منوی محصولات


لیست قیمت شیلنگ کارواش

لیست قیمت شیلنگ کارواش

جهت استعلام لیست قیمت شیلنگ کارواش   تماس حاصل فرمایید با تشکر

021-3394802___021-77588037

 

یکی از فعالیت هایی که در اطراف ما شکل می گیرد، کارواش های صنعتی هستند که در آن‌ ها تجهیزات زیادی به کار برده می شوند. یکی از مهم ترمی این تجهیزات شیلنگ های کارواش هستند که نقش مهمی را در صنایع بازی می کنند. در واقع این محصول در برندهای زیادی طراحی و تولید می شود که شرط خریداری آن ها مراجعه به یک برند مطرح و معتبر است. پس بهتر است قبل از آنکه برای تهیه این محصول اقدام کنید، ابتدا از لیست قیمت شیلنگ کارواش اطلاع کسب کنید. همچنین شما می توانید در سایت ما قیمت انواع کارواش خانگی کوچک را نیز مشاهده نمایید.

شیلنگ های کارواش چیست؟

قبل از آنکه بخواهیم راجع به این محصول صحبت کنیم، کاملا از روی نامی که به روی آن گذاشته شده است، پیداست که این محصول در کارواش صنعتی به کار برده می شود و بسیار کارایی ارزشمندی دارد. در واقع یکی از ضروری ترین محصولات و‌تجهیزاتی که در کارواش ها به کار برده می شوند، شیلنگ های کارواش هستند که  از ویژگی ها و قابلیت های فوق العاد ای برخوردار هستند. در اصل می توان شستن و‌نظافت سریع و بسیار عالی را از ویژگی های منحصر به فرد این محصول دانست که باعث می شود شیلنگ های کارواش بتوانند در ایده آل ترین شکل در نظافت و تمیزی به کار برده شوند. شاید فکر کنید این شیلنگ ها کیفیت خوبی نداشته باشند، ولی اینطور نیست و از مقاومت و استحکام زیادی برخوردار هستند که همین‌ امر باعث کاربردی بودن آن‌ ها می شود که باعث می شود هیچ خدشه و آسیبی به آن وارد نشود. در اصل این شیلنگ در کارواش های صنعتی به کار برده می شود.منظور از کارواش صنعتی، دستگاه واتر جتی است که با مکانیسم و فشار قوی برای نظافت و شست و شوی محیط های صنعتی به کار برده می شود.

 در واقعا شیلنگ کارواش، یکی از اصلی ترین قطعات کارواش محسوب می شود که از جنس فولاد بافت تشکیل شده اند و همانطور که به آن اشاره شد، مقاوم و مستحکم هستند. این شیلنگ فشار قوی در کیفیت مثال زدنی ساخته شده است که باعث شده مورد طرفداری صنایع زیادی قرار بگیرد. به این ترتیب به صورتی ساخته شده اند که حتی با عبور وسایل نقلیه سنگین مانند کامیون و تریلی هیچ خدشه و آسیبی به آن ها وارد نمی شود و همچنان کیفیت و استحکام خود را حفظ می کنند. این محصول با توجه به قیمتی که در لیست قیمت شیلنگ کارواش برای آن تعیین شده است، در دو مدل معمولی و سیمی دو لایه ساخته شده است که دارای متریال مرغوب می باشند. انواع این شیلنگ همچنین دارای قطر و اندازه های متنوعی می باشند که می توانید متناسب با نیاز خود در صنعت آن ها را تهیه کنید. البته لازم است بدانید که شیلنگ های سیم‌ دولایه، دارای مقاومت بسیار بالاتری هستند که با شیلنگ های معمولی قابل مقایسه نیست. از این نوع شیلنگ کارواش دو لایه، می توان در کاربردهای فشار قوی از جمله شیت وشوی اتومبیل ها، تجهیزات صنعتی و دیوارها و ... بهره برد.

ویژگی های شیلنگ کارواش

از آنجایی که این ویژگی ها و مشخصات هر محصول است که کامل کننده آن می باشد، پارامترهای مهمی نیز در این محصول حائز اهمیت است که این پارامترها شامل موارد ذکر شده در زیر می باشند:

  • طول شیلنگ کارواش از اهمیت زیادی برخوردار است که معمولا طول آن ها بر اساس مسافت محیط مورد نظر تهیه می شود. به طور کلی این شیلنگ ها را می توانید در مسافت های ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۳۰ تهیه کنید. همچنین‌ لازم است بدانید که طول این شیلنگ ها باید با مشخصات کاری دستگاه یعنی فشار و دبی یکسان باشد.
  • قطر این شیلنگ‌در تنوع بسیار بالایی تولید شده است. بنابراین باید با توجه به کارایی ک دارد، در اندازه مناسب تهیه شود. چرا که باعث افت فشار می شود. پس برای محیط های دارای آلودگی بیشتر بهتر است که از شیلنگ هایی با قطر کم استفاده کنید.
  • جنس شیلنگ سومین پارامتر مهم در بین ویژگی های شیلنگ کارواش است که می توانید آن را دو دو نوع فولادی و پلاستیکی تهیه کنید. همانطور که از متریال آن ها کاملا مشخص است، نوع فولادی جنس محکم و مقاوم تری دارد و نوع پلاستیکی در نوع معمولی و ساده تر است که در مقابل شیلنگ فولادی کیفیت پایین تری دارد. البته لازم است بدانید که شیلنگ های پلاستیکی وزن سبک تری دارند و جا به جایی آن ها بسیار راحت تر است. می توانید از لیست قیمت شیلنگ کارواش با انواع این محصول اشنا شوید.

خرید شیلنگ کارواش

زمانی که برای خرید این محصول به لیست قیمت شیلنگ کارواش مراجعه می کنید، بهتر است توجه کنید که نکات مهمی باید در هنگام خرید مدنظر قرار داده شوند. این شیلنگ ها دارای گردش بخار بیشتر و بازدهی بالاتری هستند و در برابر ضربه و خوردگی مقاومت بسیار بالایی دارند. از این محصول با توجه به جزئیاتی که برای آن‌ رقم خورده است، می توان در کمپرسورهای کارواش صنعتی و جارو برقی کارواش صنعتی استفاده کرد.شیلنگ کارواش در شرکت های شناخته شده به صورتی ساخته شده است که می تواند طولانی مدت به کار برده شود و دچار پارگی و ساییدگی نشود. در اصل این قابلیت بی نظیر این محصول است که آن را خاص جلوه می دهد. بنابراین می توانید در صورت نیاز به این محصول آن را برای صنایع خود از برندهای شناخته شده تهیه کنید و مناسب ترین قیمت را برای آن پرداخت نمایید.

شیلنگ کارواش از چنان اهمیتی برخوردار است که باید پارامترهای مهم از جمله قطر، جنس و طول آن مورد توجه قرار بگیرد تا بتوانید انتظار یک عملکرد عالی از این محصول داشته باشید. خرید شیلنگ کارواش می تواند در صورت اهمیت شما به پارامترهای مهم ذکر شده برای انواع صنایع کارواش، به صورت عالی انجام شود. بهتر است بدانید این محصول به دلیل این که از اهمیت زیادی بخوردار است، و کیفیت و جنس آن در عملکرد آن و طولانی بودن عمرش تاثیر گذار است، پس باید از برندهای شناخته شده تهیه شود تا با خیال آسوده بتوان برای خریداری آن اقدام کرد. بنابراین می توانید به لیست قیمت شیلنگ کارواش برای اطلاع از به روزترین قیمت این محصول مراجعه کنید.


صفحه از