولاتش به دلیل کیفیت ایده آل به تولید گسترده رسید.

شرکت آیوری مدت هاست که به دلیل کیفیت و کارایی که در محصولات خود عرضه کرده است، به عنوان یکی از برترین و بزرگ ترین کمپانی های شناخته شده تبدیل شده است که در صنایع بازار بسیار پرطرفدار شده است. یکی از مهم ترین محصولات این برند، وینچ های بالابر است که از کارایی و عملکرد مهمی در صنایع برخوردار هستند. این وینچ ها در اصل همانطور که از نام آن پیداست، در صنایع نقش مهمی را بازی می کنند. به همین دلیل بهتر است به دلیل اهمیت آن ها ابتدا راجع به این محصول تحقیقات خود را گسترش دهید و سپس برای تهیه آن از برند آیوری اقدام نمائید. این برند همه چیز را در لیست قیمت وینچ های بالابر (IORI) ساخت چین برای شما آماده کرده و در اختیار خریداران قرار می دهد. بنابراین می توانید بی نظیرترین انواع این محصول را از آیوری با کیفیت عالی تهیه کنید. وینچ های بالابر تا حدودی عملکرد خود را فاش کرده اند و در تجهیزات زیادی به کار برده می شوند که بهتر است یک انتخاب درست از آن ها داشته باشید.

وینچ های بالابر آیوری

وینچ های بالابر همانطور که از نام آن پیداست، در اصل دستگاهی است که برای بالا کشیدن اجسام به کار برده می شوند. در اصل این دستگاه به صورت افقی یا زاویه دار به کشیدن اجسام می پردازد. این دستگاه در اصل در صنایع از کاربرد بسیار زیادی بهره مند است که در صنایع زیادی به کار برده می شود. وینچ در اصل یک سازه مکانیکی است که به وسیله سیم و قرقره وارد عمل می شود و به این صورت طراحی شده است. وینچ های بالابر دارای عملکرد پرکاربردی هستند که با استفاده از یک مکانیزم قرقره ای می تواند باعث بالابردن اجسام شود. این وینچ معمولا در جرثقیل های هیدرولیکی نیز برای انتقال نیروی پمپ هیدرولیکی به هیدرو موتور و گیربکس قرقره اصلی حرکت دورانی در دو جهت ایجاد می کند. همچنین با متصل کردن یک سیم بکسل به سازه به راحتی یک حرکت خطی ایجاد می کند. در اصل برای ایجاد کردن قدرت کششی و بالا بردن اجسام در این محصول از قرقره های مرکب استفاده می شود. در این حالت سیم را به صورت دولا یا حتی بیشتر به قلاب متصل می کنند که این کار باعث افزایش قدرت خواهد شد. اگر به لیست قیمت وینچ های بالابر (IORI) ساخت چین مراجعه کنید می توانید با به روزترین قیمت این محصول آشنا شوید.  از این وینچ ها برای بالابردن اجسام مختلف استفاده می شود. همچنین از آنها برای انتقال انواع پمپ آب به داخل چاه نیز بهره برده می شود.

انواع وینچ های بالابر آیوری ساخت چین

برای آنکه بتوانید این محصول پرکاربرد و پر فروش را برای صنایع خود تهیه کنید، باید ابتدا با انواع آن آشنا شوید. در این صورت می توانید یک پروژه موفقیت آمیز داشته باشید. این وینچ های بالابر در اصل در انواع مهمی تشکیل شده است که این انواع به صورت زیر است:

  • وینچ دستی ساده نمونه ای است که در کارهای سبک استفاده می شود. این وینچ از صفحه فلزی چرخ دنده جمع کننده و سیم بکشل تشکیل شده اند.
  • وینچ دستی کلاچ دار، نوع دیگری است که برای بالا بردن وسایل از آن ها استفاده می شود.
  • وینچ برقی، برای مصارف خانگی و صنعتی کاربرد دارد.
  • وینچ هیدرولیکی آخرین نمونه است که در جرثقیل، بالابرها، خودروبرها و ... نقش دارد. این وینچ قدرت و نیروی بالایی دارند. به همین دلیل می توانند در کاربردهای نیمه سنگین و سنگین به کار برده شوند.

با توجه به انواع این محصول، بهتر است بدانید که شاید آن ها عملکردهای یکسانی از اجسام سبک و سنگین داشته باشند ولی ساختار آن ها و نحوه عملکرد آن ها نسبتا متفاوت است. پس ین محصول دارای انواع مختلفی می باشد که در صنایع نقش مهمی را بازی می کنند.

خرید وینچ های بالابر (IORI) ساخت چین

زمانی که برای خرید انواع وینچ های بالابر، به برند آیوری مراجه می کنید، تنها کاری که می تواند به شما در داشتن یک خرید ایده آل کمک کند، این است که از این وینچ ها قرار است در چه کاربردهایی بهره ببرید. از جمله مهم ترین کاربردهای این محصول می توان به سکوهای حفر چاه نفت و گاز، کابل کشی، استخراج معادن، کشتی ها و شناورهای دریایی، صنایع و کارخانجات، خوردو، برج های نور، انواع جرثقیل ها و خودروبرها و ... اشاره کرد که در این صنایع به طور گسترده نقش دارند. به دلیل نوسانات قیمت نمی توان قیمت دقیقی برای این محصولات در نظر گرفت، ولی می توانید با خدمات پس از فروش و گارانتی با خیال آسوده، این محصول را با توجه به لیست قیمت وینچ های بالابر (IORI) ساخت چینتهیه کنید.


صفحه از