منوی محصولات


لیست قیمت رادیاتور لورچ مدل رز

 لطفا جهت استعلام قیمت و سفار ش محصول با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید

021-33948025__021-77588037

رادیاتور پنلی رز  با 1880 کیلوکالوری انرژی

قیمت ریال

معادل تعداد پره

(CMطول(

؟

11

60

؟

14

80

؟

17

100

؟

21

120

؟

24

140

؟

27

160

 

 

 لطفا جهت استعلام قیمت و سفار ش محصول با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید

 

021-33948025__021-77588037

رادیاتور پنلی رز  با 1880 کیلوکالوری انرژی

قیمت ریال

معادل تعداد پره

(CMطول(

؟

11

60

؟

14

80

؟

17

100

؟

21

120

؟

24

140

؟

27

160

با شروع زندگی شهرنشینی نیاز افراد روز به روز به سیستم های گرمایشی بیشتر شد. به این ترتیب برندهای شناخته شده و مطرح زیادی دست به کار شدند تا بتوانند نیاز افراد در این زمینه را برطرف کنند. یکی از این کارخانجات، برند لورچ است که به طراحی انواع رادیاتورها پرداخته است. این برند در تولیدات خود کیفیت عالی را قرار داده است. می توانید با مراجعه به لیست قیمت رادیاتور لورچ مدل رز این محصول را تهیه کنید.

درباره شرکت لورچ

گروه صنعتی لورچ یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین برندهایی است که سال ها پیش فعالیت خود را در طراحی و تولید انواع تجهیزات مورد نیاز برای سهولت زندگی افراد آغاز کرده است. این شرکت در سال 1356 به عنوان یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی با هدف اشتغال زایی و کارآفرینی و همچنین سرمایه گذاری در بخش خصوصی در شهر اصفهان مشغول به فعالیت شد. این شرکت همواره به کمک نیروهای متخصص و کارآزموده در این حیطه، تلاش کرده تا توانسته محصولاتی با کیفیت عالی برای مصرف کننده تولید و عرضه کند. این شرکت با شبکه گسترده فروش، توانست نیاز مصرف کننده را به انواع تولیدات خود برآورده کند.

از جمله مهم ترین دلایل موفقیت این شرکت، می توان به تولید این محصولات بر اساس استاندارد ملی و ارائه بهترین خدمات و در نظر گرفتن سلیقه مشتری و جلب رضایت مشتری مداری اشاره کرد. از جمله محصولات این برند می توان به انواع کولرهای آبی، پکیج های گرمایشی و ... اشاره کرد. یکی از مطرح ترین تولیدات این کارخانه، رادیاتور لورچ است که در طراحی های زیادی عرضه شده است. البته یکی از انواع طراحی های پر فروش آن، مدل رز می باشد که از بی نظیرترین کیفیت و کارایی برخوردار است و در آن خلاقیت ویژه ای به کار برده شده است. به این ترتیب می توانید بهترین نوع این محصول را در زندگی خود داشته باشید.

 رادیاتور لورچ مدل رز

لورچ در تولیدات خود کیفیت ایده آل و مثال زدنی را پیاده کرده است؛ که باعث رضایت مشتریان زیادی شده است. یکی از انواع تولیدات این برند، رادیاتور لورچ مدل رز است که در عالی ترین مشخصات فنی عرضه شده است. این رادیاتور در واقع ساختاری به صورت پنلی دارد و به یکی از پربازده ترین تولیدات تبدیل شده است. این مدل از رادیاتور، نمونه هایی از تجهیزات لوکس این برند است که در مدل رز، این رادیاتور دارای قوس هایی به سمت بیرون می باشد و آن را از رادیاتورهای پر بازده لورچ، متمایز کرده است. در غیر این صورت با سایر رادیاتورها تفاوتی نخواهد داشت. از مهم ترین ویژگی های این رادیاتور این است که با پیشرفته ترین خط تولید به وسیله دستگاه های تمام اتوماتیک ساخت کشور ایتالیا طراحی و ساخته شده است.

از ویژگی های مهمی که باعث شده رادیاتور مدل رز، که توسط لورچ تولید شده است، مورد محبوبیت زیادی در بین مخاطبین قرار بگیرد، امکان تولید آن در طول های مختلف زوج و فرد است. همچنین در کیفیت رنگ عالی، با یک پوشش منحصر به فرد نانو ساخته شده اند، که به روی آن ها یک رنگ سفید براق با چسبندگی بالایی قرار گرفته شده است. این رادیاتور بسیار زیبا و با دوام است و در قسمت درز رادیاتور جوشکاری یکنواختی به کار برده شده است که باعث شده خط تولید تمام اتوماتیکی داشته باشد. همچنین از ویژگی های دیگر این محصول می توان به حجم آبگیری فوق العاده کم اشاره کرد که باعث بالا رفتن سرعت انتقال دما می شود. این رادیاتور به راحتی با انواع پکیج ها سازگاری دارد و می توانید آن را با توجه به لیست قیمت رادیاتور لورچ مدل رز تهیه کنید.

مزایای خریداری رادیاتور لورچ مدل رز

همانطور که براساس مشخصات این محصول ذکر شد، رادیاتور لورچ مدل رز، دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که می توان به طراحی منحصر به فرد کانوکتور با حداکثر کارایی در آن نیز اشاره کرد که در حرارت دهی نسبت به نمونه های داخلی و خارجی بسیار خاص عمل می کند. بنابراین استفاده از این رادیاتور و خریداری آن براساس لیست قیمت رادیاتور لورچ مدل رز می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. این مزایا به صورت موارد ذکر شده در زیر است:

  • در تولید آن از ورق 2/1 میلی متری استفاده شده است.
  • دارای 12 سال گارانتی طلایی
  • تعویض رادیاتور در صورت ایجاد شدن هر گونه ایراد فنی در زمان گارانتی
  • جوشکاری تمام اتوماتیک منحصر به فرد در اتصالات ورودی و خروجی
  • تست رادیاتور در شرایط خاص، به خصوص با فشار آب در 13 بار به همراه مواد ضد خورندگی و زنگ زدگی که باعث می شود تا این رادیاتور بتواند در فشار 13 بار و در ساختمانی های22 طبقه مورد استفاده واقع شود.
  • شست و شوی رادیاتور و پس از آن استفاده از پوشش نانو برای زیرسازی رنگ
  • امکان تهیه آن ها در سه کانوکتور و طول سه متر
  • امکان بهره مندی از خدمات پس از فروش

خرید رادیاتور لورچ مدل رز

از آنجایی که رادیاتورها در زندگی ما نقش مهمی را بازی می کنند، بنابراین باید در بهترین کیفیت و کارایی خریداری شوند. رادیاتور لورچ در مدل های دیگری وجود دارند که طراحی رز یکی از انتخابات پرفروش مصرف کنندگان می باشد. این رادیاتور با یک بسته بندی فوق العاده زیبا در رنگ آبی، آماده است تا به خانه های شما عزیزان بیاید. برای خرید این محصول باید پارامترهای مهمی از جمله در نظر گرفتن طبقه واحد، تعداد اتاق ها، حمام و سالن پذیرایی را مورد توجه قرار دهید. همچنین بهتر است بدانید که لورچ بهترین کیفیت را عرضه می کند.

نمایندگی های مطرحی در ایران مشغول به فعالیت و فروش و ارائه انواع این محصولات هستند که به راحتی می توانید با اطلاع از لیست قیمت رادیاتور لورچ مدل رز آن ها را به صورت آنلاین و حضوری تهیه کنید. همچنین می توانید از مزایای این خرید بهره مند شوید و با کیفیت ترین نوع محصول را در نازل ترین قیمت تهیه کنید. به دلیل نوسانات قیمت، قادر به ارائه اصلی ترین قیمت نیستیم. ولی می توانید با این نمایندگی تماس بگیرید. کارشناسان لورچ همه روزه آماده پاسخ گویی به سوالات شما در این زمینه هستند. و می توانید یک خرید آگاهانه داشته باشید.


صفحه از