منوی محصولات


لیست قیمت پمپ های تک شناور چدنی IRCEM ایتالیا

 

لیست قیمت پمپ های تک شناور چدنی IRCEM

جهت استعلام  قیمت پمپ های تک شناور چدنی IRCEM  تماس حاصل فرمایید با تشکر

021-3394802___021-77588037

 

برخی از محصولات در اطراف ما وجود دارند که در کیفیت زندگی افراد بسیار تاثیرگذار هستند. این محصولات چیزی جز پمپ های آب نیستند. برندهای زیادی در تولید این پمپ ها نقش دارند که یکی از سرشناس ترین آن ها برند IRCEM ایتالیایی می باشد که می توانید قبل از خرید این محصول ابتدا با کارشناسان این نمایندگی برای اطلاع از لیست قیمت پمپ های تک شناور چدنی IRCEM ایتالیا تماس بگیرید. در این صورت می توانید با جزئیات این محصول آشنا شوید. شما همچنین می توانید قیمت انواع پمپ آب خانگی را در این سایت مشاهده نمایید.

درباره شرکت IRCEM ایتالیا

یکی از شرکت های مطرحی است که سالیان سال وقف و تجربه خود را صرف طراحی و تولید انواع پمپ های آب کرده است، بی شک شرکت IRCEM  ایتالیا می باشد. این کارخانه مطرح و معتبر با قرار دادن بهترین تکنولوژی های روز دنیا و فناوری های نوین سعی بر این داشته است که به روزترین انواع پمپ های خانگی، کشاورزی و صنعتی را روانه بازار کند. این برند ایتالیایی با تجربه هایی که در زمینه تولیدات خود به دست آورده است، توانسته با کیفیت ترین انواع پمپ های آب را طراحی کند که قطعا هیچ برند دیگری نتوانسته در رقابت با آن قرار بگیرد. به جرئت می توان گفت این کارخانه حرفه و مهارت ویژه و خاصی را در تولیدات خود پیاده کرده است که باعث شده به یکی از مطرح ترین ها تبدیل شود. بنابراین زمانی که یک کارخانه در نقطه ای از شهرت قرار می گیرد، این معروفیت یقینا بیهوده نیست و نتیجه سال ها تلاش و پشتکار در زمینه طراحی و تولید به روز ترین تجهیزات روز دنیا می باشد.

همانطور که ذکر شد، یکی از ایده آل ترین شرکت هایی که در زمینه تولید پمپ های شناور در انواع گوناگون فعالیت کرده است، بی شک برند ایتالیایی IRCEM است. به این ترتیب با خیال آسوده می توانید این محصول را از برند ذکر شده تهیه کنید. این شرکت ایتالیای به نوعی از با کیفیت ترین مواد اولیه و مرغوب به طراحی و تولید این محصولات پرداخته است که جای هیچ سوالی را در آن ها باقی نگذاشته است. بنابراین می توانید برای تهیه آن قبل از خرید، برای اطلاع از لیست قیمت پمپ های تک شناور چدنی IRCEM ایتالیا به وب سایت های مطرح سر بزنید و یا با کارشناسان این برند تماس حاصل فرمائید. و خواهید دید که آن ها در این زمینه اطلاعات شما را بالا می آورند تا بتوانید یک خرید ایده آل و با آگاهی داشته باشید. یک خرید ایده آل می تواند باعث موفقیت شما در پروژه ای باشد که قصد انجام آن را دارید.

پمپ های تک شناور چدنی IRCEM ایتالیا

یکی از معروف ترین تولیدات این برند، پمپ های تک شناور است که توسط این کارخانه در متریال و مواد اولیه و مرغوب چدنی ساخته شده است. در واقع این پمپ از دسته پمپ های طبقاتی قرار دارد که در مرکز ایستاده است و برای استخراج کردن آب تمیز در صنایع مختلف نقش مهمی را بازی می کنند. البته لازم به ذکر است که پمپ های تک شناور چدنی برای افزایش فشار در موارد مختلف نیز مورد استفاده واقع می شوند. این پمپ در اصل از دو قسمت اصلی تشکیل شده است که شامل الکترو پمپ شناور و پمپ یا توربین می باشد. بنابراین کاری که انجام می دهد، به این صورت است که الکترو پمپ شناور با گردش الکترو موتور، باعث به حرکت در آوردن پمپ می شود. این پمپ با توجه به تعداد پروانه و فاصله بسیار کم پروانه با بدنه معمولا برای جا به جایی آب های کاملا صاف طراحی شده و مورد استفاده واقع می شود. با توجه به نوسانات قیمت نمی توان قیمت دقیق برای این محصول در نظر گرفت. به همین دلیل باید برای تهیه آن از به روزترین لیست قیمت پمپ های تک شناور چدنی IRCEM ایتالیا اطلاع کسب کنید.

 این برند ایتالیایی یکی از مشهورترین کارخانجاتی است که به تولید انواع این پمپ پرداخته است و کیفیت مرغوبی را در آن ها پیاده کرده است. در رابطه با نصب این پمپ بهتر است بدانید که به صورت عمودی قابل نصب شدن است. البته لازم است بدانید که در مواقع می توانید به صورت افقی و مایل نیز این پمپ را نصب کنید. نحوه نصب پمپ تک شناور، در اصل به اندازه موتور و تعداد طبقات پمپ وابسته است. این پمپ از مزایای مهمی برخوردار است که می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

  • دارای راندمان بالا می باشد که باعث کاهش مصرف انرژی می شود.
  • هزینه نصب و راه اندازی آن بسیار پایین است.
  • کارکرد پمپ تک شناور به دلیل راندمان بالا دارای صدای کمی می باشد که باعث شده است محصول دارای استحکام بالایی باشد و در نتیجه نیاز به هواگیری نداشته باشد.
  • این پمپ از نوعی است که در اعماق زیاد می توان از آن بهره برد. به این ترتیب برای استفاده طولانی مناسب است و باعث تغییر دمای محیط اطراف نخواهد شد.
  • این پمپ به دلیل آنکه فضای بسیار کمی را اشغال می کند، برای محیط های شهری بسیار مناسب است.
  • پمپ تک شناور به دلیل طراحی خاصی که دارد، مشکلی در مکانیزم عملکرد و تامین انرژی برای مکش اولیه و محدودیت ارتفاع ندارد.

خرید پمپ های تک شناور چدنی IRCEM ایتالیا

زمانی که برای خرید پمپ های تک شناور مراجعه می کنید، نکات مهمی وجود دارند که در داشتن یک انتخاب عالی به شما کمک خواهند کرد. به این ترتیب این نکات مهم در نظر گرفتن پارامترهای مهمی از جمله دبی، ارتفاع، هد و اینچ می باشد. بنابراین می توانید بهترین نوع این پمپ را با توجه به کارایی و عملکردی که دارد تهیه کنید. بنابراین بهتر است که ابتدا تصمیم بگیرید که از این نوع پمپ قرار است در چه مصارفی و در چه صنایعی بهره ببرید.

از جمله مهم ترین کاربردهای آن می توان به انتقال آب تمیز برای آبیاری و کشاورزی، سیستم های قطره ای و بارانی، ایستگاه های تقویت فشار، تامین آب اضطراری، زهکشی آب های تحت الارض، تاسیسات تصفیه آب، مصرف های شست و شوی صنعتی و آتش نشانی، خارج کردن آب تمیز از چاه و .... اشاره کرد. بنابراین می توانید بهترین خرید پمپ تک شناور چدنی را از این کارخانه تجربه کنید. تنها کافی است قبل از خرید از لیست قیمت پمپ های تک شناور چدنی IRCEM ایتالیا اطلاع کسب کنید.


صفحه از